Wat leuk! Ik ben 34 en word over 8 dagen 35.quote:Op maandag 15 september 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
35 (over 10 dagen 36). Maar ben ook pas sinds 2013 actief op FOK!.
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op maandag 15 september 2025 12:35 schreef theodoorpaardje het volgende:
Vraag het wel eens af, soms praten jullie als jonge mensen, maar dan zie ik "fokker sinds 1999" en dan denk ik joh..
Maar goed. Hoe oud (of jong) zijn jullie ongeveer? Is er een soort leeftijdscategorie hier of komt iedereen samen?
quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Stepperoller het volgende:
In de leeftijdscategorie 25 - 30 jaar zijn nog een paar gekken te vinden die heel ouwelijk zijn voor hun leeftijd, maar dat zijn echt de uitzonderingen.
Ik zat op mijn 17de al op fok.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij volgt de leeftijdsopbouw op FOK! redelijk de bevolkingspiramide vanaf 30 jaar en met uitzondering van de oudste leeftijdscategorieën, die zullen vanaf een bepaald punt in toenemende mate ondervertegenwoordigd zijn.
Jonger dan 25 jaar is tegenwoordig eigenlijk volledig afwezig, omdat een internetforum iets uit vroegere tijden is. In de leeftijdscategorie 25 - 30 jaar zijn nog een paar gekken te vinden die heel ouwelijk zijn voor hun leeftijd, maar dat zijn echt de uitzonderingen.
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 15 september 2025 17:20 schreef Managarm het volgende:
Ik val in de categorie 50-60, ergens in het midden.
Ik niet, toen was er nog geen internetquote:Op maandag 15 september 2025 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 17de al op fok.
Welnee.quote:Op maandag 15 september 2025 19:22 schreef mitt het volgende:
Wie zou de oudste fokker zijn die er nog regelmatig is?
Denk @:yvonne
Dit ongeveer. Alleen word ik 36 in februari en ben ik hier geloof ik sinds 2012.quote:Op maandag 15 september 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
35 (over 10 dagen 36). Maar ben ook pas sinds 2013 actief op FOK!.
Wordt ikquote:Op maandag 15 september 2025 20:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit ongeveer. Alleen wordt ik 36 in februari en ben ik hier geloof ik sinds 2012.
Ha. Ja de vermoeidheid slaat toe. Normaal ben ik er redelijk scherp op.quote:
Begint het aftakelen ja?quote:Op maandag 15 september 2025 20:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ha. Ja de vermoeidheid slaat toe. Normaal ben ik er redelijk scherp op.
Ga richting de 40 he, dan wordt het allemaal minder.
Ik ben 67, en heb een nummertje < 10.000; en hang dagelijks rond op Fok! . Maar ik denk dat er nog wel oudere actieve Fok!kers zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 19:22 schreef mitt het volgende:
@Hiddendoe volgens mijquote:Op maandag 15 september 2025 19:22 schreef mitt het volgende:
Oh? Ik dacht dat zij rond de 76 is ?quote:Op maandag 15 september 2025 22:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is in de 60, volgens mij zijn er nog ouderen.
@:Michaelmoore is in de 70 volgens mij.
72,5quote:Op maandag 15 september 2025 22:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is in de 60, volgens mij zijn er nog ouderen.
@:Michaelmoore is in de 70 volgens mij.
Dacht ik, maar pin me er niet op vastquote:Op maandag 15 september 2025 22:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat zij rond de 76 is ?
De leesbrilquote:Op maandag 15 september 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dacht ik, maar pin me er niet op vast
Het enige wat ik echt vervelend vind is dat ik nu, 49, een leesbril nodig heb
Dat is echt zwaar irritant![]()
![]()
Voor de rest voel ik me geen 49 en ik gedraag me al helemaal niet zo
Same.quote:Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef leeell het volgende:
Toen ik begon hier tiener, nu dertiger
Dat is erg heel erg irritant ja.quote:
Ze zitten wel op Reddit.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Stepperoller het volgende:
...
Jonger dan 25 jaar is tegenwoordig eigenlijk volledig afwezig, omdat een internetforum iets uit vroegere tijden is. In de leeftijdscategorie 25 - 30 jaar zijn nog een paar gekken te vinden die heel ouwelijk zijn voor hun leeftijd, maar dat zijn echt de uitzonderingen.
Dat weet ik, maar FOK! is Reddit niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze zitten wel op Reddit.
Maar dat zit technisch zo in elkaar dat het beter aansluit op de huidige tijd.
Ik vind Reddit echt voor mongolenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar FOK! is Reddit niet.
Ik ben nu 51 jaar sind 17 januari!quote:Op maandag 15 september 2025 12:35 schreef theodoorpaardje het volgende:
Vraag het wel eens af, soms praten jullie als jonge mensen, maar dan zie ik "fokker sinds 1999" en dan denk ik joh..
Maar goed. Hoe oud (of jong) zijn jullie ongeveer? Is er een soort leeftijdscategorie hier of komt iedereen samen?
Perfect voor jou dan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Reddit echt voor mongolen
Tough lovequote:Op dinsdag 16 september 2025 10:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja zeg
Dacht dat we vrienden waren
Nee hoor. Kan je bij mij al vanaf dag één afleiden aan mijn gebruikersnaam.quote:
@Hiddendoe is denk ik de oudste hier.quote:Op maandag 15 september 2025 19:22 schreef mitt het volgende:
Ik hoop in november 78 te worden, maar volgens mij ben ik niet de oudste hier.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
@:Hiddendoe is denk ik de oudste hier.
Iemand hier zei dat je 60 bent namelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik hoop in november 78 te worden, maar volgens mij ben ik niet de oudste hier.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat je 60 bent namelijk.Dat leek me al vreemd maar bedankt voor de opheldering.
Maar ik denk wel dat je één van de oudste actieve user bent.quote:
Is Sigaartje ook niet op leeftijd?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik hoop in november 78 te worden, maar volgens mij ben ik niet de oudste hier.
Ja, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is Sigaartje ook niet op leeftijd?
Ongetwijfeld. Ik moet toch wat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat je één van de oudste actieve user bent.
Dat hangt van de sub af.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Reddit echt voor mongolen
Wauw dat vind ik echt heel erg leuk. Had echt geen idee van de grote range van leeftijden hier. Behalve @michaelmoore , die wist ikquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Nou ja, pas in november dan.
hoe weet jij dat nou, omdat ik in een bejaardenhuis wil wonen somsquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Wauw dat vind ik echt heel erg leuk. Had echt geen idee van de grote range van leeftijden hier. Behalve @:michaelmoore , die wist ik
Rustig joh, je hebt het een keer gezegd.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou
om dat ik in een bejaardenhuis wil wonen soms
dat heb ik al opgegeven , Groen Links wil geen bejaarden centra bouwen die vinden dat zielig, die denken dat ik in een 5 kamer eengezinshuis wil blijven tot ik in mijn eentje sterf onderaan de trap
Nou ik wist ook dat je boven de 60 bent.. je laat het wel vaker vallen in berichten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou
om dat ik in een bejaardenhuis wil wonen soms
dat heb ik al opgegeven , Groen Links wil geen bejaarden centra bouwen die vinden dat zielig, die denken dat ik in een 5 kamer eengezinshuis wil blijven tot ik in mijn eentje sterf onderaan de trap
Dan ben je een echte bejaarde. Als je nog in die waan leeftquote:Op maandag 15 september 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
Voor de rest voel ik me geen 49 en ik gedraag me al helemaal niet zo![]()
Volgens mij heb je in nieuws wel eens aangegeven dat je gepensioneerd was.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou, omdat ik in een bejaardenhuis wil wonen soms
Ja al 8 jaar en dat bevalt primaquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in nieuws wel eens aangegeven dat je gepensioneerd was.
Dan ben je bijna uit de midlife crisis als je dat denktquote:Op maandag 15 september 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
Voor de rest voel ik me geen 49 en ik gedraag me al helemaal niet zo
Hou ons niet langer in spanning 😱quote:
Ik zit mobiel en ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning 😱
Sinds?
quote:Geregistreerd op
maandag 24 februari 2003 @ 22:30
Denk dat als je de poll opent zaterdagnacht om 12uur je andere resultaten krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is nog "schrikbarender" dan ik dacht. Bejaardentehuis fok.
De poll mist jonger dan 20 en aan de oude kant is het ook wel erg snel op met 51+. Gemiste kans eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kan de mod niet mijn poll in bovenaan topic zetten. Hoeven men niet naar beneden scrollen?
Of evengoed een tekst op topicstarter aanpassen?
Trouwens ben 41 oud.
Volgens mij niet, geloof dat ze dat wel vaker verteld heeft en lijkt me een vrij serieuze gebruiker.quote:
15-20 staat wel op. Alleen mogen ze eigenlijk niet als minderjarig op fok!quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:22 schreef 215 het volgende:
[..]
De poll mist jonger dan 20 en aan de oude kant is het ook wel erg snel op met 51+. Gemiste kans eigenlijk.
Niet zo heel vreemd, toen Fok Populair werd was een deel een beginnende twintiger, dus 25 jaar later zijn dat vijftigers. Zeker omdat de nu actieve users veelal gebruikers van het eerste uur zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
15-20 staat wel op. Alleen mogen ze eigenlijk niet als minderjarig op fok!
En ik had niet verwacht dat er veel 51+ zijn. Anders had ik nog bij maken tot 65+
Nou, de eerdere reacties gaven al aan dat er best wel ouderen zijn hier en je poll bevestigd dat al omdat die 50+ veruit de grootste groep is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
En ik had niet verwacht dat er veel 51+ zijn. Anders had ik nog bij maken tot 65+
quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd, toen Fok Populair werd was een deel een beginnende twintiger, dus 25 jaar later zijn dat vijftigers. Zeker omdat de nu actieve users veelal gebruikers van het eerste uur zijn.
Hoe dan ook. Het is interessant onderzoekje voor Fok! zelf.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:37 schreef 215 het volgende:
[..]
Nou, de eerdere reacties gaven al aan dat er best wel ouderen zijn hier en je poll bevestigd dat al omdat die 50+ veruit de grootste groep is.
Wild guess, maar volgens mij is dat doordat de site door een proxy loopt niet meer goed te meten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:51 schreef Nia het volgende:
57In het verleden was je samen met duizenden andere ingelogde leden online. Die teller zie ik nu niet meer.
Dit kan je nog wel zien hoor. Tenminste op je desktop, mobiel weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:51 schreef Nia het volgende:
57In het verleden was je samen met duizenden andere ingelogde leden online. Die teller zie ik nu niet meer.
Ik denk dat als je dit in feedback vraagt ze het wellicht bijvoorbeeld in de footer kunnen tonen, de data is al aanwezig dus dat is alleen een extra stukje HTML.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:33 schreef StateOfMind het volgende:
Op mobiel kun je dat iid niet zien helaas.
En aangezien ik toch alles via en op de telefoon die, heb ik al een aantal jaren ook geen pc/laptop meer.
Dementie is a bitchquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef TLC het volgende:
Ik moest serieus ff nadenken net wat mijn leeftijd was![]()
![]()
Ik zeg altijd maar zo, je kunt beter dement zijn dan Parkinson hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |