Wat vind je zelf?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe gaat Rob dat precies checken, dat mensen zeggen het 'is voltooid', zeker bij dementerenden?
Ik vind Bikker en Stoffer sowieso heel vreemd reageren vandaag. De SGP die de PVV bijna ophemelt en dan weer Van der Plas oproept wel voldoende aan de kant van Israël te blijven staan. Van der Vlies en Van der Staaij zouden zich niet op die manier uitspreken durf ik te zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Heeft groot gelijk. En niet Bikker.
Dat er nogal makkelijk wordt gesproken over - dementerende - ouderen en hoe graag zij hun leven als voltooid zien. Lijkt me meer een financieel geprikkeld wensdenken van een neoliberale partij als D66.quote:
Stoffer heb ik afgeschreven.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Bikker en Stoffer sowieso heel vreemd reageren vandaag. De SGP die de PVV bijna ophemelt en dan weer Van der Plas oproept wel voldoende aan de kant van Israël te blijven staan. Van der Vlies en Van der Staaij zouden zich niet op die manier uitspreken durf ik te zeggen.
Het idee is juist om die wilsonbekwaamheid voor te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe gaat Rob dat precies checken, dat mensen zeggen het 'is voltooid', zeker bij dementerenden?
Ik zeg ook niet dat ze nooit iets zinnigs zegt, maar ik vind dat standpunt over die scholen tijdens de inbreng van Timmermans nogal vreemd.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stoffer heb ik afgeschreven.
Bikker zegt ook regelmatig wél zeer zinnige dingen
Kees doet zelf toch ook lekker mee met Stoffer?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stoffer heb ik afgeschreven.
Bikker zegt ook regelmatig wél zeer zinnige dingen
Het gaat slechts over degenen die hun leven wél als voltooid zien he? Niet over degenen die dat niet zo zien. Die hebben geen extra keuze nodig.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er nogal makkelijk wordt gesproken over - dementerende - ouderen en hoe graag zij hun leven als voltooid zien. Lijkt me meer een financieel geprikkeld wensdenken van een neoliberale partij als D66.
Die angst begrijp ik helemaal, hoor. Ken je de film Soylent Green? Enorm indrukwekkende voorspellende film uit de jaren '70.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er nogal makkelijk wordt gesproken over - dementerende - ouderen en hoe graag zij hun leven als voltooid zien. Lijkt me meer een financieel geprikkeld wensdenken van een neoliberale partij als D66.
Kees?! Welke Kees?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kees doet zelf toch ook lekker mee met Stoffer?
Van der Vlies was toch een wat ander slag.
Niet...quote:Op woensdag 17 september 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
en, meneer Stoffer...
Hoe bereid is de gristelijke SGP om alleenstaande moeders financieel tegemoet te komen en te ondersteunen?
Soms zijn we het heus hartgrondig eensquote:Op woensdag 17 september 2025 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies...
stel Farizeeers.
Dat heeft hij wél. Dat het niet JOUW toekomstvisie is, is iets andersquote:Op woensdag 17 september 2025 21:38 schreef Firuze60 het volgende:
En toch geeft Jetten geen enkele toekomstvisie.
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik ben wel ingehaakt voor het moralistische uurtje ofzo.
En maar zeuren over de invloed van moslims. Voorlopig hoor ik alleen maar christenen die hun manier van leven aan anderen willen opdringen.
Die is al járen weg uit 'Den Haag'quote:
Wat mij betreft absoluut niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bingo.
Hier staat een premier.
Mij wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mij betreft absoluut niet.
De Kerstman bestaat, en hij zit dáár?quote:
Ik ben niet zo calvinistisch gelukkig...quote:Op woensdag 17 september 2025 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mij wel.
Rust, reinheid en regelmaat.
Opbokken met je linkse en rechtse radicalisme.
Voor iemand die he-le-maal klaar is met PVV, Israel, Gaza, klimaat, cultuuroorlog, woke en conservatieve regressie is CDA de enige optie.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo calvinistisch gelukkig...
Had ik ook niet van jou verwacht trouwens![]()
Of van een van oorsprong katholieke partij als het CDA
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor iemand die he-le-maal klaar is met PVV, Israel, Gaza, klimaat, cultuuroorlog, woke en conservatieve regressie is CDA de enige optie.
Begrijp ik volkomen, iedereen snakt naar een fatsoenlijke middenpartij.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor iemand die he-le-maal klaar is met PVV, Israel, Gaza, klimaat, cultuuroorlog, woke en conservatieve regressie is CDA de enige optie.
Sinds wanneer is het CDA dat dan?!quote:Op woensdag 17 september 2025 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begrijp ik volkomen, iedereen snakt naar een fatsoenlijke middenpartij.
Juist niet. Ik ken de geschiedenis van de PvdA ook. De PvdA van nu is de PvdA van toen niet meer.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Snel de geschiedenis vd partij vergeten en achter je laten?
Nu.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het CDA dat dan?!
Ehhh, het CDA is ontstaan uit de KVP, ARP en CHU en alleen die eerste is katholiek.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo calvinistisch gelukkig...
Had ik ook niet van jou verwacht trouwens![]()
Of van een van oorsprong katholieke partij als het CDA
Je bent totaal verblindtquote:Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ken de geschiedenis van de PvdA ook. De PvdA van nu is de PvdA van toen niet meer.
Zelfde geldt voor CDA. De enige keuze voor niet volstrekt doorgedraaide extremisten.
Neuh, ik zie dat PvdA gekaapt is door de wanstaltige activistische hobby'isten van GL.quote:
Heel Brabant en Limburg stemde traditioneel op het CDA he?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehhh, het CDA is ontstaan uit de KVP, ARP en CHU en alleen die eerste is katholiek.
-t.quote:
Een D66-CU-CDA kabinet lijkt me de enige combinatie die met serieus beleid kunnen komen voor een beter Nederland.quote:
Vriendelijk bedankt, maar nee dank jequote:Op woensdag 17 september 2025 21:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een D66-CU-CDA kabinet lijkt me de enige combinatie die met serieus beleid kunnen komen voor een beter Nederland.
In ieder geval voor allen telt, de bijbel is hun gids.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehhh, het CDA is ontstaan uit de KVP, ARP en CHU en alleen die eerste is katholiek.
Nou, dan heb je al 40 jaar niet opgelet.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In ieder geval voor allen telt, de bijbel is hun gids.
PvdA/GL-Volt-PvdD-D66quote:Op woensdag 17 september 2025 21:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een D66-CU-CDA kabinet lijkt me de enige combinatie die met serieus beleid kunnen komen voor een beter Nederland.
Nu nog een plusje voor deze:quote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel Brabant en Limburg stemde traditioneel op het CDA he?![]()
En vertel me niks over de ARP he? Jij weet waarom
CDA? Die zijn echt niet meer met de bijbel bezigquote:Op woensdag 17 september 2025 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In ieder geval voor allen telt, de bijbel is hun gids.
Lekker toch, Kabinet Bontenbal 1quote:Op woensdag 17 september 2025 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt, maar nee dank je
Huh?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nederland in een maand failliet. Top.
Nou, nee..quote:Op woensdag 17 september 2025 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker toch, Kabinet Bontenbal 1
Een keer zal het kantelen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gaat de zon schijnen ja?
Yup, Abrahammetje van me.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel Brabant en Limburg stemde traditioneel op het CDA he?![]()
En vertel me niks over de ARP he? Jij weet waarom
Uiteraard niet, want ze konden het prima vinden met zowel PvdA als VVD ooit te regeren. Maar als ze met CU en SGP gaan verbinden dat is dat wat anders.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
CDA? Die zijn echt niet meer met de bijbel bezig
Het zou me sowieso niet verbazen als we na deze verkiezingen richting minderheidskabinetten gaan. Daar kwam het de afgelopen jaren sowieso op neer, die moeten op zoek naar steun bij de oppositie die ze regelmatig kregen. Resulteert dus in een breder draagvlak en een minder elitaire houding van het eventuele kabinet.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die halen, wat? 40-45 zetels?
Voor iemand die de goede Kennedy hoog heeft zitten vind ik je bijzonder veel bezig met de ééndagsvlieg-termijn en het praten over de poppetjes ipv over uitdagingen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, ik zie dat PvdA gekaapt is door de wanstaltige activistische hobby'isten van GL.
Dan ben je dus alles behalve blind.
Geen idee wat je hiermee wil zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor iemand die de goede Kennedy hoog heeft zitten vind ik je bijzonder veel bezig met de ééndagsvlieg-termijn en het praten over de poppetjes ipv over uitdagingen.
Whut? Dus je 'praatte poep' zoals jij het noemt?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want ze konden het prima vinden met zowel PvdA als VVD ooit te regeren. Maar als ze met CU en SGP gaan verbinden dat is dat wat anders.
CDA was altijd een middenpartij.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut? Dus je 'praatte poep' zoals jij het noemt?
1000x beter dan alles wat de afgelopen jaar hadden.quote:
Die man (zelf) is echt vreselijk *ril*quote:
Dat je partijen die met de langere termijn bezig zijn en het over werkelijk bedreigende zaken zoals genocidetrends en klimaatverandering hebben, als activistenclubs neerzet.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee wil zeggen
Omdat het hobbyistische activisten zijn, die op dit moment gewoon liggen te netflixen op de bank.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat je partijen die met de langere termijn bezig zijn en het over werkelijk bedreigende zaken zoals genocidetrends en klimaatverandering hebben, als activistenclubs neerzet.
1 beetje minder erg lijkt het en hup: pootjes omhoogquote:Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
1000x beter dan alles wat de afgelopen jaar hadden.
Meer belasting heffen voor douceurtjes aan het bedrijfsleven? Dat is toch precies wat we de afgelopen jaren gezien hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
1000x beter dan alles wat de afgelopen jaar hadden.
Nogmaals, wat zou jij graag zien? Zelf probeer ik ook opbouwend kritisch te zijn.quote:
Klimaatverandering is modieus gejengel?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat het hobbyistische activisten zijn, die op dit moment gewoon liggen te netflixen op de bank.
Bespaar me dat modieuze gejengel.
Ik snap het sentiment op zich wel. Maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, ook al vind ik Bontebal echt wel super sympathiek.
Hoeveel belasting betaal jij?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Meer belasting heffen voor douceurtjes aan het bedrijfsleven? Dat is toch precies wat we de afgelopen jaren gezien hebben.
Zitten iig geen amateurs kwa bestuurders in.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef Perrin het volgende:
CDA zit wat mij betreft lekker in de wedstrijd wat betreft geopolitiek.
Nee, janken dat het code rood en is zelf naar Argentinië vliegen is gejengel.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klimaatverandering is modieus gejengel?
Owh, net overheen gelezen. Maar PvdA, sorryquote:Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zou jij graag zien? Zelf probeer ik ook opbouwend kritisch te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |