Spoiler alert: niet iedereen kan schilderen.quote:Op maandag 15 september 2025 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd wel jouw kracht. Die onderbuik laten leeglopen in de plofkap. Doen we 90 minuten.
Dan begint Iedereen Kan Schilderen met @:Cyan9 gewoon een keer een half uurtje later.
Oh die, die is idd ook best bekend ja.quote:Op maandag 15 september 2025 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar de Tarantella Napoletana
Ja leuk allemaal maar ik wil gewoon een concert in de Ziggo.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:37 schreef Rebel- het volgende:
Joost staat geprogrammeerd voor dag 1 van Coachella 2026.
https://www.coachella.com/
Derde regel, een-na rechts.
The Strokesquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:37 schreef Rebel- het volgende:
Joost staat geprogrammeerd voor dag 1 van Coachella 2026.
https://www.coachella.com/
Derde regel, een-na rechts.
Hij heeft eerder met Käärijä en Tommy Cash een bericht geplaatst met Tour together? Dit lijkt mij nog gaver!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal maar ik wil gewoon een concert in de Ziggo.
Jaa daar ben ik sowieso bij hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft eerder met Käärijä en Tommy Cash een bericht geplaatst met Tour together? Dit lijkt mij nog gaver!
https://www.instagram.com/p/DOOZXiEjAa7/?img_index=1
Leuk, heel veel plezier! Ik vond dat een gezellig parkquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:34 schreef H_T het volgende:
vanuit Gardaland. Hoop gele kentekens al gezien vandaag
Rommeligheid viel me best meequote:Op dinsdag 16 september 2025 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, heel veel plezier! Ik vond dat een gezellig park
Wel Italiaans rommelig, maar dat was ook wel deel van de charme
Met die instelling kan je nooit de presentatie overnemen voor "Sterren op het Doek"quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Spoiler alert: niet iedereen kan schilderen.
Gelukkig heb ik die ambitie dan ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met die instelling kan je nooit de presentatie overnemen voor "Sterren op het Doek"
Cyan presenteert liever "Sterren achter het Behang"quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met die instelling kan je nooit de presentatie overnemen voor "Sterren op het Doek"
Ja heftig hè. Het ging sowieso al niet goed met haar las ik (geheugen en zo). Lijkt bijna of ze is opgehaald...quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Nah, zo kort na Gerard Cox, Joke Bruijs ook overleden
Nee johquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Geluk is even verre van gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Wat?!quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Het is geen leuk jaar in BN'er landquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |