Gefeliciteerd, fijn dat jullie eindelijk wat gevonden hebben, je hebt er in ieder geval de tijd voor genomenquote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:01 schreef Prisha het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben hem!!! OMG OMG echt niet te geloven, eindelijk na 3 jaar zoeken![]()
Was het in de buurt van je huis?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
Het is niet heel duidelijk maar dit is een mierenkoningin.
[ afbeelding ]
Net voor mijn voeten geland, de vleugels afgeworpen (niet meer nodig), en op zoek naar een plek voor een nest.
Wat fijn! Gefeliciteerd Prisha!quote:
Insecten wereld is best interessantquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Net voor mijn voeten geland, de vleugels afgeworpen (niet meer nodig), en op zoek naar een plek voor een nest.
Okquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, in de achtertuin. Zolang het niet binnen is laat ik ze hun gang gaan
Kill it with firequote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hengelo GLDquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:Prisha In welke plaats gaan jullie wonen? 😊
DM mag ook.
Heel blij! We gaan naar Hengelo gld.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn! Gefeliciteerd Prisha!![]()
Waar gaan jullie wonen?
Lokwinske met jullie nieuwe huis.quote:
Het leek daarnet wel een beetje opquote:
Mooie omgevingquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel blij! We gaan naar Hengelo gld.
Gefeliciteerd!!! Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:01 schreef Prisha het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben hem!!! OMG OMG echt niet te geloven, eindelijk na 3 jaar zoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |