SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:🇪🇺🇺🇦 The EU is rushing to spend billions on setting up a “drone wall” with technology that has been battle-tested in Ukraine, - FT
Hours after Nato jets shot down drones that entered Poland’s airspace, Ursula von der Leyen said Europe had to “build a drone wall” on its eastern border.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lyzcpbjrsc2c
Goh, een Rus die niet liegt.quote:Russian propagandist admitted that the Drama Theater in Mariupol was not "blown up from the inside by Azov militants,"as the official (&false)version of the Russian defense ministry claims,but was bombed.
Russian propagandists are beginning to stop denying the obvious and admitting their war crimes
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyzbyexrbc2q
Dit is een Russisch Flat blok , die zijn gebouwd onder Stalin en Chroesjtsjov , toen stond iedere jaar in de krant hoeveel flats er gebouwd waren door het collectief dat jaarquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat mensen het niet eens zijn met mijn mening is het probleem niet.
Je hebt alleen een situatie gecreëerd dat je nu nog zo'n 10 mensen overhebt in dit topic die min of meer elkaar na papegaaien.
En laat ik jou een compliment maken: dat heb jij ook best wel door. Dus haal die feestneus maar weer van je gezicht.
Half europa is volgebouwd met die flats.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dit is een Russisch Flat blok , die zijn gebouwd onder Stalin en Chroesjtsjov , toen stond iedere jaar in de krant hoeveel flats er gebouwd waren door het collectief dat jaar
Die staan in Oekraine, Moldoca, Rusland, Kirgizie en Kazachstan , sommige staan leeg zijn in de fik gestoken en onbewoond
Bekijk deze YouTube-video
ze zegt zelf is very depressingquote:Op woensdag 17 september 2025 10:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Half europa is volgebouwd met die flats.
Maar woont hier iedereen in een vila dan?
Dus?quote:Op woensdag 17 september 2025 10:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zegt zelf is very depressing
vreselijk die flats
echt vreselijk
en dan soms ook nog onderverdeeld , met heel veel wodka ging het wel
koud en tochten door al kieren
ramen kapot vaak , balkon onbegaanbaar
Nu wil Putinka deze lifstyle opleggen aan het vrije westen?quote:
Poetin wil ons niks opleggen. Het is geen een of andere demagoog die een ander zijn manier van denken of leven wil opdringen.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nu wil Putinka deze lifstyle opleggen aan het vrije westen?
waarom ? men wil dat niet
Men is bang voor Ruzzia
Oekraine wil dat niet ,Finland wil dat niet , Baltische staten niet , Moldova niet en de russen zelf ook niet
Het is beter voor iedereen als Ruzzia de grootheidswaan en het terug verlangen naar de oude USSR stopt
Je bent zelf een regime.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou laat ik dit zeggen. Onder het huidige F(A) regime kan méér dan onder de tucht van Remlof destijds. Het is qua vrijheids van meningsuiting niet slechter geworden. Alleen zie je in die hele Oekraine discussie dat er wel degelijk bias is qua moderatie.
het is beter voor de hele wereld als Putin heel snel doodgaatquote:Op woensdag 17 september 2025 11:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin wil ons niks opleggen. Het is geen een of andere demagoog die een ander zijn manier van denken of leven wil opdringen.
Maar het is net alsof je meent te zeggen dat Russen minder recht van spreken hebben omdat het halve land is volgebouwd met Chroetsjovska's. Die stijl van bouwen is ook niet mijn smaak. Voor de goede orde.
Dit kwetst mij.quote:
Ik ben erger gekwetst.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:05 schreef phpmystyle het volgende:
Het is geen een of andere demagoog die een ander zijn manier van denken of leven wil opdringen.
Dan staat er een nieuwe Putin op. Denk dat het niet veel uitmaakt.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is beter voor de hele wereld als Putin heel snel doodgaat
Anyway. Jij komt hier volgens mij even "poolshoogte" nemen. Wat zijn zoal jouw bevindingen?quote:
Doe maar niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
kan wat mij betreft het topic dicht.
Daar is php al maanden/jaren op uit, helaas trap ik ook vaak in de bait van de kremlinhuistroll.quote:
Hier trappen wij niet in.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anyway. Jij komt hier volgens mij even "poolshoogte" nemen. Wat zijn zoal jouw bevindingen?
En wat is jouw kijk op de Russo-Ukrainian War?
Als je het juiste antwoord geeft kan wat mij betreft het topic dicht.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lyzhwn2x522gquote:‼️ 225 OSHP: These detonators were found at a russian ammunition depot by “Tur” reconnaissance unit.
Some of Nazi detonators from WW2 have been preserved in russian depots. Nazi weapons are still being used to kill people. Hitler and Stalin regimes are gone, but the putin regime has replaced them.
Ik denk dat jij best wel wat te brengen hebt qua input en kennis met jouw WO1 kennisquote:
een partizanen oorlog kun je nooit winnen, Putin moet stoppen met de oorlog, alle russen zijn het spuugzatquote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anyway. Jij komt hier volgens mij even "poolshoogte" nemen. Wat zijn zoal jouw bevindingen?
En wat is jouw kijk op de Russo-Ukrainian War?
Als je het juiste antwoord geeft kan wat mij betreft het topic dicht.
Mweh, als ze het zat zijn moeten ze niet op Verenigd-Rusland en Poetin stemmen. De houding van de Russische burger is vooral onverschillig.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een partizanen oorlog kun je nooit winnen, Putin moet stoppen met de oorlog, alle russen zijn het spuugzat
en dat geld ook voor Noord Korea?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mweh, als ze het zat zijn moeten ze niet op Verenigd-Rusland en Poetin stemmen. De houding is vooral onverschillig.
quote:Verkiezingen die er geen waren: Aleksandr Loekasjenko blijft ook na vandaag president van Wit-Rusland
In Wit-Rusland heeft president Aleksandr Loekasjenko de verkiezingen gewonnen met 87,6 procent van de stemmen.
Dat blijkt uit een exitpoll op de staatstelevisie.
Geen verrassing, want van een kiescampagne was amper sprake, van echte tegenkandidaten evenmin.
Noord Korea is een totaal ander verhaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dat geld ook voor Noord Korea?
Lukashenko gaat ook de verkiezingen winnen met 89 % van de stemmen
Maar Orban die gaat het niet reddenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noord Korea is een totaal ander verhaal.
Niet te vergelijken.
De Russische burger is gelaten sinds de dood van Navalny en wacht op een andere Russische president en jij ookquote:Op woensdag 17 september 2025 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
De houding van de Russische burger is vooral onverschillig.
https://www.ad.nl/buitenl(...)vergiftigd~ac265d74/quote:Weduwe Navalny smokkelde biologisch materiaal van haar man mee, uit tests blijkt dat hij werd vergiftigd
De weduwe van Kremlincriticus Navalny zegt dat uit bloedtests is gebleken dat haar man is vergiftigd.
Joelia Navalnaja schrijft op X dat het is gelukt om biologisch materiaal van haar overleden man uit Rusland te smokkelen en dat twee laboratoria onafhankelijk van elkaar tot de conclusie zijn gekomen dat het gaat om vergiftiging.
...
Er is geen sprake van enige oppositie grapjas, iedereen is dood, gevlucht of zit gevangen. Iedereen die de tsaar uitdaagt, verdwijnt gewoon.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mweh, als ze het zat zijn moeten ze niet op Verenigd-Rusland en Poetin stemmen. De houding van de Russische burger is vooral onverschillig.
Ze worden onderdrukt, in talkshows, media, dat klopt. Die tendens neem ik trouwens wel op meer plaatsen waar.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er is geen sprake van enige oppositie grapjas, iedereen is dood, gevlucht of zit gevangen. Iedereen die de tsaar uitdaagt, verdwijnt gewoon.
Verder nergens inderdaad. Ze kunnen volledig vrij en veilig de straat op in Rusland ja. Net als in Nederland kun je ook in Rusland gewoon luidkeels je afkeer van de zittende regering en staatshoofd kenbaar maken zonder enig gevaar te lopen. Rusland is niet meer dan een baken van vrijheid.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze worden onderdrukt, in talkshows, media, dat klopt. Die tendens neem ik trouwens wel op meer plaatsen waar.
Maar de mensen kunnen gewoon op wat anders stemmen hoor. Je hoeft niet luidkeels oppositie te voeren.
De vraag is of Poetin überhaupt een verkiezingsnederlaag zou accepteren. Ik durf die vraag niet beantwoorden.
Ik snap niet waarom al die FvD-ers niet naar Rusland verhuizen als alles daar beter is dan hier.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Verder nergens inderdaad. Ze kunnen volledig vrij en veilig de straat op in Rusland ja. Net als in Nederland kun je ook in Rusland gewoon luidkeels je afkeer van de zittende regering en staatshoofd kenbaar maken zonder enig gevaar te lopen. Rusland is niet meer dan een baken van vrijheid.![]()
Zeer matige poging weer, 2/10.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze worden onderdrukt, in talkshows, media, dat klopt. Die tendens neem ik trouwens wel op meer plaatsen waar.
Maar de mensen kunnen gewoon op wat anders stemmen hoor. Je hoeft niet luidkeels oppositie te voeren.
De vraag is of Poetin überhaupt een verkiezingsnederlaag zou accepteren. Ik durf die vraag niet beantwoorden.
Was wel te verwachten.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Over Navalny gesproken:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)vergiftigd~ac265d74/
Dat is te merken jaquote:Op woensdag 17 september 2025 11:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken jou alleen maar van ONZ topics enzo.
Je praat echt alleen maar met woorden als: "ik vraag me af", "de vraag is", "dat is in andere landen ook", "Von der Leyen is niet veel beter", etc als jouw geliefde Rusland, hun dictator of zelfs Trump kritiek krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als Taco zo doorgaat heeft elk land dat de MIM-104 gebruikt een goede reden om over andere systemen te gaan nadenken. Zijn gedrag is nogal van de onbetrouwbare....quote:Trump dodged the question of when Ukraine will receive the Patriot air defense systems that the U.S. president announced two months ago.
He did not answer the Ukrainian journalist’s question and instead said that Ukraine has "serious problems."
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyzrlcd2qs2e
Ach lekker belangrijk. Navalny was nog extremer dan Putin qua imperialisme. Daar missen we niets aanquote:Op woensdag 17 september 2025 11:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Over Navalny gesproken:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)vergiftigd~ac265d74/
Nee je mist helemaal niks aan die vent, maar het geeft wel weer aan dat het het helemaal geen democratie is. Politieke tegenstanders worden uit de weg geruimdquote:Op woensdag 17 september 2025 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach lekker belangrijk. Navalny was nog extremer dan Putin qua imperialisme. Daar missen we niets aan
als ie steeds de oppositie doodmaakt dan zal dat nooit gebeurenquote:Op woensdag 17 september 2025 12:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |