Gefeliciteerd, fijn dat jullie eindelijk wat gevonden hebben, je hebt er in ieder geval de tijd voor genomenquote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:01 schreef Prisha het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben hem!!! OMG OMG echt niet te geloven, eindelijk na 3 jaar zoeken![]()
Was het in de buurt van je huis?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
Het is niet heel duidelijk maar dit is een mierenkoningin.
[ afbeelding ]
Net voor mijn voeten geland, de vleugels afgeworpen (niet meer nodig), en op zoek naar een plek voor een nest.
Wat fijn! Gefeliciteerd Prisha!quote:
Insecten wereld is best interessantquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Net voor mijn voeten geland, de vleugels afgeworpen (niet meer nodig), en op zoek naar een plek voor een nest.
Ja, in de achtertuin. Zolang het niet binnen is laat ik ze hun gang gaanquote:
Okquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, in de achtertuin. Zolang het niet binnen is laat ik ze hun gang gaan
Kill it with firequote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hengelo GLDquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:Prisha In welke plaats gaan jullie wonen? 😊
DM mag ook.
Heel blij! We gaan naar Hengelo gld.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn! Gefeliciteerd Prisha!![]()
Waar gaan jullie wonen?
Lokwinske met jullie nieuwe huis.quote:
Het leek daarnet wel een beetje opquote:
Ah, daar heb ik als mini-Domni een jeugdkamp gehad.quote:
Mooie omgevingquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel blij! We gaan naar Hengelo gld.
Aan de Hengelolaan… Het is een complot 🤔quote:
Gefeliciteerd!!! Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:01 schreef Prisha het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben hem!!! OMG OMG echt niet te geloven, eindelijk na 3 jaar zoeken![]()
Lekker domquote:
Lekker nog zo'n nutteloze margepartijquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
Oh we krijgen een Friese Nationale Partij erbij bij de volgende verkiezingen
Is dat wat @:freshfruit ?
Hij komt bij de NSC vandaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
Wederom een rechts partijtje?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij komt bij de NSC vandaan.
[ afbeelding ]
Ik sluit niet uit dat ik daarop ga stemmen. Eerst eens kijken wat ze op landelijk niveau willen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
Hij heeft wel een goede baardquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik daarop ga stemmen. Eerst eens kijken wat ze op landelijk niveau willen.
Heb hun programma nog niet gelezen.quote:
hij maakt wel een soort statement met die baard .....quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij komt bij de NSC vandaan.
[ afbeelding ]
Hij lijkt een beetje op mij toen ik een baard had.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
hij maakt wel een soort statement met die baard .....
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:13 schreef pullup het volgende:
Ik ga een beetje speuren wat ze willen behalve Fries zijn...
Een beetje gelezen maar dat schijnt toch echt wel de hoofdmoot te zijnquote:
Die baard?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje gelezen maar dat schijnt toch echt wel de hoofdmoot te zijn
Nee alles op Fries zijn mikken, die baard is extraquote:
Het wordt hoog tijd dat er een extra drempel komt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:17 schreef pullup het volgende:
Voor Friezen prima, weet niet of je zo de kiesdrempel gaat halen
Nou dit trekt vast hordes Friezen aan allemaalquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat er een extra drempel komt.
Minimaal 5 zetels oid om in de kamer te komen
Krentenmikkenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee alles op Fries zijn mikken, die baard is extra
Grote kans van wel, als hij maar hard genoeg roept dat hij fries is zal de rest niet meer boeienquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dit trekt vast hordes Friezen aan allemaal
Ik weet het nog niet hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:21 schreef pullup het volgende:
Dan moet hij het van jou hebben @:domnivoor
Heeft die ook een rooie baard?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat toch wel voor de BBB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |