niet in de politieke zin mee bemoeien, ik vind dat we als EU gewoon keiharde grenzen hebben. En daar is Rusland overheen gegaan en ik vind dat ze die moeten afstraffen sowieso.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Met alle respect, maar ben je schizo ofzo? Net zeg je dat we ons er niet mee hadden moeten bemoeien en 2 posts verder moeten we 5 raffinaderijen met de grond gelijk maken.
Wat is het nou dan
Kan je al je gedachtes misschien op een papiertje schrijven, op die manier alles van een uurtje bundelen, en dan pas alles gezamenlijk hier in 1 post posten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:23 schreef kree het volgende:
lulletje van de klas zijn we joh EU. Putin en Trump spelen een spelletje en trio met die chinees enzo.
nee laten we het per punt bespreken danquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:24 schreef wpor het volgende:
[..]
Kan je al je gedachtes misschien op een papiertje schrijven, op die manier alles van een uurtje bundelen, en dan pas alles gezamenlijk hier in 1 post posten?
Zoals wij wat denken? Er valt echt geen kaas te maken van die hersenscheten die je hier neerplempt...quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:24 schreef kree het volgende:
echt ik kan me erover op naaien., maargoed vertel me beter beeld zoals jullie t denken dan?
nou dat we als EU gewoon moeten zeggen. Hey Rusland en Putin. je bent al een grens over te gaan en tot hier en niet verder.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zoals wij wat denken? Er valt echt geen kaas te maken van die hersenscheten die je hier neerplempt...
Zomaar een theorie hè. Zou het kunnen zijn dat het Kremlin zich realiseert dat de oorlog een verloren zaak is, en dat ze daarom misschien een oorlog met de NAVO willen uitlokken? Verliezen van de NAVO is minder gezichtsverlies dan verliezen van Oekraïne.quote:
Zouden ze echt zo dom zijn daar?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zomaar een theorie hè. Zou het kunnen zijn dat het Kremlin zich realiseert dat de oorlog een verloren zaak is, en dat ze daarom misschien een oorlog met de NAVO willen uitlokken?
Kan, maar dit is geen horizontale escalatie. Gewoon beetje ouwehoeren en geen nieuws.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zomaar een theorie hè. Zou het kunnen zijn dat het Kremlin zich realiseert dat de oorlog een verloren zaak is, en dat ze daarom misschien een oorlog met de NAVO willen uitlokken? Verliezen van de NAVO is minder gezichtsverlies dan verliezen van Oekraïne.
Mss, maar denk dat Putin nog steeds last van grootheidswaanzin heeft. Gok wel dat ze op oorlog uit zijn.. maar niet het eerste schot willen lossen..quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zomaar een theorie hè. Zou het kunnen zijn dat het Kremlin zich realiseert dat de oorlog een verloren zaak is, en dat ze daarom misschien een oorlog met de NAVO willen uitlokken? Verliezen van de NAVO is minder gezichtsverlies dan verliezen van Oekraïne.
De EU is geen militaire macht maar een handelsblok!quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:24 schreef kree het volgende:
echt ik kan me erover op naaien., maargoed vertel me beter beeld zoals jullie t denken dan?
of te wel we zijn het lulletje van de klas...... vertel dit onze militairen maar. wtf. dan kun je die ook opdoeken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De EU is geen militaire macht maar een handelsblok!
Het moet dus komen uit samenwerking van landen en de NAVO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |