Omdat daar nooit iets aan is gedaan, sommige plekken zijn ze er wel eruit maar ik zat hartje winter in een kraakpand waar mijn kachel kapot was gegaan dus mijn vader heeft heel snel alle laminaat gelegd zodat ik zo snel mogelijk kon verhuizen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom een bruine dorpel bij een grijze vloer ?
Heb je ook een hoedje op ?quote:
Mijn katten heten Connie en Tom.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een van onze konijnen gaat Stig heten.
Mmm dat vind ik denk ik wel leuker even zappenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier staat atletiek op.
Al niet echt fantastisch programma vandaag.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mmm dat vind ik denk ik wel leuker even zappen
Dat zie ikquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
Die vloeren die je op de foto ziet trouwens zijn ook niet dezelfde vloeren.
@Bomenverzameling ook niet.quote:
Heb je nou haar vingerkootje afgeknipt ?quote:
Pracht outfit.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pracht outfit.
Die van de VVD (ik vergeet altijd haar naam) ziet er uit als een maffiabaas. Passend.
quote:Ondertussen is ook Caroline van der Plas (BBB) aangekomen in de Koninklijke Schouwburg. Ze draagt de kleuren van Israël om steun te betuigen aan de Joodse gemeenschap en de Israëlische gijzelaars.
Nee?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nou haar vingerkootje afgeknipt ?
:/quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pracht outfit.
Die van de VVD (ik vergeet altijd haar naam) ziet er uit als een maffiabaas. Passend.
Dat wel, maar een hoog maffia gehalte. Sprekend.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur en stof.
Doet met denken aan Leisure suit larryquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur en stof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |