Nee natuurlijk niet. Hij is immers daarna ook met elke opleiding die hij is begonnen gestopt. Ik bedoel dat niet negatief tegenover Jim btw. Ik vind dat AM en MG tekort zijn geschoten in de begeleiding die hij nodig had/heeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:33 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat jaarlijkse magister gezeik van haar. Dat is echt niet de reden dat Jim van school is gegaan. De lat bij de Geertsen ligt wat dat betreft erg laag.
One mum huggs another 🫢quote:Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
Op TT heeft Debbie een nieuwe doelgroep gevonden hoor
Inclusief kind altijd met speen in ze mond zelfs die oudste! Laatst met der zus lekker borrelen, kids een schermpje en speen! Zo kan ik ook uren borrelen ja🤷🏼♀quote:Op woensdag 17 september 2025 09:44 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
En er altijd maar om lachen dat ze 'koop ziek' is. Als haar vent er wat van zegt lacht ze ook maar wat. Of; 'heb ik van mijn moeder, die heeft ook zoooo veel kleding'. Best triest eigenlijk dat je jezelf zo moet bewijzen.
Die tijd dat ze aan het shoppen is kan ze beter besteden met Spaans leren. Wel op een Spaans eiland wonen maar de taal nog niks kunnen spreken.
😂😂😂😂😂 Zou ze zichzelf nou serieus nemen?quote:Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
Ik vrees van wel. Dat is precies het probleem van Debbiequote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef MikkiejY het volgende:
[..]
😂😂😂😂😂 Zou ze zichzelf nou serieus nemen?
Zij neemt zichzelf te serieus. Dat is nou juist het hele probleem.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef MikkiejY het volgende:
[..]
😂😂😂😂😂 Zou ze zichzelf nou serieus nemen?
Watwatwat?quote:Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
Ja dat zijn ze zeker. Hij heeft gewoon niet geleerd hoe hij dingen moet aanpakken.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hij is immers daarna ook met elke opleiding die hij is begonnen gestopt. Ik bedoel dat niet negatief tegenover Jim btw. Ik vind dat AM en MG tekort zijn geschoten in de begeleiding die hij nodig had/heeft.
Debbie knuffelt een schaap op de kinderboerderij met als tekst: One mum hugging another. En daar heeft ze weer idiote #quote:Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Watwatwat?
Ik zit op mijn werk en kan geen TikTok kijken…
Natuurlijk zegt zij geen ‘nee.’ Kim heeft al eerder laten zien dat haar principes duren totdat ze ergens geld aan kan verdienen.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Kim ‘nee’ zeggen als ze een loopband zou krijgen?
En makkelijk gezegd, als je niet ziek of gehandicapt bent ga je hup, buiten lopen.
Ik werk gewoon overdag en nu het sneller donker wordt en baggerweer is, ga ik niet meer ‘s avonds (of overdag met regen) buiten lopen.
Pris zei dat ze een grote opdracht gekregen had. Ik dacht gelijk al dat het voor AM zou zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:42 schreef Harper het volgende:
AM jaagt vandaag de inhoud van de nieuwe box er in één keer doorheen, in plaats van dagenlang elke dag een item te onthullen. Beter!
Er zit een fröbeldingetje van Priscilla in. Dat blijkbaar verkeerd (vd achterkant) op de foto staat. Lekker geinteresseerd![]()
Zou Pris dit aangeboden hebben? Ik vraag me namelijk af of ze nog veel klanten heeft. Ze is in de zomer lang offline geweest en de laatste weken met een soort van charmeoffensief bezig.
Ons Liverpools wonderquote:Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie knuffelt een schaap op de kinderboerderij met als tekst: One mum hugging another. En daar heeft ze weer idiote #
bijgezet. #farm #scheep (er staat echt scheep) #motherhood #farmlife #parenthood
Onze betrokken moeder🤢
Ja. Misschien brengt ze hem terug als de regen gestopt is😂quote:Op woensdag 17 september 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Loopt Sanneke nu buiten met haar jas met prijskaartje er nog aan?
Die zegt geen nee hoor. Dan maakt ze er weer een leuke "grap" van hoe makkelijk het toch is.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Kim ‘nee’ zeggen als ze een loopband zou krijgen?
En makkelijk gezegd, als je niet ziek of gehandicapt bent ga je hup, buiten lopen.
Ik werk gewoon overdag en nu het sneller donker wordt en baggerweer is, ga ik niet meer ‘s avonds (of overdag met regen) buiten lopen.
Ik vind het altijd net een stel dat vadertje en moedertje speelt.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:10 schreef Earring het volgende:
Boeiende storie van Sanneke
Plukken aan haar, pulken uit ogen. Een mompelende Dion. Echt, dit had ik niet willen missen
Ik denk niet dat Kim dat geldquote:Op woensdag 17 september 2025 16:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt zij geen ‘nee.’ Kim heeft al eerder laten zien dat haar principes duren totdat ze ergens geld aan kan verdienen.
Ik zou denken dat ze wel nee zegt..quote:Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die zegt geen nee hoor. Dan maakt ze er weer een leuke "grap" van hoe makkelijk het toch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |