Moah, Rusland kon bij de voorlaatste oefening in Belarus 200.000 man op de been brengen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:23 schreef kree het volgende:
"we vertrouwen op de NAVO". naja hoezeer ik Trump haat. maar hij heeft wel gelijk. De legermacht van EU is qua training enzo wel goed. maarja hopen dat ze munitie hebben enzo he. of materieel......
Kansloos zijn we als Rusland EU binnen valt zonder USA.
ik denk dat we kansloos zijn jah. als EU. als die Putin echt serieus gaat zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moah, Rusland kon bij de voorlaatste oefening in Belarus 200.000 man op de been brengen.
Nu schijnt dat een schamele 2000 te zijn.
Rusland slaagt er ook niet echt in om Oekraïne op de knieën te krijgen, na dik 3,5 jaar strijd en honderdduizenden Russische slachtoffers.
En dan is de EU kansloos?
Vergeet alsjeblieft niet je medicijnen in te nemenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:40 schreef kree het volgende:
De EU he en de NAVO is wmb te laf. we zouden dat keihard moeten afstraffen. om te laten zien dat we geen mietjes zijn.
goed ff wachten op Brussel 5 jaar voor ze eruit zijn. gvd zeg.......
ik bemerk post weg gehaald ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:42 schreef 007700 het volgende:
[..]
Vergeet alsjeblieft niet je medicijnen in te nemen
Nogmaals, vergeet alsjeblieft niet je medicijnen in te nemen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:41 schreef kree het volgende:
owh wacht putin en trump hadden al een deal met elkaar. Europa boeit niet zo joh. als we er beiden maar beter uit komen.
echt hou er over op want zit me op te naaien als een malle
heeft het niks mee te maken. ik zeg het hard met opzet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:43 schreef 007700 het volgende:
[..]
Nogmaals, vergeet alsjeblieft niet je medicijnen in te nemen.
okquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
heeft het niks mee te maken. ik zeg het hard met opzet.
nouja om jullie wakker te schudden? dat dit niet met "ja-knikken" gaat en oooo USA help ons alsjeblieft?quote:
okquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja om jullie wakker te schudden? dat dit niet met "ja-knikken" gaat en oooo USA help ons alsjeblieft?
ALS EU moeten we keihard die russen aanpakken zodra over EU grens, dat denk ik.
blij dat je het me eens bent. de USA heeft de EU net zo hard nodig als elkaar economisch.quote:
Neem even een kalmeringstablet en kom dan weer terug.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef kree het volgende:
denk btw in Rusland. de mensen daar he? die willen dit ook niet?
hmmms zal ik doen, maar je komt niet weg ervan zo he om dan gewoon zonder te zeggen wat jij ervan vind?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Neem even een kalmeringstablet en kom dan weer terug.
Dat is de juiste houding ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
niet in de politieke zin mee bemoeien, ik vind dat we als EU gewoon keiharde grenzen hebben. En daar is Rusland overheen gegaan en ik vind dat ze die moeten afstraffen sowieso.
Dat staat nog buiten heel Oekraïne dus.
Voor je dat doet zou ik eerst uitzoeken of USA bijdraagt als het escaleert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |