Omdat daar nooit iets aan is gedaan, sommige plekken zijn ze er wel eruit maar ik zat hartje winter in een kraakpand waar mijn kachel kapot was gegaan dus mijn vader heeft heel snel alle laminaat gelegd zodat ik zo snel mogelijk kon verhuizen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom een bruine dorpel bij een grijze vloer ?
Heb je ook een hoedje op ?quote:
Mijn katten heten Connie en Tom.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een van onze konijnen gaat Stig heten.
Mmm dat vind ik denk ik wel leuker even zappenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier staat atletiek op.
Al niet echt fantastisch programma vandaag.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mmm dat vind ik denk ik wel leuker even zappen
Dat zie ikquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
Die vloeren die je op de foto ziet trouwens zijn ook niet dezelfde vloeren.
@Bomenverzameling ook niet.quote:
Heb je nou haar vingerkootje afgeknipt ?quote:
Pracht outfit.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pracht outfit.
Die van de VVD (ik vergeet altijd haar naam) ziet er uit als een maffiabaas. Passend.
quote:Ondertussen is ook Caroline van der Plas (BBB) aangekomen in de Koninklijke Schouwburg. Ze draagt de kleuren van Israël om steun te betuigen aan de Joodse gemeenschap en de Israëlische gijzelaars.
Nee?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nou haar vingerkootje afgeknipt ?
:/quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pracht outfit.
Die van de VVD (ik vergeet altijd haar naam) ziet er uit als een maffiabaas. Passend.
Dat wel, maar een hoog maffia gehalte. Sprekend.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur en stof.
Doet met denken aan Leisure suit larryquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur en stof.
Stig gaat straks recordtijden qua binkies neerzettenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn katten heten Connie en Tom.
Ze worden echter altijd gap of gappie genoemd
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig gaat straks recordtijden qua binkies neerzetten
Ik vind het er een beetje plastic uitzien.quote:
quote:
Heeft dit nog impact op de werking van de helm eigenlijk?quote:
Niets mis met plasticquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje plastic uitzien.
Een fluffy landing.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft dit nog impact op de werking van de helm eigenlijk?
In ieder geval op de aerodynamica... Kun je ipv 200 nog maar 150 en hang je achterover op de motorquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Makkelijk af te nemenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje plastic uitzien.
Is meer voor de funquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stevige flaporen dan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In ieder geval op de aerodynamica... Kun je ipv 200 nog maar 150 en hang je achterover op de motor
Naar de coalitie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaf de koning nou een dikke vette dis naar het kabinet in de troonrede?
Sowieso. Kun je ook voor andere dingen gebruikenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stevige flaporen dan.
Als men daar eens mee begint ja.quote:Koning Willem-Alexander maant de politiek en de samenleving om elkaar 'op een volwassen manier' de hand te reiken. De koning stelde dat mensen in Nederland 'helaas' steeds vaker tegenover elkaar lijken te staan, met uitgesproken opvattingen en zwart-witdenken.
Zijn handvatten voor degene achterop.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sowieso. Kun je ook voor andere dingen gebruiken
Dis is ook het laatste leven in de eerste Doom (E3M8, voor The Ultimate Doom uitkwam).quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
Deze ga ik wel even onthouden : Ik sneer niet, ik dis je.
verminderde snelheid lijkt me een positieve werking van xe helmquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In ieder geval op de aerodynamica... Kun je ipv 200 nog maar 150 en hang je achterover op de motor
Hang on for ear life!quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn handvatten voor degene achterop.
Het was voor Schoof ook geen pretje.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit staat op het AD:
[..]
Als men daar eens mee begint ja.
Geen idee, maar zou wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaf de koning nou een dikke vette dis naar het kabinet in de troonrede?
Hij deed ook wat hij kon. Ik vond hem geen slechte premier.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was voor Schoof ook geen pretje.
Zo eens.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou wel terecht zijn.
In een kleuterklas is er minder drama en kinderachtig gedoe.
Ik denk dat hij het goed heeft gedaan voor met wie hij moest werkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was voor Schoof ook geen pretje.
Zeker , Er was ook geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het goed heeft gedaan voor met wie hij moest werken
Dit vooral. Ik zou hem graag weer als premier zien.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het goed heeft gedaan voor met wie hij moest werken
Het einde was al in zicht voor het begon.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker , Er was ook geen beginnen aan.
Tussen de buien doorquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Volgens mij gaat het nog een uitdaging worden straks om droog bij de winkel te komen of weer droog thuis te komen.
Ja dat ga ik dus proberen maar kans is wel vrij groot dat ik niet droog thuis kom.quote:
Uhu, kun je ook niet zo hard vallen als het misgaatquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
verminderde snelheid lijkt me een positieve werking van xe helm
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur en stof.
Dat lijkt me sterk, ik stel voor dat jij dat gaat doenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit vooral. Ik zou hem graag weer als premier zien.
Meeste valt naast je.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Volgens mij gaat het nog een uitdaging worden straks om droog bij de winkel te komen of weer droog thuis te komen.
Paraplu? Regenpak?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus proberen maar kans is wel vrij groot dat ik niet droog thuis kom.
Regenponchoquote:
Mijn paraplu ligt nog bij mijn ex en ik denk niet dat ik die nog terugkrijg dus misschien moet ik even een nieuwe kopen binnenkort.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps O+
Afpakken en mee meppenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn paraplu ligt nog bij mijn ex en ik denk niet dat ik die nog terugkrijg dus misschien moet ik even een nieuwe kopen binnenkort.
Ja, een paraplu is nu geen optie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Maar het waait hier nu ook veel te hard voor een paraplu. En nee ik hoef geen paraplu voor mijn verjaardag.
Oh liefquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, ik stel voor dat jij dat gaat doen
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu, kun je ook niet zo hard vallen als het misgaat
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]Ik wist dit gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jezus moet ik eerst 120 km reizen, beetje radicaal voor zoiets.quote:
Kom je nog ergensquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus moet ik eerst 120 km reizen, beetje radicaal voor zoiets.
Ik denk ook wel een flink deel voor of achter jequote:
Ik heb geen regenjas en na jaren klagen heb ik ook nog steeds geen regenbroek. Heb al een paar keer gezegd dit jaar dat ik dit najaar eentje ga kopen maar ik voorspel dat ik volgend jaar nog steeds geen één heb.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon met regenjas naar buiten. Je bent niet van suiker
Geen regenjasquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen regenjas en na jaren klagen heb ik ook nog steeds geen regenbroek. Heb al een paar keer gezegd dit jaar dat ik dit najaar eentje ga kopen maar ik voorspel dat ik volgend jaar nog steeds geen één heb.
Waar je nog niet geweest bent, mutsquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik zo naar de supermarkt ga kom ik ook ergens.
Boh, jammerquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus moet ik eerst 120 km reizen, beetje radicaal voor zoiets.
Het gaat over mijn ex he.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar je nog niet geweest bent, muts
Gemist...quote:
Mis je ook weinig aan, vandaar ook exquote:
Ik vorige week nog, meer een regen jas/capequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn regenpak sinds school niet meer aan gehad.
Ja, anders was je een Natteke.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorige week nog, meer een regen jas/cape
Ja een drijfnatteke want kwam met bakken de lucht uitquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, anders was je een Natteke.
Oeh.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een drijfnatteke want kwam met bakken de lucht uit
Ja hier was de hele morgen lekker zon, maar nu ook regen en wind en veel regen in een mum hele plassen op straat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
Hier is het gewoon herfst
De hele dag flinke buien en harde wind
Ik werd vannacht wakker door de wind en regen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier was de hele morgen lekker zon, maar nu ook regen en wind en veel regen in een mum hele plassen op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |