Weer exact hetzelfde typetje.quote:Op zondag 14 september 2025 23:19 schreef hondonspain het volgende:
https://fb.watch/C6WC9AEwub/
Volgende idioot
Zelfde t-shirt ookquote:Op zondag 14 september 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer exact hetzelfde typetje.
Kati Piri was degene die het niet eerlijk vond dat vijanden van Israël slechts heel beperkt burgers van Israël kunnen vermoorden en heeft een motie ingediend waarmee dat beter mogelijk te maken was.quote:Op zondag 14 september 2025 22:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
Of als je het anders nog niet begrijpt, Kati Piri of Geert Wilders?
Kirk was gewoon een propagandakanaal van Trump, Kirk riep op om naar het Capitol te komen op 6 januari, en bleef daarna de leugen herhalen dat Biden de verkiezingen gestolen had.quote:Op zondag 14 september 2025 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is jaren geleden al gebeurd toen onder andere Kirk riepen dat democraten de verkiezingen hadden gestolen.
En daarom vond je het goed dat hij doodgeschoten werd ofzo?quote:Op zondag 14 september 2025 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kirk was gewoon een propagandakanaal van Trump, Kirk riep op om naar het Capitol te komen op 6 januari, en bleef daarna de leugen herhalen dat Biden de verkiezingen gestolen had.
Go Ahead Eagles also beat the hell out of Volendam this weekend, i don't know whats so strange about that mmmkay..quote:Op zondag 14 september 2025 23:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Asjeblieft audiofragment: https://x.com/SophiaCai99/status/1966265429565038805
Sneeuwklokje.quote:Op zondag 14 september 2025 23:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En daarom vond je het goed dat hij doodgeschoten werd ofzo?
[.
Zo’n gun kan je gewoon uit elkaar halen en ik delen in je tas doenquote:Op zondag 14 september 2025 20:29 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb al eens gedacht dat hij misschien wel helemaal niet de schutter is geweest.
In de persco werd gezegd dat het gevonden wapen een Mauser 98 was, en dat is een ding van ca. 120 cm. Dat kan toch nooit in dat rugzakje gezeten hebben???
Ja met gereedschap en veel tijd.quote:Op zondag 14 september 2025 23:47 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Zo’n gun kan je gewoon uit elkaar halen en ik delen in je tas doen
Nee, ik vind het echt heul errug hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Nee, misschien geen Hitler, maar ook niet helemaal okselfris => https://www.theguardian.c(...)-kirk-quotes-beliefsquote:Op zondag 14 september 2025 23:56 schreef damsco het volgende:
Als ik sommige reacties online lees over deze persoon was het nog net geen Hitler.
Hij was eerder op dat dak, denk niet dat er dagelijks mensen komen.quote:Op zondag 14 september 2025 23:47 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Zo’n gun kan je gewoon uit elkaar halen en ik delen in je tas doen
Lekker downplayen. Je zou ook je niet als een fanboy kunnen gedragen en gewoon kunnen zeggen dat dit een opruiende uitspraak is, want dat is het. Je kunt er donder op zeggen dat Trump mensen in zijn achterban heeft die deze oproep bloedserieus nemen en er een legitimatie in zien om geweld te gebruiken.quote:Op zondag 14 september 2025 23:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En daarom vond je het goed dat hij doodgeschoten werd ofzo?
[..]
Go Ahead Eagles also beat the hell out of Volendam this weekend, i don't know whats so strange about that mmmkay..
Oh sorry ben ik een week te vroeg.quote:
Je denkt dat dit volgende week wel grappig is?quote:Op maandag 15 september 2025 01:02 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Oh sorry ben ik een week te vroeg.
Die grap is trouwens al vrij oud, zo origineel is @SilverMane ook weer niet. Edgy poging gefaald.quote:Op maandag 15 september 2025 01:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je denkt dat dit volgende week wel grappig is?
Ken de beste man niet, en met welke intenties hij dingen zei weet ik dus ook niet, maar qua islam en ook doorgeslagen positieve discriminatie heeft die toch gewoon een punt gezien het wokebeleid de afgelopen jaren? Voor de rest lees ik vooral standpunten van een conservatieve religieuze man zoals er velen zijn in de VS. Dat is toch ook niet zo wereldschokkend zou je zeggen, zo zullen er ook zat in Staphorst over denken. Als dat blijkbaar al voldoende is om een kogel te krijgen zie ik het somber in.quote:Op zondag 14 september 2025 23:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, misschien geen Hitler, maar ook niet helemaal okselfris => https://www.theguardian.c(...)-kirk-quotes-beliefs
Ach we hoorden de Maga lovers ook niet klagen over funny video's waarop mensen getoond werden die al hun rechten ontnomen werden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |