SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:🇪🇺🇺🇦 The EU is rushing to spend billions on setting up a “drone wall” with technology that has been battle-tested in Ukraine, - FT
Hours after Nato jets shot down drones that entered Poland’s airspace, Ursula von der Leyen said Europe had to “build a drone wall” on its eastern border.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lyzcpbjrsc2c
Goh, een Rus die niet liegt.quote:Russian propagandist admitted that the Drama Theater in Mariupol was not "blown up from the inside by Azov militants,"as the official (&false)version of the Russian defense ministry claims,but was bombed.
Russian propagandists are beginning to stop denying the obvious and admitting their war crimes
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyzbyexrbc2q
Dit is een Russisch Flat blok , die zijn gebouwd onder Stalin en Chroesjtsjov , toen stond iedere jaar in de krant hoeveel flats er gebouwd waren door het collectief dat jaarquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat mensen het niet eens zijn met mijn mening is het probleem niet.
Je hebt alleen een situatie gecreëerd dat je nu nog zo'n 10 mensen overhebt in dit topic die min of meer elkaar na papegaaien.
En laat ik jou een compliment maken: dat heb jij ook best wel door. Dus haal die feestneus maar weer van je gezicht.
Half europa is volgebouwd met die flats.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dit is een Russisch Flat blok , die zijn gebouwd onder Stalin en Chroesjtsjov , toen stond iedere jaar in de krant hoeveel flats er gebouwd waren door het collectief dat jaar
Die staan in Oekraine, Moldoca, Rusland, Kirgizie en Kazachstan , sommige staan leeg zijn in de fik gestoken en onbewoond
Bekijk deze YouTube-video
ze zegt zelf is very depressingquote:Op woensdag 17 september 2025 10:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Half europa is volgebouwd met die flats.
Maar woont hier iedereen in een vila dan?
Dus?quote:Op woensdag 17 september 2025 10:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zegt zelf is very depressing
vreselijk die flats
echt vreselijk
en dan soms ook nog onderverdeeld , met heel veel wodka ging het wel
koud en tochten door al kieren
ramen kapot vaak , balkon onbegaanbaar
Nu wil Putinka deze lifstyle opleggen aan het vrije westen?quote:
Poetin wil ons niks opleggen. Het is geen een of andere demagoog die een ander zijn manier van denken of leven wil opdringen.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nu wil Putinka deze lifstyle opleggen aan het vrije westen?
waarom ? men wil dat niet
Men is bang voor Ruzzia
Oekraine wil dat niet ,Finland wil dat niet , Baltische staten niet , Moldova niet en de russen zelf ook niet
Het is beter voor iedereen als Ruzzia de grootheidswaan en het terug verlangen naar de oude USSR stopt
Je bent zelf een regime.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou laat ik dit zeggen. Onder het huidige F(A) regime kan méér dan onder de tucht van Remlof destijds. Het is qua vrijheids van meningsuiting niet slechter geworden. Alleen zie je in die hele Oekraine discussie dat er wel degelijk bias is qua moderatie.
het is beter voor de hele wereld als Putin heel snel doodgaatquote:Op woensdag 17 september 2025 11:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin wil ons niks opleggen. Het is geen een of andere demagoog die een ander zijn manier van denken of leven wil opdringen.
Maar het is net alsof je meent te zeggen dat Russen minder recht van spreken hebben omdat het halve land is volgebouwd met Chroetsjovska's. Die stijl van bouwen is ook niet mijn smaak. Voor de goede orde.
Dit kwetst mij.quote:
Ik ben erger gekwetst.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:05 schreef phpmystyle het volgende:
Het is geen een of andere demagoog die een ander zijn manier van denken of leven wil opdringen.
Dan staat er een nieuwe Putin op. Denk dat het niet veel uitmaakt.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is beter voor de hele wereld als Putin heel snel doodgaat
Anyway. Jij komt hier volgens mij even "poolshoogte" nemen. Wat zijn zoal jouw bevindingen?quote:
Doe maar niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
kan wat mij betreft het topic dicht.
Daar is php al maanden/jaren op uit, helaas trap ik ook vaak in de bait van de kremlinhuistroll.quote:
Hier trappen wij niet in.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anyway. Jij komt hier volgens mij even "poolshoogte" nemen. Wat zijn zoal jouw bevindingen?
En wat is jouw kijk op de Russo-Ukrainian War?
Als je het juiste antwoord geeft kan wat mij betreft het topic dicht.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lyzhwn2x522gquote:‼️ 225 OSHP: These detonators were found at a russian ammunition depot by “Tur” reconnaissance unit.
Some of Nazi detonators from WW2 have been preserved in russian depots. Nazi weapons are still being used to kill people. Hitler and Stalin regimes are gone, but the putin regime has replaced them.
Ik denk dat jij best wel wat te brengen hebt qua input en kennis met jouw WO1 kennisquote:
een partizanen oorlog kun je nooit winnen, Putin moet stoppen met de oorlog, alle russen zijn het spuugzatquote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anyway. Jij komt hier volgens mij even "poolshoogte" nemen. Wat zijn zoal jouw bevindingen?
En wat is jouw kijk op de Russo-Ukrainian War?
Als je het juiste antwoord geeft kan wat mij betreft het topic dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |