Eerst de havens en rafinnaderijen slopen, daarna weer terug gaan om de overvolle oliedepots te raken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:50 schreef skysherrif het volgende:
https://www.reuters.com/b(...)rces-say-2025-09-16/
[ afbeelding ]
Tientallen zoniet honderden tankers met olie vernietigd? En wij horen van niets.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:46 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Totale chaos in de nieuwe Kolonien van Rusland. Maar wat zijn ze blij dat ze de fransen daar eruit hebben getrapt.
Dat zal Trump niet waarderen. Als die landen stoppen met of juist publiekelijk doorgaan met dwarsliggen verplicht het hem alsnog wat te doen.quote:Senator Graham has threatened Hungary and Slovakia with consequences over their purchase of Russian oil.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyxgmenosk2f
Opzich niet direct te maken met Oekraine, maar Rusland beschermd deze landen dmv hun Africa corps en dat corps krijgt de laatste maanden flinke klappen te verduren daar. Plus door deze chaos ook verminderde inkomsten die ze krijgen uit die landen daar.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tientallen zoniet honderden tankers met olie vernietigd? En wij horen van niets.![]()
Moest even opzoeken wat JNIM is.. Maar wat hebben wij hier aan?
Ik denk dat ze tankwagens bedoel, en niet tankers als in schepen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tientallen zoniet honderden tankers met olie vernietigd? En wij horen van niets.![]()
Moest even opzoeken wat JNIM is.. Maar wat hebben wij hier aan?
Dat domme volk kan niet verder kijken dan haar neus lang is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:46 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Totale chaos in de nieuwe Kolonien van Rusland. Maar wat zijn ze blij dat ze de fransen daar eruit hebben getrapt.
Ik zie daar een uitdaging voor de geheime dienstquote:
Tientallen zoniet honderden tankers met olie vernietigd? En wij horen van niets.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:46 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Oh lol, ik bedoelde zij.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Opzich niet direct te maken met Oekraine, maar Rusland beschermd deze landen dmv hun Africa corps en dat corps krijgt de laatste maanden flinke klappen te verduren daar. Plus door deze chaos ook verminderde inkomsten die ze krijgen uit die landen daar.
Zie bijv recent:
[ x ]
Waarmee ik niet zeg dat JNIM hier de goeierikken zijn overigens
(Africa Corps = Wagner)
AH ja dat zal idd welquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tankwagens bedoel, en niet tankers als in schepen.
Iets verderop staat dat daardoor de main roads not usable zijn, vandaarquote:
Nou het spectacle kan beginnenquote:Russia on High Alert! 12,000 Elite US-NATO Paratroopers Arrive in Poland at Midnight
Trump handelt niet op ratio of logica, hij maakt beslissingen op basis van zijn eigen psychologische behoeftes.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:22 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
maar moet de EU nou wel of geen sancties op India gooien, ik snap er niets meer van
Ruzzia moet opgedeeld worden in 12 stukjesquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:28 schreef oheng het volgende:
[..]
Trump handelt niet op ratio of logica, hij maakt beslissingen op basis van zijn eigen psychologische behoeftes.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Oekraïense sancties naderen Moskou.
Zal waarschijnlijk een gummiknuppel diep in zijn reet hebben op dit moment, arme kerel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:40 schreef skysherrif het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)tions-vovchenko.html
[ x ]
Koude rillingen.. Dit is óók de oorlog.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:40 schreef skysherrif het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)tions-vovchenko.html
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |