Heb nu echt zin om een Mastercard aan te schaffen na het zien van dit item.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef TLC het volgende:
Verkapte Mastercard reclame met Sneijder
Nederlandse bazen bedoelen ze daarmeequote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Dutch Champions aldus CBS Sports over Ajax.
[ link | afbeelding ]
Die denken natuurlijk "Champions League, dat moeten dan wel de champions zijn"quote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Dutch Champions aldus CBS Sports over Ajax.
[ link | afbeelding ]
Een reclameblok extra hier kan echt niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat irritant die 100 reclames.
Ziggo Premium nemen.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
Is dat nieuw met die kutreclames? Wtf man, fucking Ziggo
Doe ik pas tegen t einde van de groepsfase denk ikquote:
Net als gisterenquote:
Gisteren ook al, fluit hij vandaag alweer?quote:
Al besprokenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gisteren ook al, fluit hij vandaag alweer?
Die runt de hele criminele organisatie daar, dus dat duurt nog wel even.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer dondert die megafoondebiel een keer op uit de Arena?
Misschien een gezellig samenzijn in Beverwijk?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die runt de hele criminele organisatie daar, dus dat duurt nog wel even.
vrij matig ook in la liga, gelijk gespeeld tegen Alaves bijvoorbeeldquote:
Ik mis klaasgod wel eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:10 schreef raptorix het volgende:
Trouwens lekker rustig zonder klaasweetalles.
Heeft de begeleiding eindelijk de WIFI uitgezet?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:10 schreef raptorix het volgende:
Trouwens lekker rustig zonder klaasweetalles.
die houten klaas kan niet rennen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:11 schreef Bugno3 het volgende:
"We hebben met Wout een balvaste spits"
Ik Niet.quote:
quote:
quote:Hoi Bugno3,
Je wilt een unban kado geven aan klaasweetalles. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen
Zelfs op dit tempo schiet Gaaei in blinde paniek als hij de bal krijgt.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Armoedig, gooi dat tempo eens omhoog dames.
Het is geen Union nee.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat dit Inter ook geen wonderploeg is.
veel blessures dacht ikquote:Op woensdag 17 september 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De voorspelbare 0-1 nederlaag met daarbij de koppen :'' Ja maar we deden goed mee en we waren bij vlagen beter''quote:Op woensdag 17 september 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
John, daarbij zie je toch dat Inter een slimme ploeg is.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De voorspelbare 0-1 nederlaag met daarbij de koppen :'' Ja maar we deden goed mee en we waren bij vlagen beter''
Niet veel spuug in de handenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
John, daarbij zie je toch dat Inter een slimme ploeg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef raptorix het volgende:
De pizza is hier klaar, ik ga smikkelen.
Smakelijkquote:Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef raptorix het volgende:
Die keeper mag blijven staanquote:Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
rood + penalty + inter moet keeper van het veld halen
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef raptorix het volgende:
Klaassen is prima voor tegen fortuna...verder niks.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:25 schreef Saekerhett het volgende:
Heb je een counter met overtalsituatie, heeft Klaassen de snelheid van een overstekende oma met rollator tijdens ijzel…
lekkere goal van kanequote:
und eins fur chelseaquote:
chelsea scoort netquote:Op woensdag 17 september 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Straks moet iedereen wel Ajax kijken want de andere partijen zijn geen hol meer aan door de score
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Straks moet iedereen wel Ajax kijken want de andere partijen zijn geen hol meer aan door de score
*isquote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Reactie pendingAch AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh het ligt weer eens aan de scheidsquote:
Ja dat lijtk mij ook wel terecht, maar dom dat je het risico neemtquote:Op woensdag 17 september 2025 21:34 schreef ISVV het volgende:
Dit gaat niet door, stukje Mokums geluk
Berghuis.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:36 schreef Bugno3 het volgende:
Benieuwd wie Gaaei vol op zijn oog geramd heeft. Zal dat een trainingsincidentje zijn geweest?
Ik zie het ook nietquote:Op woensdag 17 september 2025 21:37 schreef cherrycoke het volgende:
Atletico ook nog drijvend gehouden door de VAR
Vraag je nu om Fitz Jim?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
Toch ook gek dat Ajax niet aan voetballen toekomt, gezien de opstelling.
Younes vibesquote:Op woensdag 17 september 2025 21:40 schreef Meister1984 het volgende:
En hierom zal die Godts nooit een top speler worden
LANDVERRAADquote:Op woensdag 17 september 2025 21:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb genoeg gezien, 0-2 Inter
Ach Ajaxquote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een kenner
Gelukkig niet jaquote:Op woensdag 17 september 2025 21:41 schreef TLC het volgende:
Zo kreeg Robben er em ook niet in in 2010![]()
Pepi had die met zijn ogen dicht erin geschotenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:43 schreef Zorro het volgende:
Ik zie op de switch nu de kans van Godts pas.
Ruben van Bommel had hem gemaakt.
Wel creatief.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:43 schreef Rambow het volgende:
Kunnen de dwergjes niet op elkaars rug bij corners?
Met zijn ogen dicht geschoten wel. Erin weet ik niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:44 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Pepi had die met zijn ogen dicht erin geschoten
Dit wordt een letterlijke quotequote:Op woensdag 17 september 2025 21:44 schreef Bugno3 het volgende:
"Ja en zij maken 'm dan wel, dat is het verschil op dit niveau. We hebben strijd laten zien, ik moet de jongens een groot compliment maken, hier kunnen we mee verder."
Ga jij de nieuwe Flodder kijken?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Pure AIdsquote:Op woensdag 17 september 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking AI-reclame van voetbaltravel
Ja, waarom niet he. Verwacht er niet zoveel van.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij de nieuwe Flodder kijken?
Geile wijven sjonniequote:Op woensdag 17 september 2025 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, waarom niet he. Verwacht er niet zoveel van.
Het zal wel een slap aftreksel worden ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, waarom niet he. Verwacht er niet zoveel van.
Amsterdamned II is ook maar afwachten.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal wel een slap aftreksel worden ja.
Gezellig naar Barcelona .... Stadion niet af inwoners anti-toeristen scam maar goed ...quote:Op woensdag 17 september 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking AI-reclame van voetbaltravel
quote:Op woensdag 17 september 2025 22:08 schreef Bugno3 het volgende:
@:PowerLoungen heeft zijn tv aan gort geslagen.
Sjon is een verdediger. Spelers die voor je neus gaan dribbelen zijn eng voor verdedigers.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:12 schreef Szura het volgende:
Verbouw dat vreselijke betonmiddenveld nou godverdomme eens. Lekker al je creativiteit op de bank flikkeren. SJONNIED
Doet hij nooit zo vroeg wat er ook gebeurtquote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef Bugno3 het volgende:
Wellicht zou Sjon kunnen overwegen te wisselen, maar hij wil waarschijnlijk "die jongens vertrouwen geven"
De twijfel sloeg toe maar de Megafoonmongool gaf de doorslag. Stond op de juiste wedstrijd.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
De wedstrijd van PSV aan het terugkijken?
Bij 0-5 gaat Sjon wisselenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Iets meer nauwkeurigheid en ze kunnen zo uitlopen naar 0-6
Wout levert niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oei dit gaat Wout niet leuk vinden.
Goals slechts uit cornersituatiesquote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig wel 54% balbezit dus volgens SJON heeft Ajax gedominoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |