de moderatie hier is primaquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een echoput is dit topic geworden. En de moderatie zag dat het goed was.
En dan kan de EU die deelstaatjes in hapklare brokjes inlijven voor goedkope arbeid, wat vervolgens ons maatschappelijk apparaat nog verder onder druk zet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ruzzia moet opgedeeld worden in 12 stukjes
daar woont alleen stokoude mensen , en verder alleen dronken droppiesquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan kan de EU die deelstaatjes in hapklare brokjes inlijven voor goedkope arbeid, wat vervolgens ons maatschappelijk apparaat nog verder onder druk zet.
Genieten.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:54 schreef sp3c het volgende:
dat jij aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat is jouw keuze natuurlijk, dat mag, dat staan we toe maar de meeste mensen zijn het er nu eenmaal niet mee eens, dat staan we ook toe
dat is wat anders dan een echoput
Hij heeft gelijkquote:
Dat is het mooie aan een echoput met een spiegel op de bodem.quote:
Oké, en hoe lang geleden zijn die bezoeken?quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daar woont alleen stokoude mensen , en verder alleen dronken droppies
arme duvels , met wintertijd kan er geen mens komen, geen pensioen, alleen een ouwe koei
Ik ben in Moldova, Oekraïne , russia , Kirgizië en in kazachstan geweest, allemaal hetzelfde beeld
kouwe rotflats , goedkope hoeren , goedkope wodka .
ga maar naar Azie , das stuk beter
Bekijk deze YouTube-video
Maar daar is helemaal geen sprake van, dat is je net haarfijn uitgelegd.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan een echoput met een spiegel op de bodem.
van 2000 tot 2009quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, en hoe lang geleden zijn die bezoeken?
Het klinkt nog behoorlijk sovjetperiode in de oren.
Dat soort schrijnende armoe is aan de orde van de dag.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
van 2000 tot 2009
alleen Yssul kul lake was prachtig
quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:29 schreef sp3c het volgende:
fuck it, ik ga weer helldivers doen, superearth heeft mijn hulp nodig en ik hoef mezelf niet te verdedigen tegen deze onzin
ja er is echt niets te zoeken daarquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat soort schrijnende armoe is aan de orde van de dag.
Neem deze, bv. Denk' nog geen jaar oud.
Bekijk deze YouTube-video
Dat mensen het niet eens zijn met mijn mening is het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:23 schreef sp3c het volgende:
er is desinformatie, komt in deze reeks vaak van de user in kwestie (imo)
dat mag, daar kunnen we over in discussie, dat is een beetje ons dingetje, dat is letterlijk het tegenovergestelde van een echoput, fok! is en blijft een discussieforum maar dat de meeste mensen het niet met je eens zijn kun je ons niet kwalijk nemen, dat is een zwaktebod, dan zijn je argumenten gewoon niet goed genoeg, je bent niet in staat mensen te overtuigen van je onzin
das niet mijn fout als mod
Speel je nog de eerste?quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:29 schreef sp3c het volgende:
fuck it, ik ga weer helldivers doen, superearth heeft mijn hulp nodig en ik hoef mezelf niet te verdedigen tegen deze onzin
Precies, democratie brengt zichzelf immers niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:29 schreef sp3c het volgende:
nee jij bent het gewoon niet met de overgrote meerderheid eensquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat mensen het niet eens zijn met mijn mening is het probleem niet.
Je hebt alleen een situatie gecreëerd dat je nu nog zo'n 10 mensen overhebt in dit topic die min of meer elkaar na papegaaien.
En laat ik jou een compliment maken: dat heb jij ook best wel door. Dus haal die feestneus maar weer van je gezicht.
1 op werk want slappe computers, 2 thuisquote:
democratie brengt zichzelf met heel veel nukesquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies, democratie brengt zichzelf immers niet.
Wat zit je nou te janken?quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt alleen een situatie gecreëerd dat je nu nog zo'n 10 mensen overhebt in dit topic die min of meer elkaar na papegaaien.
En laat ik jou een compliment maken: dat heb jij ook best wel door. Dus haal die feestneus maar weer van je gezicht.
Ruzzia is een kut land arm, leeg koud en de jonge meiden zijn naar Pattaya Thailandquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |