SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen verwacht ik. Die C6 gaan we misschien heel even bij de training zien.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:09 schreef Red_85 het volgende:
C6
Nou, wie gaat er op de medium kwalificeren?
Dus heeft iedereen eigenlijk een bandenprobleem. Want je hebt je softsets niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen verwacht ik. Die C6 gaan we misschien heel even bij de training zien.
Dat zal ook precies de bedoeling zijn denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus heeft iedereen eigenlijk een bandenprobleem. Want je hebt je softsets niet.
Ben je verplicht die mee te nemen dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus heeft iedereen eigenlijk een bandenprobleem. Want je hebt je softsets niet.
Je krijgt 13 sets slicks van Pirelli in de verhouding die hun het beste lijkt. Dus ja.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ben je verplicht die mee te nemen dan?
Oh ik dacht dat je de banden zelf mocht kiezen, of is dat iets van "vroegah"?quote:Op donderdag 18 september 2025 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Je krijgt 13 sets slicks van Pirelli in de verhouding die hun het beste lijkt. Dus ja.
De allocatie mochten de teams (binnen de 3 beschikbare compounds) in een bepaalde periode tot het einde van 2019 zelf kiezen. Sinds de pandemie niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de banden zelf mocht kiezen, of is dat iets van "vroegah"?
Ow serieus? Dat wist ik niet. Dacht dat ze altijd nog zelf mochten kiezen op voorhand hoeveel van welke compound.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De allocatie mochten de teams (binnen de 3 beschikbare compounds) in een bepaalde periode tot het einde van 2019 zelf kiezen. Sinds de pandemie niet meer.
Ze hadden vroeger naast de vaste sets, nog een paar banden vrije keuze. Is inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de banden zelf mocht kiezen, of is dat iets van "vroegah"?
iedereen en zijn moederquote:Op donderdag 18 september 2025 11:09 schreef Red_85 het volgende:
C6
Nou, wie gaat er op de medium kwalificeren?
Later vandaag meen ik.quote:
quote:
quote:
Ik was er tenminstequote:Op vrijdag 19 september 2025 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt ie 10 minuten na de start van VT1
Oh zeker.quote:
Maar nu niet.quote:
Sainz sloopt het circuit gewoonquote:
zijn het niet de putdeksels dan zijn het wel de kerbsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |