abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 september 2025 @ 00:37:49 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218808366
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat land ken ik niet
Amerika gaat het over

daar wil ik best dood gevonden worden voor zover ik dood gevonden wil worden

vanwege ijshockey
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 19 september 2025 @ 00:39:51 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218808371
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 september 2025 00:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
Amerika gaat het over

daar wil ik best dood gevonden worden voor zover ik dood gevonden wil worden

vanwege ijshockey
Ok, dat mag.
Ik dan weer niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 19 september 2025 @ 00:41:01 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218808375
blij dat het mag, ik was niet helemaal op zoek naar toestemming maar wel blij mee
  vrijdag 19 september 2025 @ 00:51:58 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218808398
Amerika, of liever de VS, is nogal groot.

Dood gevonden in Memphis of Newark... neuh...

Maar in de Mississippi Delta, de heuvels van Vermont of de akkers van Kansas? Er zijn slechtere plekken medunkt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 19 september 2025 @ 01:04:22 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218808418
ik wil gewoon het beste potje hockey ter wereld

dan denk ik Las Vegas knights of Madison square garden oido
pi_218808430
Wel mooi om te zien dat dit hele topic een soort van echochamber is van le reddit. Elke dag is het wat anders, dan roepen ze om dit, dan weer epstein files, alsof ze elke dag een andere agenda hebben gepland.

Nu is het weer plaatjes posten van 1st amendment, rechtstreeks van reddit. Allemaal napraten, niet weten dat reddit veelal bot accounts zijn.

Als Kimmel gearresteerd zou zijn zouden jullie mogen klagen ja, er zijn genoeg outlets waar hij zijn zegje nog kan doen. ABC networks heeft een keuze gemaakt en dat heeft niets met 1st amendment te maken.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218808440
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:24 schreef Sanvi het volgende:

[..]
Waar heeft Kimmel gelogen dan?
Zijn werkgever is Disney, en die willen Trump te vriend houden. De kijkcijfers liepen al terug, deze opmerkingen gaven hem de nekslag.
pi_218808488
Is al bekend waarom die Tyler Robinson Kirk heeft vermoord?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 19 september 2025 @ 04:19:04 #159
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_218808611
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2025 01:11 schreef epicbeardman het volgende:
Wel mooi om te zien dat dit hele topic een soort van echochamber is van le reddit. Elke dag is het wat anders, dan roepen ze om dit, dan weer epstein files, alsof ze elke dag een andere agenda hebben gepland.

Nu is het weer plaatjes posten van 1st amendment, rechtstreeks van reddit. Allemaal napraten, niet weten dat reddit veelal bot accounts zijn.

Als Kimmel gearresteerd zou zijn zouden jullie mogen klagen ja, er zijn genoeg outlets waar hij zijn zegje nog kan doen. ABC networks heeft een keuze gemaakt en dat heeft niets met 1st amendment te maken.
Jii ziet echt niet het verschil tussen iemand cancellen vanwege teruglopende kijkcijfers of een intern conflict vs na een direct dreigement FCC?

Je haalde Tucker erbij... Had men Tucker gecancelled na een dreigement van de FCC omdat hij iets zei wat de Democraten niet leuk vonden?
Krekker is de bom!
pi_218808638
Zo'n dreigement van de FCC is niets waard. FOS wordt beschermd door de grondwet. Als zijn werkgever geloofde in Kimmel dan zouden ze zeker achter hem gaan staan en de zaak voor de rechter brengen. De legacy media worden aan alle kanten voorbij gelopen, met name door YouTube. Sterren als Kimmel zijn peperduur en leveren te weinig op. Ze kiezen eieren voor hun geld.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_218808730
quote:

Ja leuk, maar nog steeds geen antwoord op de vraag waar en wanneer precies Kimmel gelogen zou hebben.
pi_218808732
quote:
Dit klinkt trouwens meer als de MAGA-beweging zelf.
Ben je niet aan het projecteren jongen?
pi_218808745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 07:01 schreef Sanvi het volgende:

[..]
Ja leuk, maar nog steeds geen antwoord op de vraag waar en wanneer precies Kimmel gelogen zou hebben.
Hij deed net alsof de extreem linkse fabel dat de dader rechts was waarheid is.

Hoe dan ook, het dreigement van de fcc stelde weinig voor. Kimmel is gewoon eruit gemikt omdat zijn show geld kostte ipv opleverde. Dat is maar al te duidelijk.

Maar Disney kan nu mooi zich verschuilen achter een keffend hondje.
  vrijdag 19 september 2025 @ 07:10:15 #164
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218808746
quote:

Het gaat niet alleen om het ontslag, maar ook om de bizarre manier hoe Trump daarop reageert. Dat is echt ongekend en zegt alles over de huidige situatie in de VS.
pi_218808752
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 07:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Eh nee, dat deed hij dus niet.

Hij deed precies het omgekeerde, slimpie.

Hij deed net alsof de 'extreem rechtse fabel' dat de dader niet rechts was géén (potentiële) waarheid was of kon zijn.

En nee, dat is niet per sé hetzelfde. Alleen voor simpele mensen die in zero sum-termen denken.
  vrijdag 19 september 2025 @ 07:15:10 #166
22565 asco
Los in deze tent
pi_218808753
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 22:11 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
daar wil je toch al niet dood gevonden worden tegenwoordig..
Oh jawel hoor. Over een dikke week alweer voor de 3e keer dit jaar. :W _O_

Maar het is hélemaal prima dat de meeste Nederlanders zich goed laten opnaaien. Niets zo irritant om opeens Nederlands te horen in Amerika. :r
Godzijdank een zeldzaamheid, zeker buiten het seizoen.
pi_218808759
En ja, het kan best dat uiteindelijk de uitspraken van die Carr en van Trump zijn aangegrepen om iets te doen wat men stiekem al langer van plan was.
Maar dat staat enigszins los van de vraag of Kimmel gelogen heeft of niet.

Overigens heeft Trump nu al gezegd dat het misschien wel een goed idee is om iedereen te cancelen die ook maar een beetje kritisch is op Trump, want 'dat vind ik niet zo leuk'.
Dus helemaal los van Trump staat het allemaal ook weer niet.
pi_218808760
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 07:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ah hij had natuurlijk de fabel die trump meteen de lucht in slingerde moeten omarmen en deze als absolute onomstreden feit moeten presenteren omdat de god koning in de vs altijd de waarheid spreekt. :D
pi_218808792
Wat is dit slecht zeg.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_218808799
Wat is dit goed zeg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218809076
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 04:45 schreef Lyrebird het volgende:
Zo'n dreigement van de FCC is niets waard. FOS wordt beschermd door de grondwet. Als zijn werkgever geloofde in Kimmel dan zouden ze zeker achter hem gaan staan en de zaak voor de rechter brengen. De legacy media worden aan alle kanten voorbij gelopen, met name door YouTube. Sterren als Kimmel zijn peperduur en leveren te weinig op. Ze kiezen eieren voor hun geld.
Vandaar dat het direct erna gebeurde en Trump en Carr vol op het orgel gaan dat ze ook achter anderen aan gaan. Mooi stukje fictief motivated reasoning.

Je bent er bijna, kom op, je kunt het.
pi_218809086
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Vandaar dat het direct erna gebeurde en Trump en Carr vol op het orgel gaan dat ze ook achter anderen aan gaan. Mooi stukje fictief motivated reasoning.

Je bent er bijna, kom op, je kunt het.
[ afbeelding ]
Ben bang dat je niet snapt welke rechten Amerikanen hebben. Als het om FOS gaat hebben ze meer rechten dan wij Nederlanders.
pi_218809095
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 07:14 schreef Sanvi het volgende:

[..]
Eh nee, dat deed hij dus niet.

Hij deed precies het omgekeerde, slimpie.

Hij deed net alsof de 'extreem rechtse fabel' dat de dader niet rechts was géén (potentiële) waarheid was of kon zijn.

En nee, dat is niet per sé hetzelfde. Alleen voor simpele mensen die in zero sum-termen denken.
Pakken we er maar even bij wat hij letterlijk zei:

“The Maga gang desperately trying to characterize this kid who murdered Charlie Kirk as anything other than one of them, and doing everything they can to score political points from it,”

Daar kun je van gaan maken wat je wil (*), maar het negeert dat de mensen die de dader goed kennen hem omschrijven als links.

Het was extreem links die (ook hier) probeerde om net te doen alsof de dader overduidelijk extreem rechts was met die groyper onzin.

*Het feit dat hij zegt dat ze wanhopig zijn maakt dat hij hier impliciet claimt dat het onzin is om te denken dat de dader niet ‘een van hen’ zou zijn. Waarmee jouw verdraaiing simpelweg onjuist is.
pi_218809101
Zondag de begrafenis, welke tv zender heeft de rechten bemachtigd?
pi_218809102
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 07:17 schreef Sanvi het volgende:

Overigens heeft Trump nu al gezegd dat het misschien wel een goed idee is om iedereen te cancelen die ook maar een beetje kritisch is op Trump, want 'dat vind ik niet zo leuk'.
Dus helemaal los van Trump staat het allemaal ook weer niet.
Idiote uitspraak die hij ook helemaal niet waar kan maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')