Wat heeft dat met de moord op Kirk of met een trans furry te maken?quote:Op zondag 14 september 2025 22:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Trump to far-right extremists: ‘Stand back and stand by’
Dat lijkt me genoeg
Ik heb echt het idee dat ik in discussie ben met mensen die compleet de realiteit uit het oog zijn verloren wtf
Republikeinen claimen dat de dader een trans furry is of zijn partner oidquote:Op zondag 14 september 2025 22:43 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de moord op Kirk of met een trans furry te maken?
Please...
Ja zie daar heb je het alweer.quote:Op zondag 14 september 2025 22:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je doet net alsof het ging om daklozen sec, terwijl het ging over daklozen die mentaal instabiel zijn en daarom een gevaar zijn voor zichzelf en de omgeving. En de discussie komt vanwege de 23 jarige Oekraïense die vermoord werd.
Nog steeds geen fraaie opmerking, maar het is wel van een totaal andere orde.
Dus geen far-right extremists: ‘Stand back and stand by'?quote:Op zondag 14 september 2025 22:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Republikeinen claimen dat de dader een trans furry is of zijn partner oid
Jawel want hij geeft aan dat de Proud Boys klaar moeten staan om te vechten tegen "links"quote:Op zondag 14 september 2025 22:46 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dus geen far-right extremists: ‘Stand back and stand by'?
Democrats Have A Longstanding Pattern Of Promoting Violent Rhetoric And Condoning, Encouraging, And Demanding Violencequote:Op zondag 14 september 2025 22:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Geen oproep tot geweld door die mensen
Graag filmpjes etc. met context natuurlijk als je die kan vinden op tiktok/facebook ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Democrats Have A Longstanding Pattern Of Promoting Violent Rhetoric And Condoning, Encouraging, And Demanding Violence
Bezoek de site voor alle video/audio fragmenten![]()
De dems zorgen er voor dat er labiele mensen ontsporen en actie in eigen hand nemen, dat is hen doel. Ook in Nederland zijn er veel aan het radicaliseren, vermoedelijk ook op fok.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Jawel degelijk.quote:Op zondag 14 september 2025 22:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Random mensen die iets roepen is niet zo belangrijk als de president van een land die iets roept. Is toch niet heel moeilijk om te begrijpen?
Wat? je bent echt het voorbeeld van een gedesillusioneerde Trump hater. Je verzint maar alles te plekke om je emotie te laten vloeien.quote:Op zondag 14 september 2025 22:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Jawel want hij geeft aan dat de Proud Boys klaar moeten staan om te vechten tegen "links"
quote:Op zondag 14 september 2025 22:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Democrats Have A Longstanding Pattern Of Promoting Violent Rhetoric And Condoning, Encouraging, And Demanding ViolenceBron: donaldjtrump.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Democrats Have A Longstanding Pattern Of Promoting Violent Rhetoric And Condoning, Encouraging, And Demanding Violence
Bezoek de site voor alle video/audio fragmenten![]()
De dems zorgen er voor dat er labiele mensen ontsporen en actie in eigen hand nemen, dat is hen doel. Ook in Nederland zijn er veel aan het radicaliseren, vermoedelijk ook op fok.
Op die hele pagina staat overigens geen oproep tot geweld. Slappe linkdump verder
Ik denk dat het aan mij ligt dat ik de connectie tot deze moord niet begrijp.quote:Op zondag 14 september 2025 22:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Jawel want hij geeft aan dat de Proud Boys klaar moeten staan om te vechten tegen "links"
Nog steeds geen oproep tot geweld. Hoe moelijk is het als de Democraten zogenaamd continu oproepen tot geweld, een paar quotes te vinden? Ik heb voor jou een hele reeks quotes van 1(!) specifieke persoon gevonden en jij kan niks vinden binnen de hele Democratische partij?quote:Op zondag 14 september 2025 22:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat? je bent echt het voorbeeld van een gedesillusioneerde Trump hater. Je verzint maar alles te plekke om je emotie te laten vloeien.![]()
Dit zijn de democraten..
[ afbeelding ]
Vol met haat zoals gewoonlijk en gewoon doorgaan met dezelfde retoriek die veel edgy redditlords triggerd tot liquidaties.
Wie roept er meer op tot geweld, polariseert etc., Donald Trump of Gavin Newsom?quote:Op zondag 14 september 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Simpel te beantwoorden toch, wie zou er eerder doodgeschoten worden, Donald Trump of Gavin Newsom?
Of als je het anders nog niet begrijpt, Kati Piri of Geert Wilders?
House Democrat apologizes after saying Trump ‘has to be eliminated’quote:Op zondag 14 september 2025 22:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Nog steeds geen oproep tot geweld. Hoe moelijk is het als de Democraten zogenaamd continu oproepen tot geweld, een paar quotes te vinden? Ik heb voor jou een hele reeks quotes van 1(!) specifieke persoon gevonden en jij kan niks vinden binnen de hele Democratische partij?
“While he must be defeated, I certainly wish no harm to him and do not condone political violence,” Goldman continued. “I apologize for the poor choice of words.”quote:Op zondag 14 september 2025 22:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
House Democrat apologizes after saying Trump ‘has to be eliminated’
Hier nog honderden
De partij van geweld en virtuesignalling om lonewolfs en furry's te triggeren tot moord.
Beantwoord de vraag gewoon aub.quote:Op zondag 14 september 2025 22:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wie roept er meer op tot geweld, polariseert etc., Donald Trump of Gavin Newsom?
Of als je het anders nog niet begrijpt, Kati Piri of Geert Wilders?
Ik heb je vraag beantwoord. Degene die oproept tot geweld kan uiteindelijk meer kogels verwachten dan iemand die niet oproept tot geweld. Vrij simpel.quote:Op zondag 14 september 2025 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag gewoon aub.
Dank u, dan weet ik genoeg wie en wat je bentquote:Op zondag 14 september 2025 23:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik heb je vraag beantwoord. Degene die oproept tot geweld kan uiteindelijk meer kogels verwachten dan iemand die niet oproept tot geweld. Vrij simpel.
Lekker loos antwoord. Het feit dat je er inhoudelijk niet op ingaan zegt wat dat betreft inderdaad genoeg. Gok dat je zelf ook wel begrijpt dat je vergelijking helemaal nergens op slaat en dus het onderwerp dus maar verder ontwijkt.quote:Op zondag 14 september 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dank u, dan weet ik genoeg wie en wat je bent
Ja jaquote:Op zondag 14 september 2025 23:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Lekker loos antwoord. Het feit dat je er inhoudelijk niet op ingaan zegt wat dat betreft inderdaad genoeg. Gok dat je zelf ook wel begrijpt dat je vergelijking helemaal nergens op slaat en dus het onderwerp dus maar verder ontwijkt.
Bedankt dat je bevestigt dat je fout zit en liever offtopic gaat om de discussie te ontwijken.quote:
Gast, je snapt toch goed dat die "context" lol een excuses is nadat hij roept dat Trump geëlimineerd moet worden?quote:Op zondag 14 september 2025 22:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
“While he must be defeated, I certainly wish no harm to him and do not condone political violence,” Goldman continued. “I apologize for the poor choice of words.”
Dat is de context, ik snap dat je het bericht niet hebt gelezen maar ik had niet anders verwacht
Asjeblieft audiofragment: https://x.com/SophiaCai99/status/1966265429565038805quote:Op zondag 14 september 2025 22:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Geen audiofragmenten, nieuws op linkse sites zoals politico, zoek je nog even door?
Daarnaast met dit soort liquidaties? heeft Trump niet gelijk dat er linkse lunatics zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |