Soort van self-fulfilling prophecy.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat ik bijna een glas gesloopt heb terwijl dit de TT is![]()
Nee nee dat komt later wel. Maat is helemaal koolhydraatarm tegenwoordig dus we eten alleen nog maar groente en vlees eigenlijk. En bij de gratie Gods dus vandaag een quiche.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, en dan die quiche in de vuilnisbak kiepen en gewoon lekker in een pub gaan eten.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee dat komt later wel. Maat is helemaal koolhydraatarm tegenwoordig dus we eten alleen nog maar groente en vlees eigenlijk. En bij de gratie Gods dus vandaag een quiche.
Kom je 15 kilo lichter thuis straksquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee dat komt later wel. Maat is helemaal koolhydraatarm tegenwoordig dus we eten alleen nog maar groente en vlees eigenlijk. En bij de gratie Gods dus vandaag een quiche.
Hamer afpakken en tik op z'n hoofd geven ermee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is nu nog iemand aan het timmeren.
Nou 15 kilo is wat veel misschien, maar ik zou best eens flink kunnen afvallen deze vakantie ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je 15 kilo lichter thuis straks
Oh ja, goed idee. Zo terug.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hamer afpakken en tik op z'n hoofd geven ermee.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee. Zo terug.
Iedereen natuurlijk even aaien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had alweer zin om een terrasje te pakken
Ja wie nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had alweer zin om een terrasje te pakken
quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hamer afpakken en tik op z'n hoofd geven ermee.
Hoeft nog nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja even zorgen voor een vers bedje
Al gedaan? @:cherrylips
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het is nog erg gezellig geweest in Den Haag tijdens mijn afwezigheid lees ik nu.
Jezus
Dus je hebt niets meegekregen van de terroristische aanslag van Antifa in onze de facto hoofdstad?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel blij dat we hier nauwelijks wat mee krijgen van wat er in de wereld allemaal gebeurt. Dat is gewoon wel fijn eigenlijk
gerel van hooligans hoor ik.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je hebt niets meegekregen van de terroristische aanslag van Antifa in onze de facto hoofdstad?
Gewoon met je lippen een klein rondje maken en dan een beetje blazenquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe deed je nou die muzieknootjes op FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |