Ik kan het me voorstellen, na al die pech van eerstquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het leek daarnet wel een beetje op
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
We doen allemaal mee
Bekijk deze YouTube-video
Listlūker, wat een topwoordquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij komt bij de NSC vandaan.
[ afbeelding ]
Wat een stelletje agressievelingen zijn het ookquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
We doen allemaal mee
quote:
Nou ja die hoofpunten die ik kopieerde doen het niet echt recht.quote:
Teveel Hollandse vragen denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Listlūker, wat een topwoord![]()
Aant Jelle Soepboer (goede naam ook voor een Fries) deed ook mee aan dit seizoen van De Slimste Mens, daar deed hij het echter niet zo goed
Hee Aant Jellequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Listlūker, wat een topwoord![]()
Aant Jelle Soepboer (goede naam ook voor een Fries) deed ook mee aan dit seizoen van De Slimste Mens, daar deed hij het echter niet zo goed
vandaar die baardquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Aant Jelle![]()
Ik ken hem al jaaaaren als drummer van een metalband
En hij zit nog steeds in die band, wel een verschil in net pak of in een oud bandshirt.quote:
Ah serieus? Wat grappigquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Aant Jelle![]()
Ik ken hem al jaaaaren als drummer van een metalband
Die is van meerdere markten thuisquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:58 schreef pullup het volgende:
En hij doet aan middeleeuws vechten
Das al een oud filmpjequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:58 schreef pullup het volgende:
En hij doet aan middeleeuws vechten
Hij is daar een stuk dunnerquote:
quote:
De 2e kamer was toch niet zo goed voor hemquote:
Kijk aan een waardig tegenstander van die Soepboerquote:
Nou nog een Fryske strijderquote:
Soep... waar te beginnen...quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk aan een waardig tegenstander van die Soepboer
Ja, Middeleeuws. Dat staat er toch bij?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar we komen je helpen hoor !!
Waartegen ga je strijden?quote:
Wy komme yn folle galopquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Soepboer is niet alleen voor Fryslan, maar wil meer de regio betrekken ipv alles in de randstad.
Dus wolkom!
Die geluiden erbijquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
We doen allemaal mee
En toch... was Don plots....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Heer GoAquote:
Meer regios mogen meedoen, maar persoonlijk vind ik Fryslan en Gelderland de mooistenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wy komme yn folle galop
JIj kunt zó de politiek inquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer regios mogen meedoen, maar persoonlijk vind ik Fryslan en Gelderland de mooisten
Andere regios zijn ook mooi hoor
Neequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj kunt zó de politiek in
Kheb laatst een hele avond besteed aan een hypothetische thesis dat het beter is voor Gelderland om zelfstandig te zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Needaar ben ik veuls te verstandig voor
Afgezakt?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
Een Friese Gelderlander meldt zich
Ben ooit wezen tjölting in één of ander wold daarboven ....quote:
Zijn jullie er eigenlijk al achter waarom katten die plaats wijken?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:22 schreef kree het volgende:
ik denk toch katwijk moet ook nog beetje vertegenwoordigd zijn.
nee jij wel?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn jullie er eigenlijk al achter waarom katten die plaats wijken?
Dat woord kent mijn google nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben ooit wezen tjölting in één of ander wold daarboven ....
Good times!
Hebben we het nu over IJsland ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben ooit wezen tjölting in één of ander wold daarboven ....
Good times!
Limburg is ook mooi, ben vorig jaar 2 keer er geweest. Verdomd lekkere vlaai daar. En ik hou zo van de verscheidenheid die Friesland heeft, geen enkele andere provincie heeft zoveel verschillende soorten gebieden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef kree het volgende:
ik persoonlijk vind Limburg wel mooi? omdat nog beetje bergen/heuverls zijn.
maar kan me best voorstellen dat anderen bv het hier aan de kust en zee mooi vinden?
tis denk maar wat je gewend bent. ?
Mijn ouders, jaquote:
Google komt daar nooit.quote:
Zo knap dit. En gaat snel ook nog.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bizar als rijder ook.. In plaats van het ritme van draf... ga je over op een kinderkopjes weg, maar het paard vangt het op een manier op dat het bijna een soort zweven is...quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo knap dit. En gaat snel ook nog.
Ik kan het onmogelijk met je oneens zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
jawel omdat het anders is natuur dan iig
Tenzij..quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan het onmogelijk met je oneens zijn
Alleen dat vraagteken deed me doen twijfelen
Kinderkopjes in een wold?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bizar als rijder ook.. In plaats van het ritme van draf... ga je over op een kinderkopjes weg, maar het paard vangt het op een manier op dat het bijna een soort zweven is...
Ooit met ons rijclubje dat gedaan in éém of ander wold daar bij jullie.
Aanrader!
O die IJslandersquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
hmms er is een verschil tussen hoe mensen reageren naar elkaar vanuit "dorp" plaats dan ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan het onmogelijk met je oneens zijn
Alleen dat vraagteken deed me doen twijfelen
De meeste nederlanders zijn ook meer dan okequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmms er is een verschil tussen hoe mensen reageren naar elkaar vanuit "dorp" plaats dan ook.
Maarre ik kon het altijd oke vinden hoor met de "zuider" en "oosterlingen"
ja denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste nederlanders zijn ook meer dan oke
Scherp... Is het een analogie om de boomwortels te ontwijken... of zijn gedachten geplaveide paden? .quote:
op je zaterdag werken dan jah?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
Morgen werken, naar het mooie Bourtange![]()
Dus ik ga koesen, trusten allemaal![]()
Alleen jammer dat het in Groningen ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |