Ik kan het me voorstellen, na al die pech van eerstquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het leek daarnet wel een beetje op
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
We doen allemaal mee
Bekijk deze YouTube-video
Listlûker, wat een topwoordquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij komt bij de NSC vandaan.
[ afbeelding ]
Wat een stelletje agressievelingen zijn het ookquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
We doen allemaal mee
quote:
Nou ja die hoofpunten die ik kopieerde doen het niet echt recht.quote:
Teveel Hollandse vragen denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Listlûker, wat een topwoord![]()
Aant Jelle Soepboer (goede naam ook voor een Fries) deed ook mee aan dit seizoen van De Slimste Mens, daar deed hij het echter niet zo goed
Hee Aant Jellequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Listlûker, wat een topwoord![]()
Aant Jelle Soepboer (goede naam ook voor een Fries) deed ook mee aan dit seizoen van De Slimste Mens, daar deed hij het echter niet zo goed
vandaar die baardquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Aant Jelle![]()
Ik ken hem al jaaaaren als drummer van een metalband
En hij zit nog steeds in die band, wel een verschil in net pak of in een oud bandshirt.quote:
Ah serieus? Wat grappigquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Aant Jelle![]()
Ik ken hem al jaaaaren als drummer van een metalband
Die is van meerdere markten thuisquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:58 schreef pullup het volgende:
En hij doet aan middeleeuws vechten
Das al een oud filmpjequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:58 schreef pullup het volgende:
En hij doet aan middeleeuws vechten
Hij is daar een stuk dunnerquote:
quote:
De 2e kamer was toch niet zo goed voor hemquote:
Kijk aan een waardig tegenstander van die Soepboerquote:
Nou nog een Fryske strijderquote:
Soep... waar te beginnen...quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk aan een waardig tegenstander van die Soepboer
Ja, Middeleeuws. Dat staat er toch bij?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar we komen je helpen hoor !!
Waartegen ga je strijden?quote:
Wy komme yn folle galopquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Soepboer is niet alleen voor Fryslan, maar wil meer de regio betrekken ipv alles in de randstad.
Dus wolkom!
Die geluiden erbijquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
We doen allemaal mee
En toch... was Don plots....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Heer GoAquote:
Meer regios mogen meedoen, maar persoonlijk vind ik Fryslan en Gelderland de mooistenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wy komme yn folle galop
JIj kunt zó de politiek inquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer regios mogen meedoen, maar persoonlijk vind ik Fryslan en Gelderland de mooisten
Andere regios zijn ook mooi hoor
Neequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj kunt zó de politiek in
Kheb laatst een hele avond besteed aan een hypothetische thesis dat het beter is voor Gelderland om zelfstandig te zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Needaar ben ik veuls te verstandig voor
Afgezakt?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
Een Friese Gelderlander meldt zich
Ben ooit wezen tjölting in één of ander wold daarboven ....quote:
Zijn jullie er eigenlijk al achter waarom katten die plaats wijken?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:22 schreef kree het volgende:
ik denk toch katwijk moet ook nog beetje vertegenwoordigd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |