SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja belangrijkst dat het is opgelostquote:Op zondag 14 september 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik, maar hoe want het komt niet zomaar vanzelf in beeld
Maar goed het hoe is niet meer belangrijk dat het opgelost is wel![]()
![]()
Mutske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O...Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Koenquote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Kan je nou echt niet eens een keertje normaal doen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Gecondoleerd Koen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:12 schreef Koen66 het volgende:
Had het hier nog niet geroepen, groeten vanuit Griekenland. Vanavond helaas alweer richting NL, m'n moeder is gisterennacht overleden. Het is beter voor d'r want het was niks meer
Ja, als het niet meer gaat, is het soms beter dat het over is.
Sterkte, man.![]()
Beetje een act opvoeren om iemand die zijn moeder net kwijt geraakt is, man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Te druk bezig met z'n act, jwtquote:Op zondag 14 september 2025 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet eens een keertje normaal doen?![]()
Juskequote:
Dat jij dat niet weet, een user hier en het is Koenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
UhuDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Oh dat is mooiquote:Op zondag 14 september 2025 10:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jazeker, ben weer de oude![]()
![]()
Wrappiequote:Op zondag 14 september 2025 10:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jazeker, ben weer de oude
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hmm, inpakkenquote:Op zondag 14 september 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet denk ik nog zonnebrand inpakken
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Jup, maar Noordbroek is nog steeds wel uit de richtingquote:Op zondag 14 september 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben straks dichterbij wrapped
Dat vroeg ik me ook af bij het zien van de tt.quote:
Echter ga ik vervolgens eerst even teruglezen aangezien het een beladen tt is. Dat was natuurlijk ook een optie geweest. Nu vallen users er over dat je meteen, terwijl je midden in je act zit, op deze manier die vraag stelt.
Je bedoelt t waarschijnlijk niet eens fout, maar vergeet na te denken voordat je post.F.K.A. SuperwormJim![]()
Snel weg hier
.
Ik moet wegquote:
.
Bang voor jou ja.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Kunt niet alles hebben hequote:Op zondag 14 september 2025 10:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, maar Noordbroek is nog steeds wel uit de richtingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wel helaas.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ooit op een dag brengt het grote pad me naar jouquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eens. Maar wat je zegt, wel dichterbijquote:Op zondag 14 september 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunt niet alles hebben he
Dat is ver lopenquote:Op zondag 14 september 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ooit op een dag brengt het grote pad me naar jouF.K.A. SuperwormJim![]()
Als ik klaar ben met het Pieterpad ga ik nog door naar Disneyquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het Disneypad?quote:Op zondag 14 september 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met het Pieterpad ga ik nog door naar DisneyDon't follow me. I am lost too
.
T Pieterpad eindigt hier in de buurt.quote:Op zondag 14 september 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met het Pieterpad ga ik nog door naar Disney
Koffie?F.K.A. SuperwormJim![]()
En weg
.
Vanuit Zuid Limburg met wandelroutes doorquote:
Vele geloven doen en soort pelgrimage
Dus dat wil ik ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgend jaarquote:Op zondag 14 september 2025 10:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
T Pieterpad eindigt hier in de buurt.
Koffie?
Ben nu pas rond ommenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat dat lastig looptquote:Op zondag 14 september 2025 10:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geef me een hiel en ik pak het hele lichaamHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owjaquote:Op zondag 14 september 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig loopt![]()
Meer huppen denk ik, maar dat is ook zo vermoeiend...Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Koen post hier regelmatigquote:Op zondag 14 september 2025 10:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af bij het zien van de tt.
Echter ga ik vervolgens eerst even teruglezen aangezien het een beladen tt is. Dat was natuurlijk ook een optie geweest. Nu vallen users er over dat je meteen, terwijl je midden in je act zit, op deze manier die vraag stelt.
Je bedoelt t waarschijnlijk niet eens fout, maar vergeet na te denken voordat je post.
Dat wordt dan ijskoffiequote:Op zondag 14 september 2025 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgend jaar
Ben nu pas rond ommenF.K.A. SuperwormJim![]()
Naja, bij de naam "Koen" in de tt dacht ik dat t de echte naam van een user was. Als er had gestaan "Koen66" had ik t meteen geweten.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb recent geleerd dat ik mobieler ben dan ik dacht dus kan het altijd proberenquote:Op zondag 14 september 2025 10:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Owja![]()
Meer huppen denk ik, maar dat is ook zo vermoeiend...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O op die manier, zal er 66 achter zetten danquote:Op zondag 14 september 2025 10:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, bij de naam "Koen" in de tt dacht ik dat t de echte naam van een user was. Als er had gestaan "Koen66" had ik t meteen geweten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Leuke uitdaging, kunnen een volgende keer wel even kijken hoe dat gaatquote:Op zondag 14 september 2025 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb recent geleerd dat ik mobieler ben dan ik dacht dus kan het altijd proberen
Ik dacht voor iedereen die hier post is het wel duidelijk, hij had hier nog aangegeven op vakantie te gaan en dat zijn moeder slecht lag.quote:
Maar het probleem is opgelust 66 is er achter gezet
Vooruit, ik zal naast t bewaren van de koffie tot die tijd, dan ook nieuwe bak zetten.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja maar niet iedereen leest hier alles meequote:Op zondag 14 september 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht voor iedereen die hier post is het wel duidelijk, hij had hier nog aangegeven op vakantie te gaan en dat zijn moeder slecht lag;
Maar het probleem is opgelust 66 is er achter gezet![]()
![]()
Staat mijn signature wel aan?quote:Op zondag 14 september 2025 10:35 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal naast t bewaren van de koffie tot die tijd, dan ook nieuwe bak zetten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En niet iedereen leest hier continu mee.quote:Op zondag 14 september 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht voor iedereen die hier post is het wel duidelijk, hij had hier nog aangegeven op vakantie te gaan en dat zijn moeder slecht lag.
Maar het probleem is opgelust 66 is er achter gezet
F.K.A. SuperwormJim![]()
Luid en duidelijk: *Lust geen koffie*quote:Op zondag 14 september 2025 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Staat mijn signature wel aan?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Spuit 11quote:Op zondag 14 september 2025 10:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
En niet iedereen leest hier continu mee.![]()
![]()
Ik post mobiel. Dan zie ik geen signatures.quote:Op zondag 14 september 2025 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Staat mijn signature wel aan?
Zal ff kijken.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ok .... thee dan?quote:Op zondag 14 september 2025 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Staat mijn signature wel aan?F.K.A. SuperwormJim![]()
Één zwaluw maakt nog geen zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 september 2025 10:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zometeen maar even mijn huis ontdoen van zwaluwstront...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 14 september 2025 10:38 schreef JustinK het volgende:
Één zwaluw maakt nog geen zomerWas ook niet één zwaluwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het merendeel wel, maar probleem is opgelost heb er 66 achtergezet.quote:Op zondag 14 september 2025 10:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
En niet iedereen leest hier continu mee.
Bedankt voor het meedenken
Hebben drie nesten in de nok zitten... Maak straks wel even een foto, is echt dikke bende bij de voordeurquote:
Oh ik snij altijd de boel open om de tape erin te doenquote:
Zou het daarom pijn blijven geven?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owquote:Op zondag 14 september 2025 10:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hebben drie nesten in de nok zitten... Maak straks wel even een foto, is echt dikke bende bij de voordeurNou succes dan
![]()
![]()
Rooibos?quote:
Ik vind mezelf altijd zo vreselijk lastig met drinken
Ik lust bijna al het eten, maar drinken....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja genoeggggggWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Heb in ieder geval een trek reep
Voor als ik trek hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mensen hadden moeite met dat de quiche vierkant wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
KantelpuntDon't follow me. I am lost too
.
Goed planquote:Op zondag 14 september 2025 11:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oeh dat doe ik volgende keer![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 14 september 2025 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen hadden moeite met dat de quiche vierkant was
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
![]()
.
De enige thee die ik nooit in huis haal.quote:Op zondag 14 september 2025 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Rooibos?
Ik vind mezelf altijd zo vreselijk lastig met drinken
Ik lust bijna al het eten, maar drinken....
F.K.A. SuperwormJim![]()
Zwaluwstront:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl ik toch bezig was:
Maan:
Zon:
quote:Op zondag 14 september 2025 11:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zwaluwstront:BlehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl ik toch bezig was:
Maan:
[ afbeelding ]
Zon:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas je op de kat van de buren ( en ik haat katten) kom je binnen heeft die beneden alles onder gescheten pppffff
En ik kan bijna niet bukken dus heb al een hel of een job gedaan
Ik hoorde dat een van de hondjes ook al aan de schijt was, die zijn bij een ander.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb ook flink last van het lijf nu.quote:
Maar goed burenliefde
Rustig aan nu maar danquote:Op zondag 14 september 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb ook flink last van het lijf nu.
Maar goed burenliefde![]()
![]()
Ach ja heb weer wat lichaams beweging gehad moet je maar denken, we maken er gewoon iets positiefs van. Dat ik nu bijna niet meer kan lopen nemen we op de koop toequote:
Nou dat klinkt niet zo positiefquote:Op zondag 14 september 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja heb weer wat lichaams beweging gehad moet je maar denken, we maken er gewoon iets positiefs van. Dat ik nu bijna niet meer kan lopen nemen we op de koop toe![]()
![]()
Ik heb lichaamsbeweging gehad, bukken, zitten opstaan, lopenquote:
Ochtendgymnastiekquote:Op zondag 14 september 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb lichaamsbeweging gehad, bukken, zitten opstaan, lopen![]()
![]()
Het is maar goed dat daar geen cam op staatquote:
The Dotcamquote:Op zondag 14 september 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat daar geen cam op staat![]()
![]()
Ja als jij geen humor mag zien op zondag neem ik het ook niet op om het je te laten zien natuurlijkquote:
Kan wel opnemen om morgen te kijkenquote:Op zondag 14 september 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als jij geen humor mag zien op zondag neem ik het ook niet op om het je te laten zien natuurlijk![]()
![]()
O ships daar had ik niet aan gedachtquote:Op zondag 14 september 2025 11:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan wel opnemen om morgen te kijkenanders had ik dat wel gedaan.
Volgende keerquote:Op zondag 14 september 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ships daar had ik niet aan gedachtanders had ik dat wel gedaan.
![]()
![]()
DOe het derde Kerstdag wel livequote:
Kan je me van de grond raken als ik niet meer omhoog komquote:![]()
quote:Op zondag 14 september 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je me van de grond raken als ik niet meer omhoog kom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2025 11:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zwaluwstront:Er staat een enge man je huis te fotograferenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl ik toch bezig was:
Maan:
[ afbeelding ]
Zon:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 14 september 2025 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat een enge man je huis te fotograferen![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend Kirchtagssuppequote:Op zondag 14 september 2025 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vriend Wiener Erdäpfelgulasch![]()
![]()
Ja als voorbereiding op onze reisquote:Op zondag 14 september 2025 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent op de Karinthische toer zie ik![]()
Met context ookquote:Op zondag 14 september 2025 12:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zonder context is dit best een aparte zin![]()
![]()
![]()
Ja wordt dolle boelquote:Op zondag 14 september 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]maar dit belooft wat met kerst
![]()
![]()
![]()
Ik weet, negeer maarquote:Op zondag 14 september 2025 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat een enge man je huis te fotograferen
Zin in koffie denk ikquote:Op zondag 14 september 2025 12:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja voordat je het weet wil ie naar binnen![]()
Stront is overigens weg, ziet er nu weer netjes uit
Ook dit is zonder context een heel raar berichtquote:Op zondag 14 september 2025 12:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zin in koffie denk ik![]()
Stront is overigens weg, ziet er nu weer netjes uit![]()
![]()
contextquote:Op zondag 14 september 2025 12:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja voordat je het weet wil ie naar binnen
Smile, it's free therapy.![]()
Tja, moet men maar even teruglezenquote:Op zondag 14 september 2025 12:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook dit is zonder context een heel raar bericht
quote:Op zondag 14 september 2025 12:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal eens bij jou naar binnen gaan
Of nietquote:Op zondag 14 september 2025 12:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tja, moet men maar even teruglezen![]()
![]()
![]()
Oeh dat geeft veel ruimte voor interpretatie.quote:Op zondag 14 september 2025 12:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal eens bij jou naar binnen gaan![]()
Weet wel leuke dingen
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ookquote:Op zondag 14 september 2025 12:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeh dat geeft veel ruimte voor interpretatie.![]()
Weet wel leuke dingen![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
Koffie Koffie Tijdquote:Op zondag 14 september 2025 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is tijd voor een kopje koffie.
[ afbeelding ]![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu wil ik ook weer een heerlijk bakkie pleur gaan zetten, komt dichtbij zo
Heb je nog pleur?quote:Op zondag 14 september 2025 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
Nu wil ik ook weer een heerlijk bakkie pleur gaan zetten, komt dichtbij zoDon't follow me. I am lost too
.
Of is de pleur opDon't follow me. I am lost too
.
Heb vrijdag nog de halve supermarkt leeg geroofdquote:
Straks breekt de pleuris uit.
.
Helemaal naar de pleuris en daar voorbij
De zon breekt af en toe door. Effe naar buiten....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zullen we maar niet naar de pleuris gaan en het gewoon onzinnig houdenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar gaan we alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Vitamine Dquote:Op zondag 14 september 2025 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
De zon breekt af en toe door. Effe naar buiten....
.
quote:Op zondag 14 september 2025 13:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar gaan we al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoeisel!
![]()
Ja, en in de zon is het heerlijk vertoeven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je vraag achter neergelegd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Oh, gaat hij op vakantie? Dan kun je nog eerste worden Dot!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Another one bites the dust.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is 5 over 1Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja nog maar een paar puntjuhs ben er zoquote:Op zondag 14 september 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, gaat hij op vakantie? Dan kun je nog eerste worden Dot!
Je klok loopt achterquote:
Hoiquote:
quote:De manager van Cox heeft zijn overlijden bevestigd aan ANP. De zanger is zaterdagochtend overleden in zijn huis in het Zuid-Hollandse dorp Mijnsheerenland.
Cox was behalve als zanger ook bekend als acteur en cabaretier. Hij maakte half augustus bekend ongeneeslijk ziek te zijn. Cox zei tegen het AD zich eind juli "ineens ontzettend beroerd en slap" te voelen. Hij was 10 kilo afgevallen en kreeg de diagnose na een onderzoek in het ziekenhuis.
De zanger en acteur besloot zich niet te laten behandelen, omdat hij geen zin had in "dat hele circus met chemokuren, haren die van je kop vallen en dat je je doodziek voelt".
Cox speelde jarenlang de hoofdrol in de serie Toen was geluk heel gewoon. In 1973 scoorde hij een hit met Het is weer voorbij, die mooie zomer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Gerard Cox?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had het net gelezen in de krant. Gaan er veel dood van de BNNers momenteelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen was geluk heel gewoon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet alleen BN-ersquote:Op zondag 14 september 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het net gelezen in de krant. Gaan er veel dood van de BNNers momenteel![]()
![]()
quote:
![]()
Wie komt mijn huis schoonmaken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Googlen op 'schoonmaakster [insert je eigen woonplaats]'quote:
Ik ben Monique en heb zelf drie jonge kinderen. Ik ben op zoek naar schoonmaakhuis op de dinsdag onder schooltijd. Ik heb de nodige ervaringquote:Op zondag 14 september 2025 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Googlen op 'schoonmaakster [insert je eigen woonplaats]'
Werkzaamheden
Afwas doen
Boodschappen doen
Dweilen
Koken
Stoffen
Strijken
Talen
Nederlands
Eigen vervoer
Fiets
AutoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En wat als je moet overgeven en diarree hebt op hetzelfde moment?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
BingoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze kan zelfs koken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nu dé echte vraag: krijg je ook een happy ending?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: