SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen verwacht ik. Die C6 gaan we misschien heel even bij de training zien.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:09 schreef Red_85 het volgende:
C6
Nou, wie gaat er op de medium kwalificeren?
Dus heeft iedereen eigenlijk een bandenprobleem. Want je hebt je softsets niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen verwacht ik. Die C6 gaan we misschien heel even bij de training zien.
Dat zal ook precies de bedoeling zijn denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus heeft iedereen eigenlijk een bandenprobleem. Want je hebt je softsets niet.
Ben je verplicht die mee te nemen dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus heeft iedereen eigenlijk een bandenprobleem. Want je hebt je softsets niet.
Je krijgt 13 sets slicks van Pirelli in de verhouding die hun het beste lijkt. Dus ja.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ben je verplicht die mee te nemen dan?
Oh ik dacht dat je de banden zelf mocht kiezen, of is dat iets van "vroegah"?quote:Op donderdag 18 september 2025 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Je krijgt 13 sets slicks van Pirelli in de verhouding die hun het beste lijkt. Dus ja.
De allocatie mochten de teams (binnen de 3 beschikbare compounds) in een bepaalde periode tot het einde van 2019 zelf kiezen. Sinds de pandemie niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de banden zelf mocht kiezen, of is dat iets van "vroegah"?
Ow serieus? Dat wist ik niet. Dacht dat ze altijd nog zelf mochten kiezen op voorhand hoeveel van welke compound.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De allocatie mochten de teams (binnen de 3 beschikbare compounds) in een bepaalde periode tot het einde van 2019 zelf kiezen. Sinds de pandemie niet meer.
Ze hadden vroeger naast de vaste sets, nog een paar banden vrije keuze. Is inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de banden zelf mocht kiezen, of is dat iets van "vroegah"?
iedereen en zijn moederquote:Op donderdag 18 september 2025 11:09 schreef Red_85 het volgende:
C6
Nou, wie gaat er op de medium kwalificeren?
Later vandaag meen ik.quote:
quote:
quote:
Ik was er tenminstequote:Op vrijdag 19 september 2025 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt ie 10 minuten na de start van VT1
Oh zeker.quote:
Maar nu niet.quote:
Sainz sloopt het circuit gewoonquote:
zijn het niet de putdeksels dan zijn het wel de kerbsquote:
ik ga zo maar wat anders doenquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sjezus dit duurt wel heel lang.
Ja, werken...quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga zo maar wat anders doen
want dit slaat echt nergens op
Hmpf.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga zo maar wat anders doen
want dit slaat echt nergens op
ja dat doe ik tussendoor welquote:
putdekselquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo lang is het nog nooit geel geweest denk ik.
quote:
Huisduif Toet is ook weer terecht!quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik schakel heel even in:
- gele vlag terwijl er hele hordes marshalls langs de baan staan om vage redenen
- Laura Winter heeft een kat gevonden
Uh
Klassiekertjequote:
Zeker. Blijft mooi. Vooral als ze falen.quote:
Zondag of is weer sprintrace??quote:
Zondag, geen sprint dit weekend.quote:
Ok dankjequote:Op vrijdag 19 september 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zondag, geen sprint dit weekend.
quote:
quote:
Even oefenen.quote:
Dit is toch werkquote:
Ik hou de boel wel draaiendquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou de boel wel draaiend
7 auto's niet op softs eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:09 schreef Red_85 het volgende:
Weer bijna iedereen op softs.
Lekker man
Die band wordt echt totaal niet serieus genomen. En terecht ook. Albon op .241 met H van Ver op S..
Gooi dat ding toch in de schredder joh.
Samen met jouquote:
Zou goed voor ze zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
pole voor ferrari is hier niet vreemd
Yup, VT2.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
we kijken toch nog VT
of ben ik abuis?
Even rekken en strekken en weer doorquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:24 schreef StephanL het volgende:
Iedereen naar binnen om Wk Atletiek te kijken
vraag me af hoeveel uberhaupt weten dat dit nu isquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:24 schreef StephanL het volgende:
Iedereen naar binnen om Wk Atletiek te kijken
Zij niet denk, kreeg net een pushmelding van de nos.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel uberhaupt weten dat dit nu is
In een ander topic wellicht welquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel uberhaupt weten dat dit nu is
De druk van het wk.quote:
Daarom die teamorder van 2 weken geledenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar hij niet mee om kan gaan
Ja tijdens een rondje in een vrije trainingquote:
Wat nog steeds gek is maar goed.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom die teamorder van 2 weken geleden
Nee dat was puur omdat hem een garantie was gegeven op geen undercut. Terwijl die undercut wel kwam.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom die teamorder van 2 weken geleden
Papaya rules zijn ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat nog steeds gek is maar goed.
Die undercut maakt geen fuck uit. Hij had gewoon een mislukte pitstop.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat was puur omdat hem een garantie was gegeven op geen undercut. Terwijl die undercut wel kwam.
volgens NOR is dat de reden dat het zo goed loopt bij McLarenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Papaya rules zijn ondoorgrondelijk.
Die gaan er hard door heen met Norris.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat die versnellingsbak dood is.
Wel of geen mislukte pitstop, hij werd geundercut. Terwijl Norris garantie was gegeven van niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die undercut maakt geen fuck uit. Hij had gewoon een mislukte pitstop.
hoeveel hebben ze er voor er een straf komt?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gaan er hard door heen met Norris.
Brazilië 2024 zit nog diep.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens NOR is dat de reden dat het zo goed loopt bij McLaren
omdat iedereen alles voor elkaar over heeft
(lees iedereen alles doet zodat Norris maar niet gaat huilen)
Ik vraag me af waar je dit op baseert, of dat het vooral projectie is.quote:
ergens gaat het schuren als je dergelijke teamorders blijft gevenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lijkt wel of die McLaren niet heel erg lekker gaat hier.
Geregeldquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu moet Piastri ook in de muur, want papaya rules.
Of de auto is uit ontwikkeld net als bij RBR.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens gaat het schuren als je dergelijke teamorders blijft geven
Papaya rulesquote:
Dit kan het weleens zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of de auto is uit ontwikkeld net als bij RBR.
Dus die teamorder zou ervoor zorgen dat ze geen performance meer hebben?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens gaat het schuren als je dergelijke teamorders blijft geven
of hij spaart ze opquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of Max nog op de mediums gaat.
Kan ook.quote:
Komt er vanaf met een waarschuwing want VT.quote:
Het liefst had hij max gehad.quote:
Die zit al te plannen voor 2027.quote:
Daarom kijkt Toto niet blijquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:45 schreef QuidProJoe het volgende:
De muren hebben het ook wel gehad met de Britten
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk met oog op volgend jaar zeker ja
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zit al te plannen voor 2027.
Wordt een knallende kwalificatie morgen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:47 schreef greysbones het volgende:
VT2 al sneller dan Quali vorig jaar
Bakuch.quote:
TE LAATquote:
Hoezo zou hij te laat zijn met een afscheidspost 🤔quote:
Reprimande gekregenquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri gesommeerd voor "alleged failure to slow under yellow flags"
Ik moet streng zijn somsquote:
Dat was wel te verwachten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Reprimande gekregen
https://www.fia.com/syste(...)der_yellow_flags.pdf
Komt omdat ik gisteren in het Enzo Ferrari Museum in Modena wasquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari met weer een knaller van een vrijdag
[ afbeelding ]
Lewis op 1 🥳
[ afbeelding ]
McLaren gesloopt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist behalve een zeldzaam foutje?
quote:
Halloquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
F2 kan in het andere topic.
En gegroet
quote:
quote:
Elke week he.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
De wereld zou een mooiere plek zijn als F1TV me niet dwong om iedere keer opnieuw in te loggen op m'n tv.
AndroidTV?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
De wereld zou een mooiere plek zijn als F1TV me niet dwong om iedere keer opnieuw in te loggen op m'n tv.
LG, ik kijk via de browser.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
AndroidTV?
Ik heb er geen last van
Enige vertraging gespot.quote:
Jij gelooft dat die mensen nu op de baan staan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enige vertraging gespot.
Ik zie mensen rijden, zegt genoegquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gelooft dat die mensen nu op de baan staan?
En vlak daarvoor was een shot van mensen op de baan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie mensen rijden, zegt genoeg
Toen hield ik het topic in de gatenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En vlak daarvoor was een shot van mensen op de baan.
Iemand die werktquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen hield ik het topic in de gaten
Iemand moet het doenquote:
Lopend?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iemand moet het doen
En nu mag iedereen wel eens de baan op onderhand.
daar heb jij lekker niks over te zeggenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iemand moet het doen
En nu mag iedereen wel eens de baan op onderhand.
Ze luisteren welquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb jij lekker niks over te zeggen
Nog steeds het groentje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen hield ik het topic in de gaten
Nog jaquote:
Uw oren hebben u niet in de steek gelaten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:45 schreef Zorro het volgende:
Wat hoor ik nou, Piastri kreeg straf omdat ie groen zag en daarom had moeten weten dat er dus geel was
Gold dat ook maar voor verstand bij de stewards.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uw oren hebben u niet in de steek gelaten.
tis niet de NSquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat een blaadjes, dat ze geen rode vlag geven
ik zag gisteren een steward op de kerb springen om hem vaster te krijgenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gold dat ook maar voor verstand bij de stewards.
Nu vraag je het onmogelijkequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gold dat ook maar voor verstand bij de stewards.
Kerb Dancer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag gisteren een steward op de kerb springen om hem vaster te krijgen
toen wist ik alweer genoeg
Het was een reprimande.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:45 schreef Zorro het volgende:
Wat hoor ik nou, Piastri kreeg straf omdat ie groen zag en daarom had moeten weten dat er dus geel was
Nee wel de F1, waar bij een paar spatjes regen al een rode vlag komtquote:
Ja en? Dat is ook een straf.quote:
quote:
Zou ik ook doen.quote:
Een straf is iets wat ook merkbaar is. Dit is niet merkbaar zodra hij niet nog meer reprimandes pakt.quote:
dat is niet de definitiequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een straf is iets wat ook merkbaar is. Dit is niet merkbaar zodra hij niet nog meer reprimandes pakt.
wobbel, wobbel, wobbelquote:
zeldzaam foutjequote:
Leclerc idem.quote:
Wat is de reden om een ander uit te lachen als jij het niet met diegene eens bent?quote:
Hij verloor veel in 1 en 2 maar pakte veel in 3 zo te zien.quote:
ja zit naar de livetiming te kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij verloor veel in 1 en 2 maar pakte veel in 3 zo te zien.
Dus daar nog verbeteren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij verloor veel in 1 en 2 maar pakte veel in 3 zo te zien.
Gaat lekker zo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zit naar de livetiming te kijken
maar ook HAM verloor veel in sector 1 en 2 en pakte alles terug in 3
Frusti PIAquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri deed een scheldwoord
Moet hij ook wel.quote:
Waterkoeling.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook een stuk koeler in zijn hoofd
Zijn duimquote:
Heeft een zere duim.quote:
RIP duim.quote:
Lijkt me niet heel slim.quote:
Verkopen als collectors item.quote:
dikke doekoes vangenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verkopen als collectors item.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |