F2 is ook leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:52 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd ESF2Gamer, om ook hier het standaardgrapje met usernames met getallen in de naam te gebruiken
quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:05 schreef Arizona het volgende:
Moeten jullie niet een TT hebben? MODS, WAAR ZIJN JULLIE!
FIX DIE VERJAARDAGSTT!quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, dan ook gefeliciteerd @:ESF1Gamer!!
quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:05 schreef Arizona het volgende:
Moeten jullie niet een TT hebben? MODS, WAAR ZIJN JULLIE!
Haha ach je hebt tenminste eerst Billie gezetquote:
Het is veel rustiger dan een op zondagmiddag F1 fans op FOK! in het gareel houden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ach je hebt tenminste eerst Billie gezet
En dat vond New Mexico goed? (Huhuhuhuhuh)quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik ben net terug van de tandarts, eindelijk werd mijn gaatje gevuld.
Huehuehue jazeker, toen ik appte: Klaar! Appte hij een duimpje terug!quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat vond New Mexico goed? (Huhuhuhuhuh)
Als in, ik voelde me niet geroepen om de TT te veranderen, want er was al iemand anders present.quote:
Hij heeft je gehoord!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal maar ik wil gewoon een concert in de Ziggo.
En ik was niet van plan me te laten opjagen. Eerst maar eens afwachten of er nog meer jarigen komenquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als in, ik voelde me niet geroepen om de TT te veranderen, want er was al iemand anders present.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |