SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Alweer aangenaam, ja!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Het is weer aangenaam buiten
Blij dat het op zaterdag is jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alweer aangenaam, ja!
Dit is het beste voor iedereen wel. Zeker in het weekend. Gezellig en druk in de stad, vrolijke mensen en terrassen vol. Gewoon prima.
Zeg, kop jij dan even die bui die hier ieder moment toe kan slaan als eerste voortaan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alweer aangenaam, ja!
Dit is het beste voor iedereen wel. Zeker in het weekend. Gezellig en druk in de stad, vrolijke mensen en terrassen vol. Gewoon prima.
Vandaag is niks aangenaam aan. Vies benauwd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alweer aangenaam, ja!
Ja, tot 19 uur ongeveer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vandaag is niks aangenaam aan. Vies benauwd.
Gisteravond was prima.
Ow, ik zie die regen nu pas. Is dat niet veel te vroegquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg, kop jij dan even die bui die hier ieder moment toe kan slaan als eerste voortaan?
Staat sinds donderdag al in de kaarten. Wist toen al dat alleen vrijdag hier mooi ging worden, terwijl vandaag in eerste instantie de warmere dat zou zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ow, ik zie die regen nu pas. Is dat niet veel te vroeg
Ja, maar ik dacht zelf dat dat later zou komenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat sinds donderdag al in de kaarten. Wist toen al dat alleen vrijdag hier mooi ging worden, terwijl vandaag in eerste instantie de warmere dat zou zijn.
Je moet niet zo veel denkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht zelf dat dat later zou komen
Ik zou denk ik ook nooit lang voor een ander kunnen werken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Goede keuze gemaakt door gisterenmiddag lekker naar buiten te gaan en vandaag te gaan werken. Wat heerlijk toch om eigen baas te zijn!
Na 19 uur pas eigenlijk juistquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, tot 19 uur ongeveer.
Momenteel wel wat vochtig, ja. Stond langs de lijn op voetbalveld. Zweten
Dit is je eerste jaar in Spanje?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef dick_laurent het volgende:
30 graden. Onbewolkt.
Bijna oktober
BIZAR. DAT DIT KAN IN SPANJE!!!!!!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is je eerste jaar in Spanje?
Oktoberfest ook 28 groaden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:40 schreef Dven het volgende:
Berlijn. 30 graden. Zonnig.
Bijna oktober
Neequote:Op zaterdag 20 september 2025 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is je eerste jaar in Spanje?
ik vond op ziggo sport die drinkpauze in Madrid daarnet al zo opmerkelijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef dick_laurent het volgende:
30 graden. Onbewolkt.
Bijna oktober
Niet eens regen hierquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:32 schreef DemonRage het volgende:
En uiteraard hier weer geen onweer gehad.
gister was het genieten, hele dag strand gedaan, zalig!!!quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:26 schreef Paul het volgende:
Jammer dat vandaag tegenvalt, weekie terug ofzo zou vandaag ook topshowdagje wordne
Ja ik had al een vermoeden dat vandaag tegen zou vallenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:30 schreef Paul het volgende:
Ik wil het weer van gisteren op vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |