nee jij wel?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn jullie er eigenlijk al achter waarom katten die plaats wijken?
Dat woord kent mijn google nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben ooit wezen tjölting in één of ander wold daarboven ....
Good times!
Hebben we het nu over IJsland ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben ooit wezen tjölting in één of ander wold daarboven ....
Good times!
Limburg is ook mooi, ben vorig jaar 2 keer er geweest. Verdomd lekkere vlaai daar. En ik hou zo van de verscheidenheid die Friesland heeft, geen enkele andere provincie heeft zoveel verschillende soorten gebieden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef kree het volgende:
ik persoonlijk vind Limburg wel mooi? omdat nog beetje bergen/heuverls zijn.
maar kan me best voorstellen dat anderen bv het hier aan de kust en zee mooi vinden?
tis denk maar wat je gewend bent. ?
Mijn ouders, jaquote:
Google komt daar nooit.quote:
Zo knap dit. En gaat snel ook nog.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bizar als rijder ook.. In plaats van het ritme van draf... ga je over op een kinderkopjes weg, maar het paard vangt het op een manier op dat het bijna een soort zweven is...quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo knap dit. En gaat snel ook nog.
Ik kan het onmogelijk met je oneens zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
jawel omdat het anders is natuur dan iig
Tenzij..quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan het onmogelijk met je oneens zijn
Alleen dat vraagteken deed me doen twijfelen
Kinderkopjes in een wold?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bizar als rijder ook.. In plaats van het ritme van draf... ga je over op een kinderkopjes weg, maar het paard vangt het op een manier op dat het bijna een soort zweven is...
Ooit met ons rijclubje dat gedaan in éém of ander wold daar bij jullie.
Aanrader!
O die IJslandersquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
hmms er is een verschil tussen hoe mensen reageren naar elkaar vanuit "dorp" plaats dan ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan het onmogelijk met je oneens zijn
Alleen dat vraagteken deed me doen twijfelen
De meeste nederlanders zijn ook meer dan okequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmms er is een verschil tussen hoe mensen reageren naar elkaar vanuit "dorp" plaats dan ook.
Maarre ik kon het altijd oke vinden hoor met de "zuider" en "oosterlingen"
ja denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste nederlanders zijn ook meer dan oke
Scherp... Is het een analogie om de boomwortels te ontwijken... of zijn gedachten geplaveide paden? .quote:
op je zaterdag werken dan jah?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
Morgen werken, naar het mooie Bourtange![]()
Dus ik ga koesen, trusten allemaal![]()
Alleen jammer dat het in Groningen ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |