Heb nu echt zin om een Mastercard aan te schaffen na het zien van dit item.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef TLC het volgende:
Verkapte Mastercard reclame met Sneijder
Nederlandse bazen bedoelen ze daarmeequote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Dutch Champions aldus CBS Sports over Ajax.
[ link | afbeelding ]
Die denken natuurlijk "Champions League, dat moeten dan wel de champions zijn"quote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Dutch Champions aldus CBS Sports over Ajax.
[ link | afbeelding ]
Een reclameblok extra hier kan echt niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat irritant die 100 reclames.
Ziggo Premium nemen.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
Is dat nieuw met die kutreclames? Wtf man, fucking Ziggo
Doe ik pas tegen t einde van de groepsfase denk ikquote:
Net als gisterenquote:
Gisteren ook al, fluit hij vandaag alweer?quote:
Al besprokenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gisteren ook al, fluit hij vandaag alweer?
Die runt de hele criminele organisatie daar, dus dat duurt nog wel even.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer dondert die megafoondebiel een keer op uit de Arena?
Misschien een gezellig samenzijn in Beverwijk?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die runt de hele criminele organisatie daar, dus dat duurt nog wel even.
vrij matig ook in la liga, gelijk gespeeld tegen Alaves bijvoorbeeldquote:
Ik mis klaasgod wel eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:10 schreef raptorix het volgende:
Trouwens lekker rustig zonder klaasweetalles.
Heeft de begeleiding eindelijk de WIFI uitgezet?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:10 schreef raptorix het volgende:
Trouwens lekker rustig zonder klaasweetalles.
die houten klaas kan niet rennen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:11 schreef Bugno3 het volgende:
"We hebben met Wout een balvaste spits"
Ik Niet.quote:
quote:
quote:Hoi Bugno3,
Je wilt een unban kado geven aan klaasweetalles. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen
Zelfs op dit tempo schiet Gaaei in blinde paniek als hij de bal krijgt.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Armoedig, gooi dat tempo eens omhoog dames.
Het is geen Union nee.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat dit Inter ook geen wonderploeg is.
veel blessures dacht ikquote:Op woensdag 17 september 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De voorspelbare 0-1 nederlaag met daarbij de koppen :'' Ja maar we deden goed mee en we waren bij vlagen beter''quote:Op woensdag 17 september 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
John, daarbij zie je toch dat Inter een slimme ploeg is.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De voorspelbare 0-1 nederlaag met daarbij de koppen :'' Ja maar we deden goed mee en we waren bij vlagen beter''
Niet veel spuug in de handenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
John, daarbij zie je toch dat Inter een slimme ploeg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef raptorix het volgende:
De pizza is hier klaar, ik ga smikkelen.
Smakelijkquote:Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef raptorix het volgende:
Die keeper mag blijven staanquote:Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
rood + penalty + inter moet keeper van het veld halen
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:18 schreef raptorix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |