Ja, herkenbaar. Het vak is heel dynamisch. De basis veranderd niet echt maar alles erboven wel.quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef junkiesietze het volgende:
---
Ik wil iets doen waarvan je echt kan zeggen, kijk daar heb ik aan meegewerkt oid.
Oh noes, bro, zo slecht van vertrouwen?quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef junkiesietze het volgende:
nee lama, hoeft eik niemand te weten
Iets met zwaar wetenschappelijk onderzoek in die richting had ook wel. bij me gepast.quote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef Evangelion het volgende:
Promoveren op de uni (wiskunde) en dan wel weer zien.
Niet voor gekozen omdat ik scripties schrijven nooit leuk vond (en dus proefschrift en papers al helemaal niet), maar de hele dag een beetje "nutteloze" puzzeltjes oplossen mis ik wel.
en @DJMOquote:Op maandag 15 september 2025 17:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wandelaar samen met @:de_boswachter
Als ik het fysieke talent had, zeker. Profwielrenner zijn had me heel tof geleken. Iets bereikbaarder; boswachter of ecoloog.quote:
Ja, nu ik dit zo lees, lijkt mij deze beroepsgroepen ook erg interessant !quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:50 schreef raptorix het volgende:
Ik werk al vrijwel mijn hele leven in de IT, eigenlijk van alles, development, cloud, security, monitoring, en op dit moment ben ik helpende hand bij het authenticatiesysteem van een grote bank dat ook de transacties doet, maar wat ik het liefste zou doen is misdaadjournalist of onderzoeksjournalist, schrijven is niet echt weggelegd voor me, maar ik heb wel een aantal primeurs gevonden die ik doorgespeelt heb aan journalisten.
Veel sterkte aan degene die de grapjes van jou moet aanhorenquote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik was komiek geworden, als het leven een beetje anders was gelopen. Of pro-gamer.
Nu maak ik thuis grapjes en game ik tot in de late uurtjes, maar allemaal op vrijwilligersbasis.
ik heb een paar jaar pro gedaan maar als je 18 bent en thuis woont is dat niet heel bijzonder en met mijn sport (ijshockey) in Nederland is dat voor de meesten eenhobby, moet je in de zomerin een of ander distrubutiecentrum lopende banddoenquote:Op maandag 15 september 2025 22:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als ik het fysieke talent had, zeker. Profwielrenner zijn had me heel tof geleken. Iets bereikbaarder; boswachter of ecoloog.
Nee, precies. Dat geldt voor wielrennen ook hoor. Ik ken genoeg die bizar hard kunnen fietsen en daarmee op het laatste profniveau rijden en daar weinig mee verdienen. Je moet zo bizar goed zijn voor de top. Anderzijds rijdt een vriendin van me wel op topniveau en zij kan er denk ik goed van leven.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb een paar jaar pro gedaan maar als je 18 bent en thuis woont is dat niet heel bijzonder en met mijn sport (ijshockey) in Nederland is dat voor de meesten eenhobby, moet je in de zomerin een of ander distrubutiecentrum lopende banddoen
nu achteraf was ik liever ergens rond 12 en 14 naar Duitsland of Oostenrijk gegaan om carriere te maken
was ik er nu ook wel klaar mee geweest maar ik had talent genoeg en het had wel cool geweest denk ik
eenzaamheid ja, bizar veel trainen, wonen op gekke plekken, gastgezinnen, echt puur leven voor de sport tot je 30/40 bent ... pfffffquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, precies. Dat geldt voor wielrennen ook hoor. Ik ken genoeg die bizar hard kunnen fietsen en daarmee op het laatste profniveau rijden en daar weinig mee verdienen. Je moet zo bizar goed zijn voor de top. Anderzijds rijdt een vriendin van me wel op topniveau en zij kan er denk ik goed van leven.
Al heeft het ook z’n keerzijde: het is gevaarlijk, veel reizen en ook redelijk eenzaam soms, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |