Ik zie een patroon, de Honchar versnelling duwenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Rissveds is gewoon superieur, niet veel tegen te doen met deze benen.
Het was droog, ik snapte ook al niet waarom ze niet gewoon op slicks ging.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Puck moet toch eens andere bandjes gaan gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:50 schreef DeeBee het volgende:
Ik zit klaar voor de Matje-show, die rijdt elke ronde een minuut dicht op die asfaltstrook.Het zal al een uitdaging worden om in redelijke positie bij dat brugje aan te komen en daar geen voet aan de grond te hoeven zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:50 schreef DeeBee het volgende:
Ik zit klaar voor de Matje-show, die rijdt elke ronde een minuut dicht op die asfaltstrook.Voor een nieuwe fase van de sport hoop ik Martin, maar ik denk Koretzky en geef de gunfactor aan Koreztky. Nouja, eigenlijk aan N1n0, maar dat is niet realistisch meer, ondanks dat de kampioenschapsbenen ongetwijfeld weer uit de kuis zijn gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
5. Hij heeft geen ranking.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef Szura het volgende:
Op welke rij staat Tjeu eigenlijk? Hij zal toch rap naar voren moeten anders heb je hier al gauw een groot probleem.
Zoals vandaag wel duidelijk werd moet je bij de brug al flink opgeschoven zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef Szura het volgende:
Op welke rij staat Tjeu eigenlijk? Hij zal toch rap naar voren moeten anders heb je hier al gauw een groot probleem.
Kansloosquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef Szura het volgende:
Ik heb hem twee jaar geleden in een veldrit in een streep op het asfalt zowat de rest van het peloton al ingehaald zien worden tijdens de starthectometers.quote:
Is Martin inmiddels weer hersteld, voor zover je weet? Als hij nog altijd ziek is zoals voor de shorttrack wordt dat toch wel lastig..quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor een nieuwe fase van de sport hoop ik Martin, maar ik denk Koretzky en geef de gunfactor aan Koreztky. Nouja, eigenlijk aan N1n0, maar dat is niet realistisch meer, ondanks dat de kampioenschapsbenen ongetwijfeld weer uit de kuis zijn gehaald.
Geen idee, covid is een vreemd beest. De ene besmetting duurt twee dagen, de ander een maand.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is Martin inmiddels weer hersteld, voor zover je weet? Als hij nog altijd ziek is zoals voor de shorttrack wordt dat toch wel lastig..
Het is een smerige statpadster.quote:Op zondag 14 september 2025 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Holmgren veels te goed voor deze categorie
Matthieu moet het hebben van de iets makkelijkere stukken inderdaad. Op de gravel en veldrit delen van het parcours staat er geen maat op, maar de echt technische stukken mist hij wel wat.quote:Op zondag 14 september 2025 13:39 schreef Szura het volgende:
Je ziet hier wel verschil met de echte mtb’ers
Dat was 4 jaar geleden geen grandioos succesquote:Op zondag 14 september 2025 13:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mietje van der Poel moet gewoon zich erin storten.
Nee, van Martin. Ik stelde dat Charlie als generatiegenoot misschien iets beter de ervarenheid heeft om kampioenschapsbenen uit de kluis te halen.quote:Op zondag 14 september 2025 13:51 schreef Szura het volgende:
@:koffieplanter had grote verwachtingen van Aldridge?
Of een keer serieus richten op het mountainbiken. Goed dat je iets half doet niet meedoet voor de medailles.quote:Op zondag 14 september 2025 13:58 schreef Marcoss het volgende:
Hopelijk maken ze het wegparcours in LA op zijn maat dan
Er rijdt er eentje voorquote:Op zondag 14 september 2025 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gewoon zichzelf opgeblazen dus.
Merkwaardig wel, waarom pak je dan de kop?
Met een echte lekke band zak je toch ook veel sneller door het veld?quote:Op zondag 14 september 2025 13:59 schreef Faraday01 het volgende:
Nu gaat we het weten of er een wissel komt
Ja, eens, maar dat gaat met Mathieu toch nooit gebeurenquote:Op zondag 14 september 2025 14:00 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Of een keer serieus richten op het mountainbiken. Goed dat je iets half doet niet meedoet voor de medailles.
Bergop zakte hij er flink snel door hoorquote:Op zondag 14 september 2025 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met een echte lekke band zak je toch ook veel sneller door het veld?
Is het ook niet een parcours dat uiteindelijk boven zijn macht ligt. Op hoogte en lange klimmen. Een parcours als Nove Meste past hem veel beter.quote:Op zondag 14 september 2025 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie gaan verrast zijn, maar ik ben er blij mee. Mooi dat dit halve werk geen beloning krijgt.
Als je deze beste bent is dit een parcours waar dat ook heel duidelijk wordt.quote:Op zondag 14 september 2025 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hatherly fluitend naar de titel zo.
Daar geloof ik niet zo in, hij heeft in het verleden gewonnen in Lenzerheide bijvoorbeeld. Dat ligt op dezelfde hoogte. Je moet je meters blijven maken en je punten blijven pakken. Pidders heeft aangetoond dat het logistiek kan. Het is veel, maar het kan, mits je bereid bent die moeite te doen.quote:Op zondag 14 september 2025 14:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is het ook niet een parcours dat uiteindelijk boven zijn macht ligt. Op hoogte en lange klimmen. Een parcours als Nove Meste pas hem veel beter.
Wellicht wil hij nog het EK rijden.quote:Op zondag 14 september 2025 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, hij heeft in het verleden gewonnen in Lenzerheide bijvoorbeeld. Dat ligt op dezelfde hoogte. Je moet je meters blijven maken en je punten blijven pakken. Pidders heeft aangetoond dat het logistiek kan. Het is veel, maar het kan, mits je bereid bent die moeite te doen.
Met twee wereldbekertjes kom je er gewoon niet. Je hoeft echt geen plek op de voorste startrij te ambiëren, maar straks in Lenzerheide, Lake Placid en Mont-Saint-Anne is er eigenlijk geen reden om er niet bij te zijn als je echt een keer wereldkampioen XCO wenst te worden. Veel interessante wedstrijden op de weg zijn er niet meer.
Ik zou het wel tof vinden als hij het een keer doet. Na Roubaix gewoon de wegfiets aan de kant en tot september de MTB.quote:Op zondag 14 september 2025 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, hij heeft in het verleden gewonnen in Lenzerheide bijvoorbeeld. Dat ligt op dezelfde hoogte. Je moet je meters blijven maken en je punten blijven pakken. Pidders heeft aangetoond dat het logistiek kan. Het is veel, maar het kan, mits je bereid bent die moeite te doen.
Met twee wereldbekertjes kom je er gewoon niet. Je hoeft echt geen plek op de voorste startrij te ambiëren, maar straks in Lenzerheide, Lake Placid en Mont-Saint-Anne is er eigenlijk geen reden om er niet bij te zijn als je echt een keer wereldkampioen XCO wenst te worden. Veel interessante wedstrijden op de weg zijn er niet meer.
Gewoon eens een jaar mountainbiken. Maar ja, dat zal wel nietquote:Op zondag 14 september 2025 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wellicht kan die komend jaar de Tour een keer skippen.
4 miljoen opgeven om een jaartje te gaan mountainbiken, ja dat lijkt me niet nee.quote:Op zondag 14 september 2025 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon eens een jaar mountainbiken. Maar ja, dat zal wel niet
Het is vooral de Tour overslaan. Kan na Roubaix opbouwen en van juni tot september op de MTB.quote:Op zondag 14 september 2025 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon eens een jaar mountainbiken. Maar ja, dat zal wel niet
Al jaren niet de ballen om het zo aan te pakkenquote:Op zondag 14 september 2025 14:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is vooral de Tour overslaan. Kan na Roubaix opbouwen en van juni tot september op de MTB.
Gaat nooit gebeuren. Sponsorverplichtingen zijn daar te belangrijk voor.quote:Op zondag 14 september 2025 14:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is vooral de Tour overslaan. Kan na Roubaix opbouwen en van juni tot september op de MTB.
Hij was sowieso kansloos vandaagquote:Op zondag 14 september 2025 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan de startpositie..
En dus is die ambitie ook niet zo groot om alles ervoor op te gevenquote:Op zondag 14 september 2025 14:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Al jaren niet de ballen om het zo aan te pakken
Het is vooral dat de sponsors van de ploeg 80% van de publiciteit in de Tour halen. Als de grote man van de ploeg dan niet start is dat een groot probleem.quote:Op zondag 14 september 2025 14:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Al jaren niet de ballen om het zo aan te pakken
En bijvoorbeeld dit jaar ook een parcours om niet te negeren. Wie weet de komende jaren maar weer twee of drie kansen in plaats van de zeven of acht dit jaar.quote:Op zondag 14 september 2025 14:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is vooral dat de sponsors van de ploeg 80% van de publiciteit in de Tour halen. Als de grote man van de ploeg dan niet start is dat een groot probleem.
En dan nog het sponsorprobleem dat de Roodhooftjes hebbenquote:Op zondag 14 september 2025 14:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En bijvoorbeeld dit jaar ook een parcours om niet te negeren. Wie weet de komende jaren maar weer twee of drie kansen in plaats van de zeven of acht dit jaar.
Dat is wel een rare opmerking als je na een goede start zelfs kan opschuiven naar de tweede plaats.quote:Op zondag 14 september 2025 14:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij was sowieso kansloos vandaag
Weet ik, zo groot is de sportieve ambitie voor de MTB nou ook weer niet.quote:Op zondag 14 september 2025 14:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
4 miljoen opgeven om een jaartje te gaan mountainbiken, ja dat lijkt me niet nee.
Blijft toch intrigerend, als hij ploft dan ploft hij ook grootsquote:Op zondag 14 september 2025 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel een rare opmerking als je na een goede start zelfs kan opschuiven naar de tweede plaats.
Het was technisch een uitdaging geworden, maar uiteindelijk zeiden vooral de benen gewoon nee.
Leuk dat hij na 22 min 2e lag. Heb je niets aan.quote:Op zondag 14 september 2025 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel een rare opmerking als je na een goede start zelfs kan opschuiven naar de tweede plaats.
Het was technisch een uitdaging geworden, maar uiteindelijk zeiden vooral de benen gewoon nee.
En terecht natuurlijk, buiten een gouden medaille op de OS is het een sport in de marge. Dan kun je beter een carriere hebben met het palmares wat die nu al heeft op de weg.quote:Op zondag 14 september 2025 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik, zo groot is de sportieve ambitie voor de MTB nou ook weer niet.
Vreemd want dan zou hij terug zijn in het groepje waar hij net gruwelijk uit gelost werdquote:Op zondag 14 september 2025 14:28 schreef Szura het volgende:
Als die tijden kloppen, zit hij er toch weer maar 15-20 achter?
Ja ik vertrouw het ook niet helemaalquote:Op zondag 14 september 2025 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vreemd want dan zou hij terug zijn in het groepje waar hij net gruwelijk uit gelost werd
Hij rijdt een dikke minuut achter zilver.quote:Op zondag 14 september 2025 14:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw het ook niet helemaal
Dat zal hij toch ook wel weten inmiddels. Het gesprek zal vooral met de ploeg moeten zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt tijd dat juichlaven als De Knegt en Brentjens ook eens wat harder zijn richting Van der Poel. Neem het maar eens serieus als je een medaille wil.
EK op de weg, WK Gravel, nog genoeg te doenquote:Op zondag 14 september 2025 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is onvermijdelijk een einde seizoen voor Mathieu. En dan in december maar weer veldrijden.
edit: hij gaat natuurlijk ook nog gravellen tussendoor.
Het is ook niet alsof hij de plek van iemand anders, met meer kans, inneemt op het moment.quote:Op zondag 14 september 2025 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal hij toch ook wel weten inmiddels. Het gesprek zal vooral met de ploeg moeten zijn.
Uiteraard. Alpecin kan ook wel een keertje zonder Mathieu naar de Tour. Dan win je daar nog 2 etappes met Philipsen.quote:Op zondag 14 september 2025 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal hij toch ook wel weten inmiddels. Het gesprek zal vooral met de ploeg moeten zijn.
Dat lijkt me wel de vraag, zo’n zekerheidje is dat ook nietquote:Op zondag 14 september 2025 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard. Alpecin kan ook wel een keertje zonder Mathieu naar de Tour. Dan win je daar nog 2 etappes met Philipsen.
Dan gaan ze een keer met, naast Philipsen, Mathieu 2.0quote:Op zondag 14 september 2025 14:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de vraag, zo’n zekerheidje is dat ook niet
Haha, natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 september 2025 14:41 schreef Szura het volgende:
Gaan we straks sprinten voor zilver en brons
Die wint halffit 3 ritten in de Vueltaquote:Op zondag 14 september 2025 14:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de vraag, zo’n zekerheidje is dat ook niet
Die zouden er toch ook druk mee moeten zijn dat er niemand anders met een oranje shirt meedoet vandaag..quote:Op zondag 14 september 2025 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt tijd dat juichlaven als De Knegt en Brentjens ook eens wat harder zijn richting Van der Poel. Neem het maar eens serieus als je een medaille wil.
Ja; maar wel met hele andere concurrentiequote:Op zondag 14 september 2025 14:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die wint halffit 3 ritten in de Vuelta
Maar dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op zondag 14 september 2025 14:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zouden er toch ook druk mee moeten zijn dat er niemand anders met een oranje shirt meedoet vandaag..
Mee eens hoor maar ja een bondscoach bij het fietsen (behalve baan) is ook wel een simpel baantje eigenlijk. Heel veel doe je niet qua training en coaching.quote:Op zondag 14 september 2025 14:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zouden er toch ook druk mee moeten zijn dat er niemand anders met een oranje shirt meedoet vandaag..
Wie dan?quote:Op zondag 14 september 2025 14:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Tom Schellekens met zijn leeftijd sowieso (kan er niet veel van), maar met name de enorme kakker Rens Teunissen van Manen. Als je nog verder wilt kijken is er bij de junioren Cas Timmermans. Heeft het als eerstejaars nog erg moeilijk, maar was bij de nieuwelingen een van de besten in zijn categorie.quote:
Valt nog mee dat Van der Poel zal finishen.quote:Op zondag 14 september 2025 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel op 5 minuten, jeetje.
Het wk waar hij die hongerklop had finishte hij ook nog.quote:Op zondag 14 september 2025 14:58 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Valt nog mee dat Van der Poel zal finishen.
Makkelijkquote:Op zondag 14 september 2025 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Koretzky zou dit moeten regelen.
Ach, maar beter ook. Als ie 5e was geworden zou hij het volgend jaar weer op dezelfde manier proberen. Nu weet Matje dat de combi met de Tour wel heel lastig wordt.quote:
Nee joh, volgende week gewoon aan de start in Lenzerheide!quote:Op zondag 14 september 2025 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo snel mogelijk weer op de wegfiets en deze afgang vergeten.
Juist niet.quote:Op zondag 14 september 2025 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo snel mogelijk weer op de wegfiets en deze afgang vergeten.
Mja, daar was twee weken geleden weinig van te merken.quote:Op zondag 14 september 2025 15:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Matje niet gewoon een te slechte klimmer?
Bergop is juist waar hij het verschil maakt. Niemand hier kan zijn power matchen. Hij komt gewoon op alle vlakken tekort zodra de omloop niet bergop gaat. Hij heeft gewonnen in Lenzerheide, de wereldbeker met de meeste hoogtemeters.quote:Op zondag 14 september 2025 15:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Matje niet gewoon een te slechte klimmer?
Of juist wel, maar dan voltijds.quote:Op zondag 14 september 2025 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit meer mountainbiken graag.
Ik dacht ook na Les Gets, hij zit op schema, en al helemaal door de hele week hier al het terrein te verkennen op de MTB.quote:Op zondag 14 september 2025 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens had hij, vergeleken met zijn prestatie in Les Gets, ook gewoon een enorme offday vandaag. Een klassiekertje, zou je kunnen zeggen.
In ieder geval wel twee wedstrijden achter elkaar op de fiets blijven zitten, dat is dan weer de silver lining.
Hij zegt er wel bij dat het op training ook al niet best ging.quote:Op zondag 14 september 2025 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
De eerste reactie van Van der Poel? Een pauze tot december.
Zo'n Renewi Tour hakt er ook wel zwaar in natuurlijk, kan me voorstellen dat hij na zo'n zware week en ook nog een hele voorbereiding op het WK toe is aan drie maanden vakantie.
Fysiek gezien misschien niet, maar als hij toch al wist dat vandaag normaal gesproken z’n laatste wedstrijd zou zijn met daarna een lange rustperiode, kan er ook weinig kapot gaanquote:Op zondag 14 september 2025 15:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zegt er wel bij dat het op training ook al niet best ging.
Als je niet topfit bent is de vraag ook of het verstandig is om hier te rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |