Die hebben het behoorlijk druk inderdaad. Die van ons zit gemiddeld op 12 koppen per dag. Moet er niet aan denken het ding dagelijks schoon te moeten maken... Zou voor mij een reden zijn om filterkoffie te drinken want die hoef je alleen maar om de zoveel tijd te ontkalken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, klinkt vergelijkbaar
Ja die machines moesten iedere dag want die werden de hele dag gebruikt, ook door/voor de gasten
12 koppenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die hebben het behoorlijk druk inderdaad. Die van ons zit gemiddeld op 12 koppen per dag. Moet er niet aan denken het ding dagelijks schoon te moeten maken... Zou voor mij een reden zijn om filterkoffie te drinken want die hoef je alleen maar om de zoveel tijd te ontkalken.
Ik kreeg er toen voor betaald om het schoon te makenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die hebben het behoorlijk druk inderdaad. Die van ons zit gemiddeld op 12 koppen per dag. Moet er niet aan denken het ding dagelijks schoon te moeten maken... Zou voor mij een reden zijn om filterkoffie te drinken want die hoef je alleen maar om de zoveel tijd te ontkalken.
Dat wordt een bezoekje ITquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔 Beeld van mijn werklaptop gaat opeens op zwart. Beeld van tweede scherm is nog hetzelfde. Maar een muis heb ik niet meer.
zoek de kat die de muis heeft gepaktquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔 Beeld van mijn werklaptop gaat opeens op zwart. Beeld van tweede scherm is nog hetzelfde. Maar een muis heb ik niet meer.
Ik heb hier 6 zeefjes volgens mijquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:16 schreef Nizno het volgende:
gewoon thee drinken.
4 zeefjes hebben, als de vaatwasser aan gaat een zeefje er bij in zetten. ideaal. Ontkalken niet nodig.
Maar ik werk thuis vandaag en morgen.quote:
opnieuw opstarten die handelquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik werk thuis vandaag en morgen.
Hier welquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit hier niet eens kalk in het water joh
quote:
Ja, ik ken IT crowd ook.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
de eerste vraag van IT
heb je hem al een uit en aan gezet
Hier wel, water is erg hard... Moet de douchekoppen ook regelmatig in azijn leggen omdat het anders wit uitslaat en de gaatjes dicht gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit hier niet eens kalk in het water joh
Mag je eerst een geheel nieuw OS aan updates installeren...quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
Ik moet laptop ook weer eens aanzetten, is alweer een paar maanden geleden
Hier zelfs nog zachter dan in mijn vorige woonplaats 7km verderopquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier wel, water is erg hard... Moet de douchekoppen ook regelmatig in azijn leggen omdat het anders wit uitslaat en de gaatjes dicht gaan zitten.
Ja dat moest ik de vorige paar keren ookquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mag je eerst een geheel nieuw OS aan updates installeren...
Heb je geluk. Heb hier na verloop van tijd alles onder de kalk zitten als ik het niet regelmatig schoonmaak...quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier zelfs nog zachter dan in mijn vorige woonplaats 7km verderop
In mijn vorige huis moest ik ook alles schoonmaken (en zat er volgens mij ook bende in de oude leidingen)quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je geluk. Heb hier na verloop van tijd alles onder de kalk zitten als ik het niet regelmatig schoonmaak...
quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk wel dat het een Senseo apparaat is. 👀
9 van de 10 keer lost dat het probleem dan ook op.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
de eerste vraag van IT
heb je hem al een uit en aan gezet
Heb je dat gemeten met zo'n strip?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
4,5 db hardheid en een ph van 7,5 waar ik nu woon
6,7 db hardheid en ph 7,9 waar ik woonde
i knowquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
9 van de 10 keer lost dat het probleem dan ook op.
Vitens heeft daar gewoon gegevens vanquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je dat gemeten met zo'n strip?
Owja, dat heeft Waterbedrijf Groningen ook. Hardheid is hier 12,5 ºdH.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vitens heeft daar gewoon gegevens van
Gruwelijk hardquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Owja, dat heeft Waterbedrijf Groningen ook. Hardheid is hier 12,5 ºdH.
Koffie koekjes?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie om te drinken
Koffie verwerkt in eetbare producten
Die zijn inderdaad erg genottelijk 😉quote:
Okequote:Op dinsdag 16 september 2025 15:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Neem mijn eigen portable koffiezetter anders wel mee
Gewoon theetje dan zou ik zeggen. Als je daarvan houdt althans.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind Senseo echt niet lekker, dan drink ik nog liever geen koffie
Eens. Gewoon lekker zelf de bonen malenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind Senseo echt niet lekker, dan drink ik nog liever geen koffie
je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Moet morgen om half 8 in de ochtend bij de pier zijn voor de ferry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |