SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
In de badkamer is het wel fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Vloerverwarming lijkt mij vreselijk
Als er iets van mn vloerverwarming geniet dan zijn dat de huisdieren welquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ambar vindt het niks.
Mijn moeder had ooit vage vloerverwarming dat maar op een paar plekken warm werd. De hond wist die plekken precies te vindenquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als er iets van mn vloerverwarming geniet dan zijn dat de huisdieren wel
Lekker warm iddquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn moeder had ooit vage vloerverwarming dat maar op een paar plekken warm werd. De hond wist die plekken precies te vinden
Oké, ik kom eraan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is juist fijn als het niet zo druk is.Ik zwem, ik frituur en luister muziek
kom ook hierheen recce, gaan we samen makreel eten
Uhm ik vind het idee van een warme/hete vloer niets.quote:
zo heb ik een hekel aan een verwarming op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik vind het idee van een warme/hete vloer niets.
Ik heb het bij andere mensen ervaren en ik vond het niets.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo heb ik een hekel aan een verwarming op de slaapkamer.
Ieni heeft Ambar als kacheltje in de slaapkamerquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat dat beest op de dekens blijft en niet er onder kruiptquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieni heeft Ambar als kacheltje in de slaapkamer
Hedwig zou echt gelukkig zijn dan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als er iets van mn vloerverwarming geniet dan zijn dat de huisdieren wel
Gewoon wat brokjes neerleggen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat dat beest op de dekens blijft en niet er onder kruipt
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een hond onder de dekens?
Je hoeft de dekens niet te delen he?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een hond onder de dekens?
joh je gaat toch niet verantwoording afleggenquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar gewoon boven op mijn dekbed en dan onder zijn eigen deken. Het leven kan zo simpel zijn mensen
Nee maar je hele bed ruikt naar hond.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft de dekens niet te delen he?
Hij snurkt wel toch ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar gewoon boven op mijn dekbed en dan onder zijn eigen deken. Het leven kan zo simpel zijn mensen
Ik snap niet waar jij je druk om maakt, je slaapt niet in mijn bed.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar je hele bed ruikt naar hond.
Een mening geven mag toch.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jij je druk om maakt, je slaapt niet in mijn bed.
Je doet maar.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een mening geven mag toch.
Uiteraard. Jij doet het, prima. Ik zou het niet doen.quote:
Ik doe soms een Dutch Oven bij mijn vriendinquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan ook behoorlijk stinken in bed.
Heb ik ook nooit aan, vind het ook niet fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook, heb het zelf soms niet eens doorquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan ook behoorlijk stinken in bed.
Mishandel ik Hedwig ook omdat ze in de woonkamer moet slapen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je een hond hebt en hij mag niet in je bed of slaapkamer slapen: dat is pure dierenmishandeling. Honden willen samen slapen, jij slaapt beter, de hond slaapt beter.
Je zou de hele evolutie tussen mens en hond teniet doen als je niet samen zou slapen.
Ik weet niet hoe het met katten zit.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mishandel ik Hedwig ook omdat ze in de woonkamer moet slapen?
Hier volop zonquote:
Katten zijn solitaire dieren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mishandel ik Hedwig ook omdat ze in de woonkamer moet slapen?
Ja, hier ook. Maar ze hadden het net op het nieuws over regen.quote:
Die van ons ligt het liefst op mijn stoel als we slapen. Die wil er wel bij zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met katten zit.
Volgens buienrader zou het hier om 10.30 uur gaan regen. Heb geen druppel gezienquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar ze hadden het net op het nieuws over regen.
Dat is ook wel weer een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben gisteren heerlijk tegen elkaar aan gelegen in bed. Lekker in slaap gevallen. Goed voor onze band.
Hij gaat ook wel eens in de woonkamer liggen, mijn hartik voel mij dan gelijk gedumpt
Mss stink je dan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben gisteren heerlijk tegen elkaar aan gelegen in bed. Lekker in slaap gevallen. Goed voor onze band.
Hij gaat ook wel eens in de woonkamer liggen, mijn hartik voel mij dan gelijk gedumpt
Een kat die je gezicht likt, toont meestal genegenheid en beschouwt je als familie, omdat katten elkaar verzorgen om hun band te versterken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat ik echt beter slaap zonder mijn kat want die van mij likt je gezicht af, speelt met je voeten etc.
Hij is dan nog druk in de woonkamer ook met botjes kauwen e.d. en valt hij daar dan ook in slaap. Meestal word ik in de ochtend wel weer wakker dat hij ergens op bed ligt.quote:
Mijn kat likt iedereen zijn gezicht, handen en armen af.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een kat die je gezicht likt, toont meestal genegenheid en beschouwt je als familie, omdat katten elkaar verzorgen om hun band te versterken.
Het likken kan ook een teken zijn van aandacht vragen of een uiting van stress of angst, dus let op of het gedrag overmatig is. Soms likken ze ook om de smaak of geur van je huid, haar of verzorgingsproducten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat likt iedereen zijn gezicht, handen en armen af.
Dank je wel google / AIquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het likken kan ook een teken zijn van aandacht vragen of een uiting van stress of angst, dus let op of het gedrag overmatig is. Soms likken ze ook om de smaak of geur van je huid, haar of verzorgingsproducten.
100% is het dan om aandacht te vragen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het likken kan ook een teken zijn van aandacht vragen of een uiting van stress of angst, dus let op of het gedrag overmatig is. Soms likken ze ook om de smaak of geur van je huid, haar of verzorgingsproducten.
Dobbelsteen gooien dusquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bever of hond maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar je hele bed ruikt naar hond.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bever of hond maakt niet uit.
Kat laten stille stink scheten. Dat is misschien nog erger.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond lag beneden in de keuken. Die wilde je niet op je kamer hebben. Lag te ruften en te snurken en zich te likken. Volgens mij dacht ze hetzelfde over ons want ze lag het liefst beneden.
Je weet wie het post toch ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is dan nog druk in de woonkamer ook met botjes kauwen e.d. en valt hij daar dan ook in slaap. Meestal word ik in de ochtend wel weer wakker dat hij ergens op bed ligt.
Owja, meegemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat likt iedereen zijn gezicht, handen en armen af.
Ohquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik vind het idee van een warme/hete vloer niets.
Ik heb het bij andere mensen ervaren en ik vond het niets.
Maar hoe vier je dan Sinterklaas ? Want geen schoorsteen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik vind het genot
Gewoon in xe hele ruimte dezelfde temperatuur
Geen koude voeten en benen
Gewoon bij mijn ouders slapen, die hebben wel een schoorsteen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hoe vier je dan Sinterklaas ? Want geen schoorsteen.
Ik heb sinds kort ook maar een leesbril in gebruik. Of nou ja, meerdere want raak ze steeds kwijt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks naar de opticien. Ik denk dat er wel een paar sterktes bij zijn gekomen.
Wat enig, en dan wat wortelen in je schoen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon bij mijn ouders slapen, die hebben wel een schoorsteen.
Komt ie nog in mijn slaapkamer uit ook want de houtkachel is deze zomer weggehaald maar de kachelpijp loopt nog door mijn slaapkamer
quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat enig, en dan wat wortelen in je schoen.
Komt de naam van Harry Potter ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Oh een dag na mij is Hedwig ook jarig, nou ja niet echt jarig maar dan is zij anderhalf jaar.
Hey man, hoe ist?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Haags.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja goed manquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima wel, en met u. ?
[ afbeelding ]
Jazeker. Ik heb het alleen niet zelf bedacht haha, credits gaan naar @CherryLips maar ik ben uiteraard wel fan van Harry Potter. Heb ook de grote Hedwig uil van LEGO.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt de naam van Harry Potter ?
Ze is inmiddels weer gek op visite. Misschien zaterdag die oplaadbare aansteker niet meenemen?quote:
Ik ken Harry Potter pas sinds kort. De luisterboeken staan op YT. En toch maar eens aangeklikt en het luistert heel mooi weg als je niet kan slapen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb het alleen niet zelf bedacht haha, credits gaan naar @:Cherrylips maar ik ben uiteraard wel fan van Harry Potter. Heb ook de grote Hedwig uil van LEGO.
Oh ik ben daar wel soort van mee opgegroeid. Kan me nog goed herinneren hoe ik als kleine Ama de eerste film met mijn ouders in de bioscoop ging bekijken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken Harry Potter pas sinds kort. De luisterboeken staan op YT. En toch maar eens aangeklikt en het luistert heel mooi weg als je niet kan slapen.
Dan vind ik Hedwig wel een mooiere naam, onze poes heet Domino.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
@:FreshFruit Toen ik haar adopteerde was ze 10 maanden oud en heette ze Molly.Ik ben persoonlijk beetje allergisch voor hele standaard kattennamen.
Mijn vorige kat leeft ook nog (maar kan hier in dit huis helaas niet wonen) en zij heet Kuroi wat zwart is in het Japans.Maar ze woont bij een goede vriend dus ik zie haar nog steeds gelukkig.
Ik heb de eerste film gekeken in de bioscoop met een kinderfeestje!quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik ben daar wel soort van mee opgegroeid. Kan me nog goed herinneren hoe ik als kleine Ama de eerste film met mijn ouders in de bioscoop ging bekijken.![]()
Daarna nooit weer wat mijn ouders vonden het helemaal niks haha.
Domino hoor ik ook nooit dus dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vind ik Hedwig wel een mooiere naam, onze poes heet Domino.
Haha, ik vind dat juist leuk. Mijn kat heet Kitty.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Domino hoor ik ook nooit dus dat is ook leuk.Zag van de week ook weer iemand die bij een zwart witte kat zei ja noem hem/haar Oreo!
![]()
Oh andere mensen mogen het ook prima leuke namen vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat juist leuk. Mijn kat heet Kitty.
MAAR. Eigenlijk Kittyfee, van Gabby's poppenhuis en is het bedacht door m'n dochters.
Pfieuw, gelukkig.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh andere mensen mogen het ook prima leuke namen vinden.
Het was eerste kerstdag....quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een van onze konijnen gaat Stig heten.
Papa weet het nog zo goed, hij kon Stig niet vangen...quote:
Laat mijn aansteker op stroom wel thuisquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is inmiddels weer gek op visite. Misschien zaterdag die oplaadbare aansteker niet meenemen?
(En ik heb zelf ook wel aanstekers liggen uiteraard)
Mag ik wat vragen ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Nou het nieuwe kleedje is goedgekeurd.![]()
[ link | afbeelding ]
Ja die vindt ze niet zo leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Laat mijn aansteker op stroom wel thuis
Vragen mag altijd maar of je antwoord krijgt.. dat ligt eraan.quote:
Waarom een bruine dorpel bij een grijze vloer ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vragen mag altijd maar of je antwoord krijgt.. dat ligt eraan.
Omdat woningbouw gok ikquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom een bruine dorpel bij een grijze vloer ?
Omdat daar nooit iets aan is gedaan, sommige plekken zijn ze er wel eruit maar ik zat hartje winter in een kraakpand waar mijn kachel kapot was gegaan dus mijn vader heeft heel snel alle laminaat gelegd zodat ik zo snel mogelijk kon verhuizen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom een bruine dorpel bij een grijze vloer ?
Heb je ook een hoedje op ?quote:
Mijn katten heten Connie en Tom.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een van onze konijnen gaat Stig heten.
Mmm dat vind ik denk ik wel leuker even zappenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier staat atletiek op.
Al niet echt fantastisch programma vandaag.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mmm dat vind ik denk ik wel leuker even zappen
Dat zie ikquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
Die vloeren die je op de foto ziet trouwens zijn ook niet dezelfde vloeren.
@Bomenverzameling ook niet.quote:
Heb je nou haar vingerkootje afgeknipt ?quote:
Pracht outfit.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pracht outfit.
Die van de VVD (ik vergeet altijd haar naam) ziet er uit als een maffiabaas. Passend.
quote:Ondertussen is ook Caroline van der Plas (BBB) aangekomen in de Koninklijke Schouwburg. Ze draagt de kleuren van Israël om steun te betuigen aan de Joodse gemeenschap en de Israëlische gijzelaars.
Nee?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nou haar vingerkootje afgeknipt ?
:/quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pracht outfit.
Die van de VVD (ik vergeet altijd haar naam) ziet er uit als een maffiabaas. Passend.
Dat wel, maar een hoog maffia gehalte. Sprekend.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur en stof.
Doet met denken aan Leisure suit larryquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur en stof.
Stig gaat straks recordtijden qua binkies neerzettenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn katten heten Connie en Tom.
Ze worden echter altijd gap of gappie genoemd
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig gaat straks recordtijden qua binkies neerzetten
Ik vind het er een beetje plastic uitzien.quote:
quote:
Heeft dit nog impact op de werking van de helm eigenlijk?quote:
Niets mis met plasticquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje plastic uitzien.
Een fluffy landing.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft dit nog impact op de werking van de helm eigenlijk?
In ieder geval op de aerodynamica... Kun je ipv 200 nog maar 150 en hang je achterover op de motorquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Makkelijk af te nemenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje plastic uitzien.
Is meer voor de funquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stevige flaporen dan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In ieder geval op de aerodynamica... Kun je ipv 200 nog maar 150 en hang je achterover op de motor
Naar de coalitie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaf de koning nou een dikke vette dis naar het kabinet in de troonrede?
Sowieso. Kun je ook voor andere dingen gebruikenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stevige flaporen dan.
Als men daar eens mee begint ja.quote:Koning Willem-Alexander maant de politiek en de samenleving om elkaar 'op een volwassen manier' de hand te reiken. De koning stelde dat mensen in Nederland 'helaas' steeds vaker tegenover elkaar lijken te staan, met uitgesproken opvattingen en zwart-witdenken.
Zijn handvatten voor degene achterop.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sowieso. Kun je ook voor andere dingen gebruiken
Dis is ook het laatste leven in de eerste Doom (E3M8, voor The Ultimate Doom uitkwam).quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
Deze ga ik wel even onthouden : Ik sneer niet, ik dis je.
verminderde snelheid lijkt me een positieve werking van xe helmquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In ieder geval op de aerodynamica... Kun je ipv 200 nog maar 150 en hang je achterover op de motor
Hang on for ear life!quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn handvatten voor degene achterop.
Het was voor Schoof ook geen pretje.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit staat op het AD:
[..]
Als men daar eens mee begint ja.
Geen idee, maar zou wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaf de koning nou een dikke vette dis naar het kabinet in de troonrede?
Hij deed ook wat hij kon. Ik vond hem geen slechte premier.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was voor Schoof ook geen pretje.
Zo eens.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou wel terecht zijn.
In een kleuterklas is er minder drama en kinderachtig gedoe.
Ik denk dat hij het goed heeft gedaan voor met wie hij moest werkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was voor Schoof ook geen pretje.
Zeker , Er was ook geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het goed heeft gedaan voor met wie hij moest werken
Dit vooral. Ik zou hem graag weer als premier zien.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het goed heeft gedaan voor met wie hij moest werken
Het einde was al in zicht voor het begon.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker , Er was ook geen beginnen aan.
Tussen de buien doorquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Volgens mij gaat het nog een uitdaging worden straks om droog bij de winkel te komen of weer droog thuis te komen.
Ja dat ga ik dus proberen maar kans is wel vrij groot dat ik niet droog thuis kom.quote:
Uhu, kun je ook niet zo hard vallen als het misgaatquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
verminderde snelheid lijkt me een positieve werking van xe helm
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur en stof.
Dat lijkt me sterk, ik stel voor dat jij dat gaat doenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit vooral. Ik zou hem graag weer als premier zien.
Meeste valt naast je.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Volgens mij gaat het nog een uitdaging worden straks om droog bij de winkel te komen of weer droog thuis te komen.
Paraplu? Regenpak?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus proberen maar kans is wel vrij groot dat ik niet droog thuis kom.
Regenponchoquote:
Mijn paraplu ligt nog bij mijn ex en ik denk niet dat ik die nog terugkrijg dus misschien moet ik even een nieuwe kopen binnenkort.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
Afpakken en mee meppenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn paraplu ligt nog bij mijn ex en ik denk niet dat ik die nog terugkrijg dus misschien moet ik even een nieuwe kopen binnenkort.
Ja, een paraplu is nu geen optie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Maar het waait hier nu ook veel te hard voor een paraplu. En nee ik hoef geen paraplu voor mijn verjaardag.
Oh liefquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, ik stel voor dat jij dat gaat doen
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu, kun je ook niet zo hard vallen als het misgaat
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]Ik wist dit gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jezus moet ik eerst 120 km reizen, beetje radicaal voor zoiets.quote:
Kom je nog ergensquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus moet ik eerst 120 km reizen, beetje radicaal voor zoiets.
Ik denk ook wel een flink deel voor of achter jequote:
Ik heb geen regenjas en na jaren klagen heb ik ook nog steeds geen regenbroek. Heb al een paar keer gezegd dit jaar dat ik dit najaar eentje ga kopen maar ik voorspel dat ik volgend jaar nog steeds geen één heb.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon met regenjas naar buiten. Je bent niet van suiker
Geen regenjasquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen regenjas en na jaren klagen heb ik ook nog steeds geen regenbroek. Heb al een paar keer gezegd dit jaar dat ik dit najaar eentje ga kopen maar ik voorspel dat ik volgend jaar nog steeds geen één heb.
Waar je nog niet geweest bent, mutsquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik zo naar de supermarkt ga kom ik ook ergens.
Boh, jammerquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus moet ik eerst 120 km reizen, beetje radicaal voor zoiets.
Het gaat over mijn ex he.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar je nog niet geweest bent, muts
Gemist...quote:
Mis je ook weinig aan, vandaar ook exquote:
Ik vorige week nog, meer een regen jas/capequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn regenpak sinds school niet meer aan gehad.
Ja, anders was je een Natteke.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorige week nog, meer een regen jas/cape
Ja een drijfnatteke want kwam met bakken de lucht uitquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, anders was je een Natteke.
Oeh.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een drijfnatteke want kwam met bakken de lucht uit
Ja hier was de hele morgen lekker zon, maar nu ook regen en wind en veel regen in een mum hele plassen op straat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
Hier is het gewoon herfst
De hele dag flinke buien en harde wind
Ik werd vannacht wakker door de wind en regen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier was de hele morgen lekker zon, maar nu ook regen en wind en veel regen in een mum hele plassen op straat.
Hier straks weer 35 graden en een iets te hoge luchtvochtigheidquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
Hier is het gewoon herfst
De hele dag flinke buien en harde wind
Heb ik liever ditquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier straks weer 35 graden en een iets te hoge luchtvochtigheid
Goede vraag wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:15 schreef rival het volgende:
Welk merk regenpak raden jullie aan?
Vanwege een wegafzetting ga ik in oktober misschien met een brommer naar werk. Dan wil ik wel een regenpak.
Straks op weg naar Amarilloquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik liever dit
Hoe is het daar?
Show me the way to Amarilloquote:
Die van de Hema is primaquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:15 schreef rival het volgende:
Welk merk regenpak raden jullie aan?
Vanwege een wegafzetting ga ik in oktober misschien met een brommer naar werk. Dan wil ik wel een regenpak.
@CherryLipsquote:
Mijn vader heeft als het goed is nog een koffiezetapparaat over, heb even gevraagd want zoja dan heb ik zaterdag wellicht zelfs koffie.quote:
Ik heb van die oploskoffie, eentje die mijn vader lekker vindtquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader heeft als het goed is nog een koffiezetapparaat over, heb even gevraagd want zoja dan heb ik zaterdag wellicht zelfs koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Denk dat ik daar niemand hier blij mee zal maken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van die oploskoffie, eentje die mijn vader lekker vindt
quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:35 schreef Ama het volgende:
Nu bezig in dit boekje:
[ link | afbeelding ]Het is nu precies alsof die kat een kin heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Beter dan geen koffiequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik daar niemand hier blij mee zal maken.
same.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie is altijd goedquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader heeft als het goed is nog een koffiezetapparaat over, heb even gevraagd want zoja dan heb ik zaterdag wellicht zelfs koffie.
Vorig jaar kwamen er 2 mannen wat fixen aan de schuifpui.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
same.
Hij is de enige die hier koffie drinkt
Hoeft niet verkeerd te zijn. Vriendin gebruikt dat als ze mokkataart maaktquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
gaat rapquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
En weer een grote naar het eeuwige.
Ditmaal Robert Redford
Het gaat hard momenteelquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ditmaal Robert Redford
Opgezocht. Ik herken hem wel, maar weet zo niet uit watquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ditmaal Robert Redford
Gebruik het ook wel in tiramisu oidquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoeft niet verkeerd te zijn. Vriendin gebruikt dat als ze mokkataart maakt
Ik weet niet of ik ooit een film van heb gezien. Weet wel dat veel (oudere) vrouwen hem een mooie man vonden...quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opgezocht. Ik herken hem wel, maar weet zo niet uit wat
Heb ook bij Masterchef gezien dat ze gewoon oploskoffie gebruiken voor dat soort dingen, niets mis mee en er is best lekkere oploskoffie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gebruik het ook wel in tiramisu oid
Ja als je er eentje hebt die je lekker vindt is het wel erg makkelijk als je maar 1 kopje wil oid.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb ook bij Masterchef gezien dat ze gewoon oploskoffie gebruiken voor dat soort dingen, niets mis mee en er is best lekkere oploskoffie.
Waar je me niet bij mee maakt is Senseo, met zo'n nep schuimlaag want crema wil ik het niet eens noemen...
quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik jat altijd koffiebonen op werk voor mijn koffiecake.
Dan maak ik de sterkste kop koffie die men ooit gezien heeft en dat gooi ik dan in de cake. Met chocolade.
Ja, ipv een hele pot koffie zetten. Ik heb hier een volautomaat om die reden, gewoon een enkel kopje van lekkere bonen als ik daar zin in heb. Enige vervelende is dat zo'n apparaat onderhoud vereist...quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je er eentje hebt die je lekker vindt is het wel erg makkelijk als je maar 1 kopje wil oid.
En idd, zeker als je mokka room oid wil hebben is dit veel makkelijker
Gewoon in de koude room doen en kloppen maar
quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond Gyros
Recept en producten van de Picnic
heb je genoeg gekookte eieren?quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
Blegh
Gister weer dosisverhoging gedaan en de bijwerkingen slaan nu wel echt toe
quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
Blegh
Gister weer dosisverhoging gedaan en de bijwerkingen slaan nu wel echt toe
Neequote:
Koffie en chocolade, beste combi die er isquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik jat altijd koffiebonen op werk voor mijn koffiecake.
Dan maak ik de sterkste kop koffie die men ooit gezien heeft en dat gooi ik dan in de cake. Met chocolade.
Ik had ooit gekregen zelfgemaakte koffie-chocoalde truffels. Ik dacht dat ik dood ging van deze heerlijke smaak.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Koffie en chocolade, beste combi die er is
Owja, zelfgemaakte truffelsquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had ooit gekregen zelfgemaakte koffie-chocoalde truffels. Ik dacht dat ik dood ging van deze heerlijke smaak.
Vroegah bij het museum, daar hadden we ook koffiemachines met koffiebonen. Die moesten iedere dag schoongemaakt worden en dat deed ik zeer regelmatig.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, ipv een hele pot koffie zetten. Ik heb hier een volautomaat om die reden, gewoon een enkel kopje van lekkere bonen als ik daar zin in heb. Enige vervelende is dat zo'n apparaat onderhoud vereist...
Als ze veel worden gebruikt moet het dagelijks, die van mij geeft een symbooltje op het display als het weer tijd is en dat is meestal 1x per maand.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroegah bij het museum, daar hadden we ook koffiemachines met koffiebonen. Die moesten iedere dag schoongemaakt worden en dat deed ik zeer regelmatig.
En om de zoveel tijd grondiger, halve machine uit elkaar enzo. Waren maar een paar collega's die wisten hoe dat moest. Ik was daar 1 van
Maar vond ik wel chill om te doen dus prima. Laat mij maar lekker dit ding doen.
mokka vinnik ook niet lekker... de geur vind ik oke, ish, niet geweldig.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
Ik hou helemaal niet van koffie
Maar het ruikt heerlijk en mokka vind ik wel lekker
Jup, klinkt vergelijkbaarquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als ze veel worden gebruikt moet het dagelijks, die van mij geeft een symbooltje op het display als het weer tijd is en dat is meestal 1x per maand.
En klopt, hele zetgroep moet eruit en worden ontdaan van koffieresten. Daarna een pil in de mik om de aanslag te verwijderen en daarna het rubber invetten met vaseline en alles weer samenstellen tot een geheel.
Die hebben het behoorlijk druk inderdaad. Die van ons zit gemiddeld op 12 koppen per dag. Moet er niet aan denken het ding dagelijks schoon te moeten maken... Zou voor mij een reden zijn om filterkoffie te drinken want die hoef je alleen maar om de zoveel tijd te ontkalken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, klinkt vergelijkbaar
Ja die machines moesten iedere dag want die werden de hele dag gebruikt, ook door/voor de gasten
12 koppenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die hebben het behoorlijk druk inderdaad. Die van ons zit gemiddeld op 12 koppen per dag. Moet er niet aan denken het ding dagelijks schoon te moeten maken... Zou voor mij een reden zijn om filterkoffie te drinken want die hoef je alleen maar om de zoveel tijd te ontkalken.
Ik kreeg er toen voor betaald om het schoon te makenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die hebben het behoorlijk druk inderdaad. Die van ons zit gemiddeld op 12 koppen per dag. Moet er niet aan denken het ding dagelijks schoon te moeten maken... Zou voor mij een reden zijn om filterkoffie te drinken want die hoef je alleen maar om de zoveel tijd te ontkalken.
Dat wordt een bezoekje ITquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔 Beeld van mijn werklaptop gaat opeens op zwart. Beeld van tweede scherm is nog hetzelfde. Maar een muis heb ik niet meer.
zoek de kat die de muis heeft gepaktquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔 Beeld van mijn werklaptop gaat opeens op zwart. Beeld van tweede scherm is nog hetzelfde. Maar een muis heb ik niet meer.
Ik heb hier 6 zeefjes volgens mijquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:16 schreef Nizno het volgende:
gewoon thee drinken.
4 zeefjes hebben, als de vaatwasser aan gaat een zeefje er bij in zetten. ideaal. Ontkalken niet nodig.
Maar ik werk thuis vandaag en morgen.quote:
opnieuw opstarten die handelquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik werk thuis vandaag en morgen.
Hier welquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit hier niet eens kalk in het water joh
quote:
Ja, ik ken IT crowd ook.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
de eerste vraag van IT
heb je hem al een uit en aan gezet
Hier wel, water is erg hard... Moet de douchekoppen ook regelmatig in azijn leggen omdat het anders wit uitslaat en de gaatjes dicht gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit hier niet eens kalk in het water joh
Mag je eerst een geheel nieuw OS aan updates installeren...quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
Ik moet laptop ook weer eens aanzetten, is alweer een paar maanden geleden
Hier zelfs nog zachter dan in mijn vorige woonplaats 7km verderopquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier wel, water is erg hard... Moet de douchekoppen ook regelmatig in azijn leggen omdat het anders wit uitslaat en de gaatjes dicht gaan zitten.
Ja dat moest ik de vorige paar keren ookquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mag je eerst een geheel nieuw OS aan updates installeren...
Heb je geluk. Heb hier na verloop van tijd alles onder de kalk zitten als ik het niet regelmatig schoonmaak...quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier zelfs nog zachter dan in mijn vorige woonplaats 7km verderop
In mijn vorige huis moest ik ook alles schoonmaken (en zat er volgens mij ook bende in de oude leidingen)quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je geluk. Heb hier na verloop van tijd alles onder de kalk zitten als ik het niet regelmatig schoonmaak...
quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk wel dat het een Senseo apparaat is. 👀
9 van de 10 keer lost dat het probleem dan ook op.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
de eerste vraag van IT
heb je hem al een uit en aan gezet
Heb je dat gemeten met zo'n strip?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
4,5 db hardheid en een ph van 7,5 waar ik nu woon
6,7 db hardheid en ph 7,9 waar ik woonde
i knowquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
9 van de 10 keer lost dat het probleem dan ook op.
Vitens heeft daar gewoon gegevens vanquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je dat gemeten met zo'n strip?
Owja, dat heeft Waterbedrijf Groningen ook. Hardheid is hier 12,5 ºdH.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vitens heeft daar gewoon gegevens van
Gruwelijk hardquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Owja, dat heeft Waterbedrijf Groningen ook. Hardheid is hier 12,5 ºdH.
Koffie koekjes?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie om te drinken
Koffie verwerkt in eetbare producten
Die zijn inderdaad erg genottelijk 😉quote:
Okequote:Op dinsdag 16 september 2025 15:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Neem mijn eigen portable koffiezetter anders wel mee
Gewoon theetje dan zou ik zeggen. Als je daarvan houdt althans.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind Senseo echt niet lekker, dan drink ik nog liever geen koffie
Eens. Gewoon lekker zelf de bonen malenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind Senseo echt niet lekker, dan drink ik nog liever geen koffie
je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Moet morgen om half 8 in de ochtend bij de pier zijn voor de ferry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |