Weer exact hetzelfde typetje.quote:Op zondag 14 september 2025 23:19 schreef hondonspain het volgende:
https://fb.watch/C6WC9AEwub/
Volgende idioot
Zelfde t-shirt ookquote:Op zondag 14 september 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer exact hetzelfde typetje.
Kati Piri was degene die het niet eerlijk vond dat vijanden van Israël slechts heel beperkt burgers van Israël kunnen vermoorden en heeft een motie ingediend waarmee dat beter mogelijk te maken was.quote:Op zondag 14 september 2025 22:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
Of als je het anders nog niet begrijpt, Kati Piri of Geert Wilders?
Kirk was gewoon een propagandakanaal van Trump, Kirk riep op om naar het Capitol te komen op 6 januari, en bleef daarna de leugen herhalen dat Biden de verkiezingen gestolen had.quote:Op zondag 14 september 2025 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is jaren geleden al gebeurd toen onder andere Kirk riepen dat democraten de verkiezingen hadden gestolen.
En daarom vond je het goed dat hij doodgeschoten werd ofzo?quote:Op zondag 14 september 2025 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kirk was gewoon een propagandakanaal van Trump, Kirk riep op om naar het Capitol te komen op 6 januari, en bleef daarna de leugen herhalen dat Biden de verkiezingen gestolen had.
Go Ahead Eagles also beat the hell out of Volendam this weekend, i don't know whats so strange about that mmmkay..quote:Op zondag 14 september 2025 23:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Asjeblieft audiofragment: https://x.com/SophiaCai99/status/1966265429565038805
Sneeuwklokje.quote:Op zondag 14 september 2025 23:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En daarom vond je het goed dat hij doodgeschoten werd ofzo?
[.
Zo’n gun kan je gewoon uit elkaar halen en ik delen in je tas doenquote:Op zondag 14 september 2025 20:29 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb al eens gedacht dat hij misschien wel helemaal niet de schutter is geweest.
In de persco werd gezegd dat het gevonden wapen een Mauser 98 was, en dat is een ding van ca. 120 cm. Dat kan toch nooit in dat rugzakje gezeten hebben???
Ja met gereedschap en veel tijd.quote:Op zondag 14 september 2025 23:47 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Zo’n gun kan je gewoon uit elkaar halen en ik delen in je tas doen
Nee, ik vind het echt heul errug hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Nee, misschien geen Hitler, maar ook niet helemaal okselfris => https://www.theguardian.c(...)-kirk-quotes-beliefsquote:Op zondag 14 september 2025 23:56 schreef damsco het volgende:
Als ik sommige reacties online lees over deze persoon was het nog net geen Hitler.
Hij was eerder op dat dak, denk niet dat er dagelijks mensen komen.quote:Op zondag 14 september 2025 23:47 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Zo’n gun kan je gewoon uit elkaar halen en ik delen in je tas doen
Lekker downplayen. Je zou ook je niet als een fanboy kunnen gedragen en gewoon kunnen zeggen dat dit een opruiende uitspraak is, want dat is het. Je kunt er donder op zeggen dat Trump mensen in zijn achterban heeft die deze oproep bloedserieus nemen en er een legitimatie in zien om geweld te gebruiken.quote:Op zondag 14 september 2025 23:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En daarom vond je het goed dat hij doodgeschoten werd ofzo?
[..]
Go Ahead Eagles also beat the hell out of Volendam this weekend, i don't know whats so strange about that mmmkay..
Oh sorry ben ik een week te vroeg.quote:
Je denkt dat dit volgende week wel grappig is?quote:Op maandag 15 september 2025 01:02 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Oh sorry ben ik een week te vroeg.
Die grap is trouwens al vrij oud, zo origineel is @SilverMane ook weer niet. Edgy poging gefaald.quote:Op maandag 15 september 2025 01:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je denkt dat dit volgende week wel grappig is?
Ken de beste man niet, en met welke intenties hij dingen zei weet ik dus ook niet, maar qua islam en ook doorgeslagen positieve discriminatie heeft die toch gewoon een punt gezien het wokebeleid de afgelopen jaren? Voor de rest lees ik vooral standpunten van een conservatieve religieuze man zoals er velen zijn in de VS. Dat is toch ook niet zo wereldschokkend zou je zeggen, zo zullen er ook zat in Staphorst over denken. Als dat blijkbaar al voldoende is om een kogel te krijgen zie ik het somber in.quote:Op zondag 14 september 2025 23:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, misschien geen Hitler, maar ook niet helemaal okselfris => https://www.theguardian.c(...)-kirk-quotes-beliefs
Ach we hoorden de Maga lovers ook niet klagen over funny video's waarop mensen getoond werden die al hun rechten ontnomen werden.quote:
Klopt, alleen jammer dat je met een eenzijdig beeld komt:quote:
Veel mensen gebruiken dit voor hun eigen politieke agenda.quote:Op maandag 15 september 2025 06:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Begrijp nooit die hele aanvallende houding. Zeg gewoon dit had nooit mogen gebeuren en ga weer verder.
Vanuit de neutrale kijker komt dit heel raar over.
Idd 3e plaatje erbij met trump op een spreekstoel en maga petje publiek met ook een wapen.quote:Op maandag 15 september 2025 06:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, alleen jammer dat je met een eenzijdig beeld komt:
https://nos.nl/artikel/25(...)a-klopjacht-op-dader
Weinig bekend over deze aanslag. bedankt hansquote:Op maandag 15 september 2025 06:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, alleen jammer dat je met een eenzijdig beeld komt:
https://nos.nl/artikel/25(...)a-klopjacht-op-dader
Waarom dan toch zo'n goor suggestief ophitsend plaatje plaatsen?quote:Op maandag 15 september 2025 06:56 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Weinig bekend over deze aanslag. bedankt hans
Goede vraag ik ben benieuwd of er een zinnig antwoord op komt.quote:Op maandag 15 september 2025 07:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom dan toch zo'n goor suggestief ophitsend plaatje plaatsen?
Wil je zeggen dat Antifa niet radicaal is?quote:Op maandag 15 september 2025 07:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom dan toch zo'n goor suggestief ophitsend plaatje plaatsen?
Kom in pies.quote:Op maandag 15 september 2025 07:23 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Antifa niet radicaal is?
Het gaat om hoe dat gebruikt wordt in je même.quote:Op maandag 15 september 2025 07:23 schreef QAnonn het volgende:
[..]
In de video is ook te zien hoe ophitsend Kirk debatteerde.quote:Op maandag 15 september 2025 07:31 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Er zijn dus al mensen ontslagen!
Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 15 september 2025 07:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat om hoe dat gebruikt wordt in je même.
Ja ophitsers meoten dood, dat weten we nu wel.quote:Op maandag 15 september 2025 07:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
In de video is ook te zien hoe ophitsend Kirk debatteerde.
En ook na zijn dood gaat het ophitsen gewoon verder aan beide kanten van het politieke spectrum.
En dat maak jij er weer van.quote:Op maandag 15 september 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ophitsers meoten dood, dat weten we nu wel.
Lees dit nog even terug zou ik zeggen. Heb je blijkbaar gemist:quote:Op maandag 15 september 2025 07:23 schreef QAnonn het volgende:
[..]
En hoe is dat relevant voor dit topic?quote:Op maandag 15 september 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet?
Dat tuig steekt winkels in de fik en slaat andersdenkenden in elkaar, om maar een paar dingetjes te noemen.
Pure terroristen.
Tja wat is de toegevoegde waarde om te zeggen dat je kunt zien dat hij aan het ophitsen was? Hij verspreidde een boodschap. Dat is gewoon bekend.quote:
Kirk is vermoord door zo'n antifa-achtig figuur.quote:Op maandag 15 september 2025 07:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
En hoe is dat relevant voor dit topic?
Je kunt op verschillende manieren een boodschap verspreiden.quote:Op maandag 15 september 2025 07:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja wat is de toegevoegde waarde om te zeggen dat je kunt zien dat hij aan het ophitsen was? Hij verspreidde een boodschap. Dat is gewoon bekend.
Achtig..quote:Op maandag 15 september 2025 07:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Kirk is vermoord door zo'n antifa-achtig figuur.
Precies, en als de manieren van sommigen niet werken, probeer je het op andere manieren.quote:Op maandag 15 september 2025 07:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt op verschillende manieren een boodschap verspreiden.
Ik begin die vermoedens ook meer en meer bij jou en een paar anderen in dit topic te krijgen.quote:Op maandag 15 september 2025 07:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Achtig..
Wat impliceert dat je hem aan antifa plakt.
Iedereen met de verkeerde mening wordt tegenwoordig extreem rechts genoemd in de media, dus dat zegt weinig.quote:Op maandag 15 september 2025 07:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Lees dit nog even terug zou ik zeggen. Heb je blijkbaar gemist:
Wantie in NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #22
Extreemrechts is koning in het doden in Amerika. Radicaal links, radicale islam etc. bestaan ook maar zijn vele malen kleiner. Dat plaatje suggereert anders.
Het motief van Tyler Robinson is ook nog steeds niet rond en kan nog alle kanten op. Maar ongeacht wat het motief is... bovenstaande blijft sowieso staan. Dus dat gore suggestieve plaatje kan hoe dan ook achterwege gelaten worden.
Het lijkt mij sterk dat deze ophitser dat vindt…quote:Op maandag 15 september 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ophitsers meoten dood, dat weten we nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |