SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja belangrijkst dat het is opgelostquote:Op zondag 14 september 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik, maar hoe want het komt niet zomaar vanzelf in beeld
Maar goed het hoe is niet meer belangrijk dat het opgelost is wel![]()
![]()
Mutske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O...Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Koenquote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Kan je nou echt niet eens een keertje normaal doen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Gecondoleerd Koen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:12 schreef Koen66 het volgende:
Had het hier nog niet geroepen, groeten vanuit Griekenland. Vanavond helaas alweer richting NL, m'n moeder is gisterennacht overleden. Het is beter voor d'r want het was niks meer
Ja, als het niet meer gaat, is het soms beter dat het over is.
Sterkte, man.![]()
Beetje een act opvoeren om iemand die zijn moeder net kwijt geraakt is, man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Te druk bezig met z'n act, jwtquote:Op zondag 14 september 2025 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet eens een keertje normaal doen?![]()
Juskequote:
Dat jij dat niet weet, een user hier en het is Koenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
UhuDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Oh dat is mooiquote:Op zondag 14 september 2025 10:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jazeker, ben weer de oude![]()
![]()
Wrappiequote:Op zondag 14 september 2025 10:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jazeker, ben weer de oude
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hmm, inpakkenquote:Op zondag 14 september 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet denk ik nog zonnebrand inpakken
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Jup, maar Noordbroek is nog steeds wel uit de richtingquote:Op zondag 14 september 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben straks dichterbij wrapped
Dat vroeg ik me ook af bij het zien van de tt.quote:
Echter ga ik vervolgens eerst even teruglezen aangezien het een beladen tt is. Dat was natuurlijk ook een optie geweest. Nu vallen users er over dat je meteen, terwijl je midden in je act zit, op deze manier die vraag stelt.
Je bedoelt t waarschijnlijk niet eens fout, maar vergeet na te denken voordat je post.F.K.A. SuperwormJim![]()
Snel weg hier
.
Ik moet wegquote:
.
Bang voor jou ja.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Kunt niet alles hebben hequote:Op zondag 14 september 2025 10:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, maar Noordbroek is nog steeds wel uit de richtingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wel helaas.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ooit op een dag brengt het grote pad me naar jouquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eens. Maar wat je zegt, wel dichterbijquote:Op zondag 14 september 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunt niet alles hebben he
Dat is ver lopenquote:Op zondag 14 september 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ooit op een dag brengt het grote pad me naar jouF.K.A. SuperwormJim![]()
Als ik klaar ben met het Pieterpad ga ik nog door naar Disneyquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het Disneypad?quote:Op zondag 14 september 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met het Pieterpad ga ik nog door naar DisneyDon't follow me. I am lost too
.
T Pieterpad eindigt hier in de buurt.quote:Op zondag 14 september 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met het Pieterpad ga ik nog door naar Disney
Koffie?F.K.A. SuperwormJim![]()
En weg
.
Vanuit Zuid Limburg met wandelroutes doorquote:
Vele geloven doen en soort pelgrimage
Dus dat wil ik ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgend jaarquote:Op zondag 14 september 2025 10:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
T Pieterpad eindigt hier in de buurt.
Koffie?
Ben nu pas rond ommenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat dat lastig looptquote:Op zondag 14 september 2025 10:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geef me een hiel en ik pak het hele lichaamHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owjaquote:Op zondag 14 september 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig loopt![]()
Meer huppen denk ik, maar dat is ook zo vermoeiend...Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Koen post hier regelmatigquote:Op zondag 14 september 2025 10:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af bij het zien van de tt.
Echter ga ik vervolgens eerst even teruglezen aangezien het een beladen tt is. Dat was natuurlijk ook een optie geweest. Nu vallen users er over dat je meteen, terwijl je midden in je act zit, op deze manier die vraag stelt.
Je bedoelt t waarschijnlijk niet eens fout, maar vergeet na te denken voordat je post.
Dat wordt dan ijskoffiequote:Op zondag 14 september 2025 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgend jaar
Ben nu pas rond ommenF.K.A. SuperwormJim![]()
Naja, bij de naam "Koen" in de tt dacht ik dat t de echte naam van een user was. Als er had gestaan "Koen66" had ik t meteen geweten.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb recent geleerd dat ik mobieler ben dan ik dacht dus kan het altijd proberenquote:Op zondag 14 september 2025 10:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Owja![]()
Meer huppen denk ik, maar dat is ook zo vermoeiend...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O op die manier, zal er 66 achter zetten danquote:Op zondag 14 september 2025 10:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, bij de naam "Koen" in de tt dacht ik dat t de echte naam van een user was. Als er had gestaan "Koen66" had ik t meteen geweten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Leuke uitdaging, kunnen een volgende keer wel even kijken hoe dat gaatquote:Op zondag 14 september 2025 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb recent geleerd dat ik mobieler ben dan ik dacht dus kan het altijd proberen
Ik dacht voor iedereen die hier post is het wel duidelijk, hij had hier nog aangegeven op vakantie te gaan en dat zijn moeder slecht lag.quote:
Maar het probleem is opgelust 66 is er achter gezet
Vooruit, ik zal naast t bewaren van de koffie tot die tijd, dan ook nieuwe bak zetten.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja maar niet iedereen leest hier alles meequote:Op zondag 14 september 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht voor iedereen die hier post is het wel duidelijk, hij had hier nog aangegeven op vakantie te gaan en dat zijn moeder slecht lag;
Maar het probleem is opgelust 66 is er achter gezet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: