quote:Op maandag 29 september 2025 11:17 schreef vosss het volgende:
Ow ik zie dat ik op pagina 1 al gereageerd had en ik daar 49 ben.
Ik ben denk ik 48.
quote:
Hier ook 43quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:36 schreef nostra het volgende:
43. Nog zes verjaardagen te gaan voordat het wel ernstige vormen aan begint te nemen.
Dat kan ik helaas bevestigenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, je kunt beter dement zijn dan Parkinson hebben.
Immers kun je beter telkens vergeten om je bier af te rekenen dan telkens je bier om te stoten
Leeftijdsgenoten hierquote:Op maandag 15 september 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
35 (over 10 dagen 36). Maar ben ook pas sinds 2013 actief op FOK!.
kan best zijn dat het strand vanwege faseverschillenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier ook 43![]()
Heb soms het gevoel dat mijn leven echt in een sneltreinvaart voorbij is gevlogen.
Ik wilde laatst (nou ja, 2 jaar geleden) op date met een 24 jarige ontzettend leuke dame, maar dat werd links en rechts sterk afgekeurd door mijn hele omgeving, omdat ze vinden dat ik te oud voor haar ben. Werd ook nog even ingepeperd dat mijn dochter slechts 5 jaar jonger is en zij met poppen speelde op het moment dat ik vader werd.
Ik vind de meeste vrouwen van mijn leeftijd dan ook.. "oud"
En nog wel geneukt of heb je naar de slechte adviezen geluisterd?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier ook 43![]()
Heb soms het gevoel dat mijn leven echt in een sneltreinvaart voorbij is gevlogen.
Ik wilde laatst (nou ja, 2 jaar geleden) op date met een 24 jarige ontzettend leuke dame, maar dat werd links en rechts sterk afgekeurd door mijn hele omgeving, omdat ze vinden dat ik te oud voor haar ben. Werd ook nog even ingepeperd dat mijn dochter slechts 5 jaar jonger is en zij met poppen speelde op het moment dat ik vader werd.
Ik vind de meeste vrouwen van mijn leeftijd dan ook.. "oud"
Je bedoelt eb en vloed?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan best zijn dat het strand vanwege faseverschillen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |