SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
haha succesquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Even mijn hond mee naar buiten slepen, voordat hij weer binnen gaat plassen. Het regent dus hij zal wel geen zin hebben.
#don'tcare
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Wereldgozer het volgende:
A16 dicht a4 ongeluk @:nattekat
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed om te weten.
@:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin ik kan echt geen risico nemen met m'n vertrektijd, sorry
Succes en sterkte.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed om te weten.
@:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin ik kan echt geen risico nemen met m'n vertrektijd, sorry
Blauwe feesten vandaag?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Stig en ik zijn hard aan het werkquote:
Wij feesten niet nu.quote:
alleen @Nattekat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij feesten niet nu.
Keihard aan het werk.quote:
Allemaal tuig johquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik veeg even het traangas uit mijn ogen @:mortaxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een nieuwe topper voor op mijn bed"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe tafelsDie 2e lijkt op de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een nieuwe topper voor op mijn bed
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ohja ik moet ook nog nieuwe thee hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even thee bestellen, je weet dan eigenlijk al dat het duur wordt.
quote:D66-gebouw en Binnenhof belaagd
Na het beëindigen van de demonstratie veegde de ME het Malieveld leeg. Groepen demonstranten trokken vervolgens naar het centrum van Den Haag. Bij het partijkantoor van D66, niet ver van het Malieveld, werden ramen ingegooid en een brandende kliko voor de deur gezet.
Ook probeerden betogers toegang te krijgen tot het Binnenhof. Het Binnenhof is op dit moment afgesloten vanwege werkzaamheden, maar de relschoppers probeerden de hekken weg te halen. De ME voorkwam dat ze tot op het hof konden komen.
Op het Plein, waar veel horecazaken zijn, werd door relschoppers gegooid met stoelen, tafels en glazen. De ME is aanwezig op meerdere plekken in het centrum van Den Haag.
Zèn idiaute . @Haagsquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
Oh, ze slopen ook nog even het centrum:
[..]
De boel kort en klein staan en affikken versterkt natuurlijk wel hun punt dat het de buitenlanders zijn die voor geweldadige problemen zorgenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
Oh, ze slopen ook nog even het centrum:
[..]
Ja, dit kan ik ook niet rijmenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
De boel kort en klein staan en affikken versterkt natuurlijk wel hun punt dat het de buitenlanders zijn die voor geweldadige problemen zorgen
Ze lijken ook op die van mijquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die 2e lijkt op de mijne
quote:
Hoe is het daar?quote:
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En deze lijkt op Ambar
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En jij hebt laatst ook iets gedaan met hetzelfde keukenblad
Net ontbijt op met loeihete cinnamon rolls en zo op weg naar de Great Sand Dunes NP in Coloradoquote:
Je hebt zoveel moois gemistquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is de nabeschouwing nog steeds bezig
Ik zit het mooie nu te kijken, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik niet genoeg tijd ga hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt zoveel moois gemist
Neequote:Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit het mooie nu te kijken, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik niet genoeg tijd ga hebben
Dat de nabeschouwing nog bezig is was wel een flinke hint dat 20 minuten niet genoeg is voor een Q3 van 10 minutenquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net ontbijt op met loeihete cinnamon rolls en zo op weg naar de Great Sand Dunes NP in Colorado
Nog even hier gedag zeggen
[ afbeelding ]
Helemaal vol met miniscule haarscheurtjes na de grote valquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik tik per ongeluk een glas van de tafel. Niks aan de hand.
En hetzelfde type glas brak uiteen toen ie in de wasbak gewoon omviel.
Wat was er mis met de vorigr zwart?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Maandagavond is hij hopelijk weer zwart.
[ link | afbeelding ]
De kwalificatie was 4 uur pas klaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is de nabeschouwing nog steeds bezig
Nou dat was de eerste keer goed gegaan maar met de tweede laag (want was wat plekjes vergeten) heb ik het verneukt door de verkeerde lak te gebruiken:quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat was er mis met de vorigr zwart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lijkt me nog best lastig voor een tram...quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Tram moest omrijden vanwege rellen. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Tram moest omrijden vanwege rellen. Komt wel dichtbij zo.
Gewoon even van het spoor af.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me nog best lastig voor een tram...
Even stukje over de stoep.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me nog best lastig voor een tram...
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
DHL blijft toch een -ahum- bedrijf. Ben ik de hele dag thuis gebleven voor een pakketje, krijg ik de melding we hebben u gemist pakket gaat naar een pakketautomaat in de buurt...
Zo rollen ze.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
DHL blijft toch een -ahum- bedrijf. Ben ik de hele dag thuis gebleven voor een pakketje, krijg ik de melding we hebben u gemist pakket gaat naar een pakketautomaat in de buurt...
En dit is de reden waarom ik pakketjes eigenlijk altijd al standaard naar een pakketpunt laat sturen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
squote:
quote:
PostNl kan er ook wat van. Die gooien net als DHL het pakket gewoon in de centrale hal. Even de trappen omhoog lopen en het pakket persoonlijk afgeven is er echt niet meer bij tegenwoordig.. Als ze dus al langskomen...quote:
DHL en Postnl zijn nog netjes. Ik had deze week veel gedoe met DPD.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
s
[..]
[..]
PostNl kan er ook wat van. Die gooien net als DHL het pakket gewoon in de centrale hal. Even de trappen omhoog lopen en het pakket persoonlijk afgeven is er echt niet meer bij tegenwoordig.. Als ze dus al langskomen...
Daar heb ik gelukkig nog maar weinig ervaring mee gehad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
DHL en Postnl zijn nog netjes. Ik had deze week veel gedoe met DPD.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
DHL en Postnl zijn nog netjes. Ik had deze week veel gedoe met DPD.
Ik haat, haat, HAAT dat altijd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DPD heeft een keer van mij een pakket op een ander adres bezorgd en dat gewoon zeggen. "We hebben het bezorgd".
Ja, dat zal, maar niet bij mij.
Dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DPD heeft een keer van mij een pakket op een ander adres bezorgd en dat gewoon zeggen. "We hebben het bezorgd".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan nog kan het echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ook al meegemaakt met PostNL, blijkbaar is het makkelijker om alles bij een punt te droppen en mag je er zelf achteraan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons zijn wel eens pakketten gewoon bij de voordeur achtergelaten... Nu ligt het daar droog en niet makkelijk te zien vanaf de straat, vind het echter geen goed plan het zo te doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
worthless without pics.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe badjas is er en hij zo super relaxed.Ik ga echt 24/7 leven in dit ding.
Wikkelen is geen optie maar gelukkig is deze ook fijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe badjas is er en hij zo super relaxed.Ik ga echt 24/7 leven in dit ding.
Nou een foto van mezelf gaat lastig maar het is deze:quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
worthless without pics.
Flinke baard heb je.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou een foto van mezelf gaat lastig maar het is deze:
[ link | afbeelding ]
Komt bij mij ook over de knieën qua lengte dus dat is ook chill.
Dit soort grappig bedoelde opmerkingen zijn helemaal niet grappig als ik zelf al zeg dat ik het niet ben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flinke baard heb je.
Nou ja nu ben ik ook alsnog soort van ingewikkeld maar dan met een badjas.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wikkelen is geen optie maar gelukkig is deze ook fijn
quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort grappig bedoelde opmerkingen zijn helemaal niet grappig als ik zelf al zeg dat ik het niet ben.
Heeft wel wat weg van het Nirvana logoquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou een foto van mezelf gaat lastig maar het is deze:
[ link | afbeelding ]
Komt bij mij ook ruim voorbij de knieën qua lengte dus dat is ook chill.
emmer met water.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Er staan een stel kinderen te krijsen onder m'n balkon. Doe even normaal joh.
Met zoutzuur.quote:
Ach, lost vanzelf op.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is weer strafbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |