Whut? Dus je 'praatte poep' zoals jij het noemt?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want ze konden het prima vinden met zowel PvdA als VVD ooit te regeren. Maar als ze met CU en SGP gaan verbinden dat is dat wat anders.
CDA was altijd een middenpartij.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut? Dus je 'praatte poep' zoals jij het noemt?
1000x beter dan alles wat de afgelopen jaar hadden.quote:
Die man (zelf) is echt vreselijk *ril*quote:
Dat je partijen die met de langere termijn bezig zijn en het over werkelijk bedreigende zaken zoals genocidetrends en klimaatverandering hebben, als activistenclubs neerzet.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee wil zeggen
Omdat het hobbyistische activisten zijn, die op dit moment gewoon liggen te netflixen op de bank.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat je partijen die met de langere termijn bezig zijn en het over werkelijk bedreigende zaken zoals genocidetrends en klimaatverandering hebben, als activistenclubs neerzet.
1 beetje minder erg lijkt het en hup: pootjes omhoogquote:Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
1000x beter dan alles wat de afgelopen jaar hadden.
Meer belasting heffen voor douceurtjes aan het bedrijfsleven? Dat is toch precies wat we de afgelopen jaren gezien hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
1000x beter dan alles wat de afgelopen jaar hadden.
Nogmaals, wat zou jij graag zien? Zelf probeer ik ook opbouwend kritisch te zijn.quote:
Klimaatverandering is modieus gejengel?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat het hobbyistische activisten zijn, die op dit moment gewoon liggen te netflixen op de bank.
Bespaar me dat modieuze gejengel.
Ik snap het sentiment op zich wel. Maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, ook al vind ik Bontebal echt wel super sympathiek.
Hoeveel belasting betaal jij?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Meer belasting heffen voor douceurtjes aan het bedrijfsleven? Dat is toch precies wat we de afgelopen jaren gezien hebben.
Zitten iig geen amateurs kwa bestuurders in.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef Perrin het volgende:
CDA zit wat mij betreft lekker in de wedstrijd wat betreft geopolitiek.
Nee, janken dat het code rood en is zelf naar Argentinië vliegen is gejengel.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klimaatverandering is modieus gejengel?
Owh, net overheen gelezen. Maar PvdA, sorryquote:Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zou jij graag zien? Zelf probeer ik ook opbouwend kritisch te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |