Ja, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is Sigaartje ook niet op leeftijd?
Ongetwijfeld. Ik moet toch wat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat je één van de oudste actieve user bent.
Dat hangt van de sub af.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Reddit echt voor mongolen
Wauw dat vind ik echt heel erg leuk. Had echt geen idee van de grote range van leeftijden hier. Behalve @michaelmoore , die wist ikquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Nou ja, pas in november dan.
hoe weet jij dat nou, omdat ik in een bejaardenhuis wil wonen somsquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Wauw dat vind ik echt heel erg leuk. Had echt geen idee van de grote range van leeftijden hier. Behalve @:michaelmoore , die wist ik
Rustig joh, je hebt het een keer gezegd.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou
om dat ik in een bejaardenhuis wil wonen soms
dat heb ik al opgegeven , Groen Links wil geen bejaarden centra bouwen die vinden dat zielig, die denken dat ik in een 5 kamer eengezinshuis wil blijven tot ik in mijn eentje sterf onderaan de trap
Nou ik wist ook dat je boven de 60 bent.. je laat het wel vaker vallen in berichten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou
om dat ik in een bejaardenhuis wil wonen soms
dat heb ik al opgegeven , Groen Links wil geen bejaarden centra bouwen die vinden dat zielig, die denken dat ik in een 5 kamer eengezinshuis wil blijven tot ik in mijn eentje sterf onderaan de trap
Dan ben je een echte bejaarde. Als je nog in die waan leeftquote:Op maandag 15 september 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dacht ik, maar pin me er niet op vast
Het enige wat ik echt vervelend vind is dat ik nu, 49, een leesbril nodig heb
Dat is echt zwaar irritant![]()
![]()
Voor de rest voel ik me geen 49 en ik gedraag me al helemaal niet zo![]()
Volgens mij heb je in nieuws wel eens aangegeven dat je gepensioneerd was.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou, omdat ik in een bejaardenhuis wil wonen soms
Ja al 8 jaar en dat bevalt primaquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in nieuws wel eens aangegeven dat je gepensioneerd was.
Dan ben je bijna uit de midlife crisis als je dat denktquote:Op maandag 15 september 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dacht ik, maar pin me er niet op vast
Het enige wat ik echt vervelend vind is dat ik nu, 49, een leesbril nodig heb
Dat is echt zwaar irritant![]()
![]()
Voor de rest voel ik me geen 49 en ik gedraag me al helemaal niet zo
Hou ons niet langer in spanning 😱quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |