abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218774206
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:24 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Werd dat gedaan dan?
Ja dat werd gedaan. Je moet misschien uit je bubbel stappen als je niet leest dat republikeinen continu "left wing fascists", "antifa", "liberals" etc willen doden lol.
pi_218774210
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:23 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Komt niet eens in de buurt van wat MAGA zegt lol. Gister riepen ze nog op daklozen te doden, gewoon live, op tv.
Compleet uit context wat je nu zegt.
pi_218774215
quote:
6s.gif Op zondag 14 september 2025 22:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Een FOX news anchor is heel wat anders dan figuren zoals Biden/Pelosi en alle andere daadwerkelijke democraten in functie.
Er is echt helemaal niks mis met Pelosi die oproept tot protesten.
pi_218774217
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:25 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ja dat werd gedaan. Je moet misschien uit je bubbel stappen als je niet leest dat republikeinen continu "left wing fascists", "antifa", "liberals" etc willen doden lol.
Wa? wederom veelal projectie. Heb je voorbeelden?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218774219
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:25 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ik ben je even kwijt. Is je argument nu dat het zijn eigen schuld is? Of de schuld van alle Republikeinen, deze moord.
pi_218774221
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Compleet uit context wat je nu zegt.
Ja welke context mis je?

Bekijk deze YouTube-video

Is hier al eerder gepost
pi_218774225
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 21:00 schreef MissButterflyy het volgende:

Verder heb ik Harris best hoog zitten.
Lees haar boek maar eens. Dat ben je dat wel kwijt. Ongelofelijk hoe ze haar straatje schoonveegt en doet alsof alles haar maar overkomen is.

Als vice president…
pi_218774236
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 21:00 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Het aantal vuurwapen-slachtoffers slechts eenderde van de VS per 100.000 inwoners. Echt absurd om te stellen dat we hier net zo’n groot probleem hebben. Sterker nog het aantal doden is in twintig jaar ongeveer gehalveerd. Wat over blijft zijn vooral doden in het milieu, daar dus niet in verzeild raken.
Nee random schietpartijen komen minder voor.
Maar moorden met wapens erg veel, Peter R de vries, Pim Fortuin, Derk Wiersum, Theo van Gogh en tal van andere politieke moorden, een wapen is schijnbaar een makkelijk obstakel.
Vakman pur sang
pi_218774240
quote:
11s.gif Op zondag 14 september 2025 22:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wa? wederom veelal projectie. Heb je voorbeelden?
1. Trump says ‘we have to beat the hell’ out of ‘radical left lunatics’ after Kirk killing
Bron https://www.politico.com/(...)irk-killing-00559170

2. Donald Trump Suggests Using Military to Stop ‘Radical Left’ on Election Day: ‘The Enemy from Within’
Bron https://people.com/donald(...)radical-left-8728401

3. Trump to far-right extremists: ‘Stand back and stand by’
https://apnews.com/articl(...)bc9e8b7c7c7066a1db0f

Ik kan denk ik boeken vol schrijven met quotes van Trump(!) alleen al
pi_218774243
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:28 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ja welke context mis je?

Is hier al eerder gepost
Je doet net alsof het ging om daklozen sec, terwijl het ging over daklozen die mentaal instabiel zijn en daarom een gevaar zijn voor zichzelf en de omgeving. En de discussie komt vanwege de 23 jarige Oekraïense die vermoord werd.

Nog steeds geen fraaie opmerking, maar het is wel van een totaal andere orde.
pi_218774244
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:28 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ja welke context mis je?

Is hier al eerder gepost
Dit is wel heel kortzichtig, ten eerste die gast heeft helemaal geen affiliatie met MAGA. Ten tweede dit staat compleet los van dat er een vader (Kirk) vermoord is omdat hij een andere mening had dan transgender furry's.

Volgens mij is het beter dat je het internet eventjes afsluit.
Democraten hebben stelselmatig al 10+ jaar lang Trump en zijn aanhang fascisten en racisten genoemd, reddit/democraten en het nieuws hebben mensen gehersenspoeld.

Iemand op Reddit die zegt bij Tyler op school te hebben gezeten was het de typische reddit user, dat zegt al genoeg. Redflag nummer 1.
https://www.reddit.com/r/(...)_describes_him_as_a/
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218774247
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:31 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
1. Trump says ‘we have to beat the hell’ out of ‘radical left lunatics’ after Kirk killing
Bron https://www.politico.com/(...)irk-killing-00559170

2. Donald Trump Suggests Using Military to Stop ‘Radical Left’ on Election Day: ‘The Enemy from Within’
Bron https://people.com/donald(...)radical-left-8728401

3. Trump to far-right extremists: ‘Stand back and stand by’
https://apnews.com/articl(...)bc9e8b7c7c7066a1db0f

Ik kan denk ik boeken vol schrijven met quotes van Trump(!) alleen al
Geen audiofragmenten, nieuws op linkse sites zoals politico, zoek je nog even door?
Daarnaast met dit soort liquidaties? heeft Trump niet gelijk dat er linkse lunatics zijn? :{
pi_218774272
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2025 22:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Geen audiofragmenten, zoek je nog even door?
????

Je bent echt compleet losgeslagen van de realiteit als je quotes gerapporteerd door o.a. AP niet voor echt aanneemt.

Als je quotes van een organisatie als AP niet serieus neemt...oef...

Maar goed, hier heb je ze in video vorm, misschien dat je het dan wat makkelijker snapt

1. Bekijk deze YouTube-video

2. Bekijk deze YouTube-video
3. Bekijk deze YouTube-video
pi_218774275
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:21 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Als ik continu oproep om jou te doden en iemand anders schiet jou neer. Ben ik dan ook schuldig?

Ik gok dat ik het antwoord wel weet.
Ik gok van niet, anders hadden miljoenen Amerikanen wel een probleem gehad toen Trump geraakt werd :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218774277
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik gok van niet, anders hadden miljoenen Amerikanen wel een probleem gehad toen Trump geraakt werd :D
Random mensen die iets roepen is niet zo belangrijk als de president van een land die iets roept. Is toch niet heel moeilijk om te begrijpen?
pi_218774281
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:35 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
????

Je bent echt compleet losgeslagen van de realiteit als je quotes gerapporteerd door o.a. AP niet voor echt aanneemt.

Als je quotes van een organisatie als AP niet serieus neemt...oef...

Maar goed, hier heb je ze in video vorm, misschien dat je het dan wat makkelijker snapt

1. Bekijk deze YouTube-video

2. Bekijk deze YouTube-video
3. Bekijk deze YouTube-video
Maar die filmpjes zeggen helemaal niets? Plus ga geen 2uur lang filmpje kijken, heb je timestamps?
Heel wat anders dan onderstaand..

twitter
pi_218774282
Nou ben ik benieuwd naar quotes van Biden/Pelosi/Harris die oproepen tot geweld.
pi_218774284
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:36 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Random mensen die iets roepen is niet zo belangrijk als de president van een land die iets roept. Is toch niet heel moeilijk om te begrijpen?
Maar wanneer riep Trump dan dat trans furry's eraan zouden moeten gaan?

Ik zie echt even de link niet.
pi_218774285
quote:
11s.gif Op zondag 14 september 2025 22:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maar die filmpjes zeggen helemaal niets? Plus ga geen 2uur lang filmpje kijken, heb je timestamps?
Heel wat anders dan onderstaand..

[ x ]
HAHAHAHAHAH

Wat een niveautje, een Joker edit _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Nee sorry dit kan niet _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Dit is echt boomer facebook meme niveau
pi_218774288
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Nou ben ik benieuwd naar quotes van Biden/Pelosi/Harris die oproepen tot geweld.
Kijk anders hier boven ff in de tweets.
pi_218774289
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is jaren geleden al gebeurd toen onder andere Kirk riepen dat democraten de verkiezingen hadden gestolen.
Wacht eens even, volgens mij heb je in de politiek partijen? Daar had je me bijna.
pi_218774290
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:37 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Maar wanneer riep Trump dan dat trans furry's eraan zouden moeten gaan?

Ik zie echt even de link niet.
Trump to far-right extremists: ‘Stand back and stand by’

Dat lijkt me genoeg

Ik heb echt het idee dat ik in discussie ben met mensen die compleet de realiteit uit het oog zijn verloren wtf
pi_218774292
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2025 22:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kijk anders hier boven ff in de tweets.
Geen oproep tot geweld door die mensen

Graag filmpjes etc. met context natuurlijk als je die kan vinden op tiktok/facebook ofzo
pi_218774294
quote:

[..]
Trump heeft opgeroepen om Kirk te vermoorden :?

Ik denk dat het een beetje bedtijd aan het worden is.
pi_218774299
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:39 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat ik in discussie ben met mensen die compleet de realiteit uit het oog zijn verloren wtf
Dt lijkt me wel een mooie (onbedoelde) afsluiter voor vanavond.
pi_218774307
quote:

[..]
Trump to far-right extremists: ‘Stand back and stand by’

Dat lijkt me genoeg

Wat heeft dat met de moord op Kirk of met een trans furry te maken?
Please...
pi_218774309
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:43 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Wat heeft dat met de moord op Kirk of met een trans furry te maken?
Please...
Republikeinen claimen dat de dader een trans furry is of zijn partner oid
pi_218774312
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je doet net alsof het ging om daklozen sec, terwijl het ging over daklozen die mentaal instabiel zijn en daarom een gevaar zijn voor zichzelf en de omgeving. En de discussie komt vanwege de 23 jarige Oekraïense die vermoord werd.

Nog steeds geen fraaie opmerking, maar het is wel van een totaal andere orde.
Ja zie daar heb je het alweer.

Schijtziek van die korte filmpjes hele context weg. :O
pi_218774314
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:44 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Republikeinen claimen dat de dader een trans furry is of zijn partner oid
Dus geen far-right extremists: ‘Stand back and stand by'?
pi_218774321
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:46 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Dus geen far-right extremists: ‘Stand back and stand by'?
Jawel want hij geeft aan dat de Proud Boys klaar moeten staan om te vechten tegen "links"
pi_218774323
quote:

[..]
Geen oproep tot geweld door die mensen

Graag filmpjes etc. met context natuurlijk als je die kan vinden op tiktok/facebook ofzo
Democrats Have A Longstanding Pattern Of Promoting Violent Rhetoric And Condoning, Encouraging, And Demanding Violence

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Democrats Have A Longstanding Pattern Of Promoting Violent Rhetoric And Condoning, Encouraging, And Demanding Violence
Bezoek de site voor alle video/audio fragmenten :z

De dems zorgen er voor dat er labiele mensen ontsporen en actie in eigen hand nemen, dat is hen doel. Ook in Nederland zijn er veel aan het radicaliseren, vermoedelijk ook op fok. :{
pi_218774346
quote:

[..]
Jawel degelijk.

Hele groepen lopen elkaar bang te maken, leven in hun eigen wereld en alles wat anders denkt is gevaarlijk en moet weg. Hoe dan ook.
Ze lopen elkaar op te fokken totdat er een gek actie gaat ondernemen.
Soort van massahysterie.
pi_218774347
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:47 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Jawel want hij geeft aan dat de Proud Boys klaar moeten staan om te vechten tegen "links"
Wat? je bent echt het voorbeeld van een gedesillusioneerde Trump hater. Je verzint maar alles te plekke om je emotie te laten vloeien. :')

Dit zijn de democraten..

Vol met haat zoals gewoonlijk en gewoon doorgaan met dezelfde retoriek die veel edgy redditlords triggerd tot liquidaties. :r
pi_218774350
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bezoek de site voor alle video/audio fragmenten :z

De dems zorgen er voor dat er labiele mensen ontsporen en actie in eigen hand nemen, dat is hen doel. Ook in Nederland zijn er veel aan het radicaliseren, vermoedelijk ook op fok. :{
Bron: donaldjtrump.com

Op die hele pagina staat overigens geen oproep tot geweld. Slappe linkdump verder
pi_218774351
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:47 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ik denk dat het aan mij ligt dat ik de connectie tot deze moord niet begrijp.

Ik ga maar slapen. Misschien ben ik morgen helderder.
Dank je voor je geduld.
pi_218774355
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat? je bent echt het voorbeeld van een gedesillusioneerde Trump hater. Je verzint maar alles te plekke om je emotie te laten vloeien. :')

Dit zijn de democraten..

[ afbeelding ]

Vol met haat zoals gewoonlijk en gewoon doorgaan met dezelfde retoriek die veel edgy redditlords triggerd tot liquidaties. :r
Nog steeds geen oproep tot geweld. Hoe moelijk is het als de Democraten zogenaamd continu oproepen tot geweld, een paar quotes te vinden? Ik heb voor jou een hele reeks quotes van 1(!) specifieke persoon gevonden en jij kan niks vinden binnen de hele Democratische partij?
pi_218774359
Simpel te beantwoorden toch, wie zou er eerder doodgeschoten worden, Donald Trump of Gavin Newsom?

Of als je het anders nog niet begrijpt, Kati Piri of Geert Wilders?
pi_218774362
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Simpel te beantwoorden toch, wie zou er eerder doodgeschoten worden, Donald Trump of Gavin Newsom?

Wie roept er meer op tot geweld, polariseert etc., Donald Trump of Gavin Newsom?

pi_218774367
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:54 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Nog steeds geen oproep tot geweld. Hoe moelijk is het als de Democraten zogenaamd continu oproepen tot geweld, een paar quotes te vinden? Ik heb voor jou een hele reeks quotes van 1(!) specifieke persoon gevonden en jij kan niks vinden binnen de hele Democratische partij?
House Democrat apologizes after saying Trump ‘has to be eliminated’

Hier nog honderden

De partij van geweld en virtuesignalling om lonewolfs en antifa trans furry's te triggeren tot moord.
pi_218774370
quote:
15s.gif Op zondag 14 september 2025 22:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
House Democrat apologizes after saying Trump ‘has to be eliminated’

Hier nog honderden

De partij van geweld en virtuesignalling om lonewolfs en furry's te triggeren tot moord.
“While he must be defeated, I certainly wish no harm to him and do not condone political violence,” Goldman continued. “I apologize for the poor choice of words.”

Dat is de context, ik snap dat je het bericht niet hebt gelezen maar ik had niet anders verwacht
pi_218774371
Nooit van gehoord
U MAD?
pi_218774372
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:57 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Wie roept er meer op tot geweld, polariseert etc., Donald Trump of Gavin Newsom?

Beantwoord de vraag gewoon aub.
pi_218774374
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:59 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Beantwoord de vraag gewoon aub.
Ik heb je vraag beantwoord. Degene die oproept tot geweld kan uiteindelijk meer kogels verwachten dan iemand die niet oproept tot geweld. Vrij simpel.
pi_218774381
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 23:00 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ik heb je vraag beantwoord. Degene die oproept tot geweld kan uiteindelijk meer kogels verwachten dan iemand die niet oproept tot geweld. Vrij simpel.
Dank u, dan weet ik genoeg wie en wat je bent :)
pi_218774388
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dank u, dan weet ik genoeg wie en wat je bent :)
Lekker loos antwoord. Het feit dat je er inhoudelijk niet op ingaan zegt wat dat betreft inderdaad genoeg. Gok dat je zelf ook wel begrijpt dat je vergelijking helemaal nergens op slaat en dus het onderwerp dus maar verder ontwijkt.
pi_218774396
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 23:02 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Lekker loos antwoord. Het feit dat je er inhoudelijk niet op ingaan zegt wat dat betreft inderdaad genoeg. Gok dat je zelf ook wel begrijpt dat je vergelijking helemaal nergens op slaat en dus het onderwerp dus maar verder ontwijkt.
Ja ja :)
pi_218774402
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja ja :)
Bedankt dat je bevestigt dat je fout zit en liever offtopic gaat om de discussie te ontwijken.
  zondag 14 september 2025 @ 23:09:02 #198
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218774430
mods dit kan wel dicht onderhand?
pi_218774434
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 22:58 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
“While he must be defeated, I certainly wish no harm to him and do not condone political violence,” Goldman continued. “I apologize for the poor choice of words.”

Dat is de context, ik snap dat je het bericht niet hebt gelezen maar ik had niet anders verwacht
Gast, je snapt toch goed dat die "context" lol een excuses is nadat hij roept dat Trump geëlimineerd moet worden? _O- heerlijk hoe jouw hersenkronkels altijd boven water komen.
pi_218774453
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2025 22:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Geen audiofragmenten, nieuws op linkse sites zoals politico, zoek je nog even door?
Daarnaast met dit soort liquidaties? heeft Trump niet gelijk dat er linkse lunatics zijn? :{
Asjeblieft audiofragment: https://x.com/SophiaCai99/status/1966265429565038805
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')