Laat iedereen die lichamelijk 100% is de handen uit de mouwen steken en gaan helpen met bouwen van woningen. Dat lijkt mij een beter idee.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik weet iets beters. laat iedereen die vind dat er nog genoeg ruimte is voor gelukzoekers ze gewoon verplicht in huis nemen. moet je kijken hoe snel het is afgelopen.
Dus omdat er op een bevolking van 17 miljoen weleens een paar gevaarlijke gekken worden geproduceerd mag je moordenaars en verkachters uit het buitenland op je bevolking loslaten? Zoals ik al zei, immoreel.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, na een asielstop zal er nooit meer iemand vermoord worden in Nederland. Oke, ik ben om.
Exact, naast je 'eigen' problematiek haal je ook nog eens extra problematiek binnen, die je dan ook nog eens positief moet discrimineren en met een mantel der liefde en een kopje thee moet aanpakken want anders... 'racisme'.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus omdat er op een bevolking van 17 miljoen weleens een paar gevaarlijke gekken worden geproduceerd mag je moordenaars en verkachters uit het buitenland op je bevolking loslaten? Zoals ik al zei, immoreel.
Exact. Plus dan hebben ze weer een aantal jaar ongebreidelde instroom weten te faciliteren voordat het overal weer gaat piepen en kraken. PvdA/GL is inmiddels zo kwaadaardig en anti-Nederland dat het me niet eens meer zal verbazen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:59 schreef RamboDirk het volgende:
Is de stille hoop van GL/PVDA ook niet gewoon dat bij meer spreiding de grote problemen meer kleine lokale problemen worden waar weinig aandacht voor zal zijn. In de hoop dat de angel uit het anti asiel sentiment wordt getrokken.
Dus omdat er op een wereldbevolking van 6 miljard wel eens een paar gevaarlijke gekken worden geproduceerd mogen Belgen hier het land niet meer in? Of geldt dit alleen voor bepaalde bevolkingsgroepen?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus omdat er op een bevolking van 17 miljoen weleens een paar gevaarlijke gekken worden geproduceerd mag je moordenaars en verkachters uit het buitenland op je bevolking loslaten? Zoals ik al zei, immoreel.
Wat hebben asielzoekers ons eigenlijk gebracht? Waar zit de grote winst voor Nederland?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus omdat er op een wereldbevolking van 6 miljard wel eens een paar gevaarlijke gekken worden geproduceerd mogen Belgen hier het land niet meer in? Of geldt dit alleen voor bepaalde bevolkingsgroepen?
Het geldt voor de overgrote meerderheid van de 8 miljard mensen aangezien dat er 500 keer meer zijn dan de eigen bevolking. Dus die hebben niet het recht om hier heen te komen wanneer ze willen laat staan zich hier te vestigen, laat staan zich hier te vestigen op kosten van de Nederlanders, laat staan zich hier te vestigen om zich ernstig te misdragen op kosten van de Nederlanders.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus omdat er op een wereldbevolking van 6 miljard wel eens een paar gevaarlijke gekken worden geproduceerd mogen Belgen hier het land niet meer in? Of geldt dit alleen voor bepaalde bevolkingsgroepen?
Je hebt een hele asielindustrie en mensen die hier gewoon grof geld aan verdienen. Sommigen hebben hier dus baat bij.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat hebben asielzoekers ons eigenlijk gebracht? Waar zit de grote winst voor Nederland?
We hebben gewoon meer handen nodig tegen de mannen die lichamelijk wel 100% zijn maar geestelijk nog geen 10% zijn. Daar zit de grote winst.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat hebben asielzoekers ons eigenlijk gebracht? Waar zit de grote winst voor Nederland?
Je brabbelde iets over een oneindige toestroom. Dat is op z’n best een verzinsel maar vermoedelijk gewoon een leugen van je.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwsberichten dat allochtonen en asielzoekers onevenredig veel van zorg gebruikmaken en dus veel capaciteit opslurpen de laatste jaren gemist? Of allochtonen/asielzoekers die veel meer begeleiding op school nodig hebben, waardoor de leraar overbelast wordt? Gewoon meerdere keren in het nieuws geweest de afgelopen jaren. De enige die in een sprookjeswereld lijkt te leven ben jij.
Waarom kan je enkel maar liegen en lasteren?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Exact. Plus dan hebben ze weer een aantal jaar ongebreidelde instroom weten te faciliteren voordat het overal weer gaat piepen en kraken. PvdA/GL is inmiddels zo kwaadaardig en anti-Nederland dat het me niet eens meer zal verbazen.
Nee hoor, wat er staan toch elke maand weer nieuwe mensen klaar? De influx stopt niet op een bepaald moment en is dus wel degelijk oneindig. Je kunt dit op de site van het CBS zelf bekijken: Hoeveel asielzoekers komen naar Nederland?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je brabbelde iets over een oneindige toestroom. Dat is op z’n best een verzinsel maar vermoedelijk gewoon een leugen van je.
quote:Op donderdag 18 september 2025 11:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je brabbelde iets over een oneindige toestroom. Dat is op z’n best een verzinsel maar vermoedelijk gewoon een leugen van je.
https://www.nu.nl/asielcr(...)tot-200000-euro.htmlquote:Ter Apel telt weer te veel asielzoekers: COA ziet boete oplopen tot 200.000 euro
In het aanmeldcentrum in Ter Apel zijn in de nacht van woensdag op donderdag te veel asielzoekers verbleven. Daarom moet het COA voor de vierde keer een dwangsom betalen. Het totale bedrag is opgelopen naar 200.000 euro.
Dat liegen en lasteren over rechtse partijen en politici zien we natuurlijk vooral terug aan de andere kant van het politieke spectrum.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:38 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom kan je enkel maar liegen en lasteren?
Ben je zover de fabeltjesfuik ingezwommen dat feiten eng zijn geworden?
Of geloof je oprecht wat je bazelt?
Zie de post van Howardroark. Maar lekker je kop in het zand blijven steken en anderen van leugens betichten.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het liefst ook dat de lieden en partijen ter verantwoording worden geroepen over de ellende die ze willens en wetens over dit land en de bevolking hebben uitgestort.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Overal ellende.
Ik kan niet wachten op de grote ruiming.
Dat is wat je automatisch krijgt namelijk, hoe eerder we dat achter de rug hebben, des te beter.
In plaats van dat mijn kind dat nog moet mee maken als volwassene.
Het is nu wel interessant om op de peilingen te gaan letten, ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef Drxx het volgende:
Gezien het huidige klimaat onder de mensen met wat er allemaal plaatsvindt met asielzoekers in binnen- en buitenland vind ik dit een zeer gewaagde stelling van Fransiemans. Dit gaat hem geheid stemmen kosten.
Waaronder die latente homo Ruttequote:Op donderdag 18 september 2025 12:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het liefst ook dat de lieden en partijen ter verantwoording worden geroepen over de ellende die ze willens en wetens over dit land en de bevolking hebben uitgestort.
Met dit soort stellingen draait hij een grote potentiele verkiezingswinst wel aardig de nek om ja.quote:
liever rottumerplaat..quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kunnen we alles en iedereen op Schiermonnikoog niet elders huisvesten en daar één groot AZC van maken?
Iets structureel organiseren staat gelijk aan honderden kleine opvanglocties openen? Bijzonder, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:38 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nu organiseert het COA het op een hele dure manier. Als je dat structureel organiseert wordt het heel veel goedkoper…
Schier is een mooi eiland het zou wel zonde zijn om dat vol te gooien met een mega AZC ja. Neem dan de 2e maasvlakte ofzo. Ruimte zat en geen mooi gebied verder.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:35 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
liever rottumerplaat..
En iedere kleine opvanglocatie krijgt natuurlijk een manager, die vorstelijk betaald gaat worden. En zo heeft de asielmaffia weer een nieuw business model.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Iets structureel organiseren staat gelijk aan honderden kleine opvanglocties openen? Bijzonder, dat wist ik niet.
Hij lijkt dat niet alleen maar heeft dat al meermaals bewezen..quote:Op donderdag 18 september 2025 09:57 schreef RamboDirk het volgende:
Timmermans lijkt nog een grotere volksmenner dan Wilders.Gister ook weer met die gefabriceerde foto uit Gaza erbij in de algemene beschouwingen
Frans begon te stotteren toen Geert hem vroeg of die zelf een AZC om de hoek heeft .quote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Neem ze op in je eigen huis graaier
Er zouden geen problemen zijn als iedereen die lichamelijk 100% is, zijn handen uit de mouwen zou steken en zou gaan helpen met het bouwen van woningen.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het punt is natuurlijk dat voor elke asielzoeker die doorstroomt naar een woning er weer tien klaar staan in Ter Apel.
Je kunt wel overal opvanglocaties openen maar die mensen moeten daar vroeg of laat toch een keer uit. En als je dan geen woningen hebt en er wordt veel te weinig actief uitgezet of geremigreerd worden de problemen onhoudbaar op termijn. Eigenlijk zijn ze dat al.
Mooie taak voor jou dan.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Er zouden geen problemen zijn als iedereen die lichamelijk 100% is, zijn handen uit de mouwen zou steken en zou gaan helpen met het bouwen van woningen.
Ik ben slechts geestelijk 100% en dus niet lichamelijk 100%.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mooie taak voor jou dan.
Dat gelooft niemand hier. Volgens jouw eigen woorden vind je jezelf 'te mooi van uiterlijk en geest om te hoeven werken'.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik ben slechts geestelijk 100% en dus niet lichamelijk 100%.
Liever een die dagelijks schoon spoelt..quote:Op donderdag 18 september 2025 12:45 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Schier is een mooi eiland het zou wel zonde zijn om dat vol te gooien met een mega AZC ja. Neem dan de 2e maasvlakte ofzo. Ruimte zat en geen mooi gebied verder.
Jij vergeet de context te vermelden waardoor dat door mij gezegd werd.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat gelooft niemand hier. Volgens jouw eigen woorden vind je jezelf 'te mooi van uiterlijk en geest om te hoeven werken'.
Nou vertel, in welke contact gaf jij aan dat je niet wilde werken omdat 'ik daar van uiterlijk en geest te mooi voor ben'quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij vergeet de context te vermelden waardoor dat door mij gezegd werd.
Ok, tienduizenden is een oneindige stroom? Er zijn wereldwijd 130 miljoen ontheemden, dan noem ik dit bepaald geen oneindige toestroom.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, wat er staan toch elke maand weer nieuwe mensen klaar? De influx stopt niet op een bepaald moment en is dus wel degelijk oneindig. Je kunt dit op de site van het CBS zelf bekijken: Hoeveel asielzoekers komen naar Nederland?
Ondanks dat de instroom fluctueert per jaar maand is er nooit een totale stop en zelfs geen duidelijke afname, het begin van de coronaperiode hier even buiten beschouwing gelaten. Kortom, het lijkt er vooral op dat jij zelf nogal moeite met feiten hebt.
De instroom is flink gedaald. We hebben de rest van de keten gewoon niet goed voor elkaar. Daarom was de spreidingswet ook gewoon een goed idee.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
[..]
https://www.nu.nl/asielcr(...)tot-200000-euro.html
Vandaag nog in het nieuws.
Ok, je gelooft dus echt in je eigen leugens.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat liegen en lasteren over rechtse partijen en politici zien we natuurlijk vooral terug aan de andere kant van het politieke spectrum.
GL/PvdA ziet deze migratiestromen als een natuurverschijnsel waar niks tegen te doen is, alleen het uit de grond stampen van honderden meer AZC's om deze mensen allemaal op te vangen zijn bespreekbaar. Immigratiebeperkende maatregelen zijn onbespreekbaar en worden telkens gedwarsboomd, zo bleek gisteren ook weer uit het debat. GL/PvdA staat met andere woorden een ongebreidelde immigratie voor wat we allemaal maar over ons heen moeten laten komen. Ook de culturele diversiteit die het met zich meebrengt vinden ze allemaal wel prima, het liefst ook nog ten koste van de Nederlandse cultuur.
Ok, je hanteert je eigen feiten en waarheden. Prima. Maar niet bijster realistisch.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:20 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Zie de post van Howardroark. Maar lekker je kop in het zand blijven steken en anderen van leugens betichten.
En ook lekker handig mijn stuk van mensen die niks toevoegen en dus de algemene welvaart naar beneden halen door onevenredig beroep doen allerlei voorzieningen weglaten en focussen op het woordje oneindige toestroom wat ook nog eens gewoon correct is (cbs-cijfers). Nogmaals de enige die brabbelt ben je zelf.
De mensen die allerlei verzinsels over asielzoekers geloven, stemden sowieso toch al niet op PvdA/GL?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:32 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Met dit soort stellingen draait hij een grote potentiele verkiezingswinst wel aardig de nek om ja.
Het is een manier om het te organiseren. Je kan ook minder maar vooral grote opvangplekken realiseren. Dat heeft weer andere voor- en nadelen. Maar dat meer structurele plekken vrij praktisch zijn om de kosten in de hand te houden is vrij duidelijk. Anders zit je vast aan peperdure hotels en cruiseschepen…quote:Op donderdag 18 september 2025 12:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Iets structureel organiseren staat gelijk aan honderden kleine opvanglocties openen? Bijzonder, dat wist ik niet.
De spreidingsweg was er om asieldruk en overlast te spreiden. Maar de hele overheid wilt vervolgens niet de toestroom indammen. Dit is opzettelijke omvolking er is geen andere conclusie mogelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
Ben het niet vaak met GL-PvdA eens, maar dit lijkt me gewoon een logische keuze voor elke partij die een geslaagd immigratiebeleid wil.
Kleinschalige opvang is veel beter voor de integratie.
Heb liever 1000 locaties met maximaal 10 asielzoekers per locatie dan het beleid van vroeger waarin we 10 locaties met 1000 asielzoekers openden, vaak in dorpen met een paar duizend inwoners
Wat heeft een oneindige stroom te maken met de totale hoeveelheid? Elke dag 1 persoon binnenlaten tot in het oneindige is ook een oneindige stroom. Wat een sneue manier van discussiėren is dit zeg, of het is niet eens discussiėren eigenlijk. Dingen zeggen, daar reageert iemand op en dan met totaal andere niet gerelateerde en niet gezegde dingen terugkomen waardoor je denkt dat je een punt maakt?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, tienduizenden is een oneindige stroom? Er zijn wereldwijd 130 miljoen ontheemden, dan noem ik dit bepaald geen oneindige toestroom.
Nederland kan deze situatie en huidige toestroom niet aan. Dus dan dien je als normaal mens te concluderen dat je de massale instroom van zogenaamde asielzoekers maar moet beperken. 900-1000 overlastgevers elke week erbij kan nederland niet aan. De hamvraag blijft dus waarom wilt links opzettelijk onze nederlandse maatschappij destabiliseren?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:11 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat heeft een oneindige stroom te maken met de totale hoeveelheid? Elke dag 1 persoon binnenlaten tot in het oneindige is ook een oneindige stroom. Wat een sneue manier van discussiėren is dit zeg, of het is niet eens discussiėren eigenlijk. Dingen zeggen, daar reageert iemand op en dan met totaal andere niet gerelateerde en niet gezegde dingen terugkomen waardoor je denkt dat je een punt maakt?
Overal op reageren met 0 feiten ook als anderen gewoon met nieuwsberichten komen. En deels je eigen woorden continu verdraaien (zie onze discussie) eerst zei je dat kleine opvang goed was. Ik vroeg waarom dan? Kleinschalige opvang kost meer capaciteit want je moet ondersteunende diensten verspreiden over nog meer locaties, daar kwam je niet op terug en toen had je het ineens alleen over herstructuren maar gaf niet aan wat dat in jouw ogen dan wel is. En je strooit continu met teksten als "sprookjes" "jullie geloven in jullie eigen waarheden" ( terwijl mensen gewoon met bronnen en feiten aankomen) en nog meer van dat soort denigrerende teksten. Maar blijf lekker doorgaan met je "iedereen is gek behalve ik" act. Je lijkt wat dat betreft ook precies op Timmermans met dat hautaine toontje van je.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:56 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De instroom is flink gedaald. We hebben de rest van de keten gewoon niet goed voor elkaar. Daarom was de spreidingswet ook gewoon een goed idee.
[..]
Ok, je gelooft dus echt in je eigen leugens.
[..]
Ok, je hanteert je eigen feiten en waarheden. Prima. Maar niet bijster realistisch.
[..]
De mensen die allerlei verzinsels over asielzoekers geloven, stemden sowieso toch al niet op PvdA/GL?
[..]
Het is een manier om het te organiseren. Je kan ook minder maar vooral grote opvangplekken realiseren. Dat heeft weer andere voor- en nadelen. Maar dat meer structurele plekken vrij praktisch zijn om de kosten in de hand te houden is vrij duidelijk. Anders zit je vast aan peperdure hotels en cruiseschepen…
Dit dus. En laten we nu niet doen of bij gelijkblijvend beleid de toestroom gaat afnemen. Mensen zullen altijd blijven komen.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:11 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat heeft een oneindige stroom te maken met de totale hoeveelheid? Elke dag 1 persoon binnenlaten tot in het oneindige is ook een oneindige stroom. Wat een sneue manier van discussiėren is dit zeg, of het is niet eens discussiėren eigenlijk. Dingen zeggen, daar reageert iemand op en dan met totaal andere niet gerelateerde en niet gezegde dingen terugkomen waardoor je denkt dat je een punt maakt?
De sfeer in de discussie was toen jolig.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou vertel, in welke contact gaf jij aan dat je niet wilde werken omdat 'ik daar van uiterlijk en geest te mooi voor ben'
Dan wordt gewoon de taakstelling naar boven bijgesteld zoals ook met de huisvesting van statushouders gebeurt.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:11 schreef Mubassie het volgende:
Als we de asielinstroom niet afremmen dan zitten die kleine azc's ook binnen no time overvol.
Het blijft dweilen met de kraan open.
Links lastert mensen alleen maar. Daar kun je dus nooit een normale discussie mee voeren.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:21 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Overal op reageren met 0 feiten ook als anderen gewoon met nieuwsberichten komen. En deels je eigen woorden continu verdraaien (zie onze discussie) eerst zei je dat kleine opvang goed was. Ik vroeg waarom dan? Kleinschalige opvang kost meer capaciteit want je moet ondersteunende diensten verspreiden over nog meer locaties, daar kwam je niet op terug en toen had je het ineens alleen over herstructuren maar gaf niet aan wat dat in jouw ogen dan wel is. En je strooit continu met teksten als "sprookjes" "jullie geloven in jullie eigen waarheden" ( terwijl mensen gewoon met bronnen en feiten aankomen) en nog meer van dat soort denigrerende teksten. Maar blijf lekker doorgaan met je "iedereen is gek behalve ik" act. Je lijkt wat dat betreft ook precies op Timmermans dat hautaine toontje van je.wel goed om te weten dat het geen zin heeft om een normale discussie met jou aan te gaan. Hoef ik daar mijn tijd en moeite niet meer aan te besteden.
Ik vind je definitie van oneindige instroom nogal creatief.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:11 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Terwijl de spreidingswet niet blijkt te helpen tegen overlast doordat ze alsnog vanuit het hele land naar Utrecht afreizen.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:04 schreef InzolVC het volgende:
[..]
De spreidingsweg was er om asieldruk en overlast te spreiden. Maar de hele overheid wilt vervolgens niet de toestroom indammen. Dit is opzettelijke omvolking er is geen andere conclusie mogelijk.
Links is toch bereid om te luisteren naar de klachten van de rechtsstemmers? Maar kan daar niks aan veranderen omdat ze wel geestelijk 100% zijn maar dus niet lichamelijk 100%.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:26 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Links lastert mensen alleen maar. Daar kun je dus nooit een normale discussie mee voeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |