En terecht natuurlijk, buiten een gouden medaille op de OS is het een sport in de marge. Dan kun je beter een carriere hebben met het palmares wat die nu al heeft op de weg.quote:Op zondag 14 september 2025 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik, zo groot is de sportieve ambitie voor de MTB nou ook weer niet.
Vreemd want dan zou hij terug zijn in het groepje waar hij net gruwelijk uit gelost werdquote:Op zondag 14 september 2025 14:28 schreef Szura het volgende:
Als die tijden kloppen, zit hij er toch weer maar 15-20 achter?
Ja ik vertrouw het ook niet helemaalquote:Op zondag 14 september 2025 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vreemd want dan zou hij terug zijn in het groepje waar hij net gruwelijk uit gelost werd
Hij rijdt een dikke minuut achter zilver.quote:Op zondag 14 september 2025 14:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw het ook niet helemaal
Dat zal hij toch ook wel weten inmiddels. Het gesprek zal vooral met de ploeg moeten zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt tijd dat juichlaven als De Knegt en Brentjens ook eens wat harder zijn richting Van der Poel. Neem het maar eens serieus als je een medaille wil.
EK op de weg, WK Gravel, nog genoeg te doenquote:Op zondag 14 september 2025 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is onvermijdelijk een einde seizoen voor Mathieu. En dan in december maar weer veldrijden.
edit: hij gaat natuurlijk ook nog gravellen tussendoor.
Het is ook niet alsof hij de plek van iemand anders, met meer kans, inneemt op het moment.quote:Op zondag 14 september 2025 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal hij toch ook wel weten inmiddels. Het gesprek zal vooral met de ploeg moeten zijn.
Uiteraard. Alpecin kan ook wel een keertje zonder Mathieu naar de Tour. Dan win je daar nog 2 etappes met Philipsen.quote:Op zondag 14 september 2025 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal hij toch ook wel weten inmiddels. Het gesprek zal vooral met de ploeg moeten zijn.
Dat lijkt me wel de vraag, zo’n zekerheidje is dat ook nietquote:Op zondag 14 september 2025 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard. Alpecin kan ook wel een keertje zonder Mathieu naar de Tour. Dan win je daar nog 2 etappes met Philipsen.
Dan gaan ze een keer met, naast Philipsen, Mathieu 2.0quote:Op zondag 14 september 2025 14:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de vraag, zo’n zekerheidje is dat ook niet
Haha, natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 september 2025 14:41 schreef Szura het volgende:
Gaan we straks sprinten voor zilver en brons
Die wint halffit 3 ritten in de Vueltaquote:Op zondag 14 september 2025 14:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de vraag, zo’n zekerheidje is dat ook niet
Die zouden er toch ook druk mee moeten zijn dat er niemand anders met een oranje shirt meedoet vandaag..quote:Op zondag 14 september 2025 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt tijd dat juichlaven als De Knegt en Brentjens ook eens wat harder zijn richting Van der Poel. Neem het maar eens serieus als je een medaille wil.
Ja; maar wel met hele andere concurrentiequote:Op zondag 14 september 2025 14:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die wint halffit 3 ritten in de Vuelta
Maar dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op zondag 14 september 2025 14:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zouden er toch ook druk mee moeten zijn dat er niemand anders met een oranje shirt meedoet vandaag..
Mee eens hoor maar ja een bondscoach bij het fietsen (behalve baan) is ook wel een simpel baantje eigenlijk. Heel veel doe je niet qua training en coaching.quote:Op zondag 14 september 2025 14:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zouden er toch ook druk mee moeten zijn dat er niemand anders met een oranje shirt meedoet vandaag..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |