Spoiler alert: niet iedereen kan schilderen.quote:Op maandag 15 september 2025 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd wel jouw kracht. Die onderbuik laten leeglopen in de plofkap. Doen we 90 minuten.
Dan begint Iedereen Kan Schilderen met @:Cyan9 gewoon een keer een half uurtje later.
Oh die, die is idd ook best bekend ja.quote:Op maandag 15 september 2025 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar de Tarantella Napoletana
Ja leuk allemaal maar ik wil gewoon een concert in de Ziggo.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:37 schreef Rebel- het volgende:
Joost staat geprogrammeerd voor dag 1 van Coachella 2026.
https://www.coachella.com/
Derde regel, een-na rechts.
The Strokesquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:37 schreef Rebel- het volgende:
Joost staat geprogrammeerd voor dag 1 van Coachella 2026.
https://www.coachella.com/
Derde regel, een-na rechts.
Hij heeft eerder met Käärijä en Tommy Cash een bericht geplaatst met Tour together? Dit lijkt mij nog gaver!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal maar ik wil gewoon een concert in de Ziggo.
Jaa daar ben ik sowieso bij hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft eerder met Käärijä en Tommy Cash een bericht geplaatst met Tour together? Dit lijkt mij nog gaver!
https://www.instagram.com/p/DOOZXiEjAa7/?img_index=1
Leuk, heel veel plezier! Ik vond dat een gezellig parkquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:34 schreef H_T het volgende:
vanuit Gardaland. Hoop gele kentekens al gezien vandaag
Rommeligheid viel me best meequote:Op dinsdag 16 september 2025 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, heel veel plezier! Ik vond dat een gezellig park
Wel Italiaans rommelig, maar dat was ook wel deel van de charme
Met die instelling kan je nooit de presentatie overnemen voor "Sterren op het Doek"quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Spoiler alert: niet iedereen kan schilderen.
Gelukkig heb ik die ambitie dan ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met die instelling kan je nooit de presentatie overnemen voor "Sterren op het Doek"
Cyan presenteert liever "Sterren achter het Behang"quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met die instelling kan je nooit de presentatie overnemen voor "Sterren op het Doek"
Ja heftig hè. Het ging sowieso al niet goed met haar las ik (geheugen en zo). Lijkt bijna of ze is opgehaald...quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Nah, zo kort na Gerard Cox, Joke Bruijs ook overleden
Nee johquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Geluk is even verre van gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Wat?!quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Het is geen leuk jaar in BN'er landquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
De komende dagen wordt het gelukkig meer Cypriotisch weer.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb last van mijn keel
Heeft denk ik te maken dat mijn lichaam moet wennen van 30 graden naar opeens 15 graden
Of iemand heeft je in het vliegtuig aangestoken.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Heeft denk ik te maken dat mijn lichaam moet wennen van 30 graden naar opeens 15 graden
Toen was het nog zonnig.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gisteren ook. Toen hield het ook niet op
Zeeland heeft ook altijd geluk!quote:Op woensdag 17 september 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Torn was het nog zonnig.
Wel harde woei gehad gisteren.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeeland heeft ook altijd geluk!
Ik dacht dat ik deze mevrouw niet kende maar ik had laatst nog een leuk filmpje gezien van Andre van Duin waar zij in zat. En ook Ron Brandstederquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Nou echt hè!quote:
Kan ook wel van de vliegtuiglucht komenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Nog maar eentje van in leven.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik deze mevrouw niet kende maar ik had laatst nog een leuk filmpje gezien van Andre van Duin waar zij in zat. En ook Ron Brandsteder![]()
Bekijk deze YouTube-video
André wordt hier even keihard gejinxt.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog maar eentje van in leven.
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
André wordt hier even keihard gejinxt.
Waar ben je nu (nog steeds)?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:29 schreef H_T het volgende:
Nadeel aan interrailen: mijn bus naar het station had een half uur vertraging en daardoor heb ik mijn geplande trein en backuptrein gemist. En dan gaat er niet een half uur of een uur later weer zo'n trein, maar je kan de pech hebben dat je dan pas een dag later verder kan.
Inmiddels denk ik een alternatief plan te hebben, maar daar ging wel aardig wat morren mee gepaard
Net Milaan voorbij, op weg naar Zwitserland. Daar leken de hotels allemaal taffesduur of dicht als ik er ben of te ver weg van het station, maar bij een van de tussenstops lijkt het allemaal wel te lukkenquote:
Wij komen net uit Zwitserland, alles is ongeveer 1,5-2x zo duur als bij thuis. Als je gaat eten, bestel dan vegaquote:Op woensdag 17 september 2025 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Net Milaan voorbij, op weg naar Zwitserland. Daar leken de hotels allemaal taffesduur of dicht als ik er ben of te ver weg van het station, maar bij een van de tussenstops lijkt het allemaal wel te lukken. Hotel is nog steeds niet goedkoop, maar een stuk beter dan de 800+ euro voor het NH hotel Genève. Dan is de nacht buiten doorbrengen en beroofd worden waarschijnlijk goedkoper
Ik heb net 7,20 euro afgetikt voor een biertje in de trein. Daarna het menu even bekeken en besloten erop te gokken dat er een betere optie gaat zijn op mijn overstapstation, waar ik toch moet wachtenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij komen net uit Zwitserland, alles is ongeveer 1,5-2x zo duur als bij thuis. Als je gaat eten, bestel dan vegaWij kookten zelf maar hebben dus vooral vega gegeten (vega gehakt was 3CHF, gewoon gehakt 8CHF).
Ik heb gedurende de vakantie een paar keer een zeurende man gehad die vond dat je voor "5 frank toch wel een beetje degelijke cappuccino mag verwachten"quote:Op woensdag 17 september 2025 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net 7,20 euro afgetikt voor een biertje in de trein. Daarna het menu even bekeken en besloten erop te gokken dat er een betere optie gaat zijn op mijn overstapstation, waar ik toch moet wachten
Toch vind ik het prettiger om een vakantie te hebben met 'oh joh, de cocktails zijn maar zes euro! Wahey!' dan een tripje waarbij echt alles duurder is dan je gewend bentquote:Op woensdag 17 september 2025 20:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb gedurende de vakantie een paar keer een zeurende man gehad die vond dat je voor "5 frank toch wel een beetje degelijke cappuccino mag verwachten"Maar Genève is wel mooi
In de binnenstad is het ook grappig om rond te wandelen tussen de dure winkels met overal beveiliging voor de deur
Ja zeker, ik ook. Ik wilde Zwitserland toch eens gezien hebben en aangezien we over 1,5 jaar aan zomervakanties vastzitten dacht ik: laten we het dure land nu maar doen i.p.v. ook nog eens tijdens het dure seizoenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch vind ik het prettiger om een vakantie te hebben met 'oh joh, de cocktails zijn maar zes euro! Wahey!' dan een tripje waarbij echt alles duurder is dan je gewend bent
Nee, dat is het jammere aan Zwitserland. Het is een prachtig vakantieland, maar echt alles is er duur. En het is niet dat je zoals in Japan ofzo dan ook echt standaard topkwaliteit krijgt. Ook een normale pot pindakaas is twee keer zo duur als dat die een meter over de grens kost.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zeker, ik ook. Ik wilde Zwitserland toch eens gezien hebben en aangezien we over 1,5 jaar aan zomervakanties vastzitten dacht ik: laten we het dure land nu maar doen i.p.v. ook nog eens tijdens het dure seizoenMaar mijn conclusie was: het is een mooi land, heel kindvriendelijk en open maar het is niet per se mooier dan Oostenrijk en dan heb je daar gewoon het voordeel van het praktische: goedkoper, zelfde munteenheid, Europees... Wellicht dat we oooooit in de toekomst nog terug gaan. Maar dat zal niet zo heel snel gebeuren.
Jack in the box, elleboog op tafel, wegwezen!quote:Op woensdag 17 september 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
Voetballers zouden vaker moeten stiften.
Het was ook niet echt mijn planquote:Op woensdag 17 september 2025 21:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zeker, ik ook. Ik wilde Zwitserland toch eens gezien hebben en aangezien we over 1,5 jaar aan zomervakanties vastzitten dacht ik: laten we het dure land nu maar doen i.p.v. ook nog eens tijdens het dure seizoenMaar mijn conclusie was: het is een mooi land, heel kindvriendelijk en open maar het is niet per se mooier dan Oostenrijk en dan heb je daar gewoon het voordeel van het praktische: goedkoper, zelfde munteenheid, Europees... Wellicht dat we oooooit in de toekomst nog terug gaan. Maar dat zal niet zo heel snel gebeuren.
Je gaat toch niet terugnemen op een boer man!quote:Op woensdag 17 september 2025 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jack in the box, elleboog op tafel, wegwezen!
Aan jou heeft het niet gelegen. Wel balenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:54 schreef H_T het volgende:
Met haastwerk is het gelukt om in 11 minuten overstap een McDonald's-menu te halen en op tijd terug te zijn bij het perron![]()
Trein geannuleerd
Ik lijk alsnog het hotel te halen, alleen later. Maar ik had prima zonder gekundquote:Op woensdag 17 september 2025 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aan jou heeft het niet gelegen. Wel balen
Bij nader inzien is de NS zo slecht nog niet he?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:54 schreef H_T het volgende:
Met haastwerk is het gelukt om in 11 minuten overstap een McDonald's-menu te halen en op tijd terug te zijn bij het perron![]()
Trein geannuleerd
Dat heb ik al wel een paar keer gedacht deze weekquote:Op woensdag 17 september 2025 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij nader inzien is de NS zo slecht nog niet he?![]()
Wel goed deze ervaring, dan waardeer je meer wat je thuis hebt.quote:Op donderdag 18 september 2025 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik al wel een paar keer gedacht deze week
Ze zijn wel echt opvallend ‘vertrouwend’. Overal staan nog dingen die je zo kunt pakken en dat verwacht wordt dat je dat meldt of geld neerlegt. En voor kinderen hadden ze wel veel zonder toezicht ter beschikking gesteld.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat is het jammere aan Zwitserland. Het is een prachtig vakantieland, maar echt alles is er duur. En het is niet dat je zoals in Japan ofzo dan ook echt standaard topkwaliteit krijgt. Ook een normale pot pindakaas is twee keer zo duur als dat die een meter over de grens kost.
Dan kom je uiteindelijk wel op het punt dat die bergen in de buurlanden ook weer niet zo heel veel minder zijn.
Na de zelfscan in de supermarkt hoefde ik ook geen poortje doorquote:Op donderdag 18 september 2025 07:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt opvallend ‘vertrouwend’. Overal staan nog dingen die je zo kunt pakken en dat verwacht wordt dat je dat meldt of geld neerlegt. En voor kinderen hadden ze wel veel zonder toezicht ter beschikking gesteld.
Er waren alleen veel flitsers, dus met rijden vertrouwen ze de mensen dan weer niet
Nee precies! We hebben een aantal keer echt gedacht: dit zou in Nederland echt niet kunnen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Na de zelfscan in de supermarkt hoefde ik ook geen poortje door
Wat leuk! Welk lied is dat? Ik had een aantal nummers van het nieuwe album van Sparks geluisterd en dat viel me ook niet tegen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:54 schreef H_T het volgende:
Ik heb nieuwe muziek aan op Spotify. Een nummer is duidelijk van Sparks. Even later klinkt het duidelijk als Gorillaz. En zo leerde ik dat Sparks een samenwerking heeft met Gorillaz
The Happy Dictatorquote:Op donderdag 18 september 2025 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Welk lied is dat? Ik had een aantal nummers van het nieuwe album van Sparks geluisterd en dat viel me ook niet tegen.
Ik meende dat ze dit ook in Noorwegen hebben. Winkels zonder personeel en alleen een zelfscankassa.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee precies! We hebben een aantal keer echt gedacht: dit zou in Nederland echt niet kunnen.
Alles minder dan een uur is een nipte overstap in Duitsland.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:06 schreef H_T het volgende:
@:Fred_B je krijgt weer gelijk wat betreft treinen in Duitsland. De geplande overstap van 19 minuten op Frankfurt is als sneeuw voor de zon verdwenen, dus dat wordt waarschijnlijk 2 uur later op mijn bestemming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |