Ik zie een patroon, de Honchar versnelling duwenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Rissveds is gewoon superieur, niet veel tegen te doen met deze benen.
Het was droog, ik snapte ook al niet waarom ze niet gewoon op slicks ging.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Puck moet toch eens andere bandjes gaan gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:50 schreef DeeBee het volgende:
Ik zit klaar voor de Matje-show, die rijdt elke ronde een minuut dicht op die asfaltstrook.Het zal al een uitdaging worden om in redelijke positie bij dat brugje aan te komen en daar geen voet aan de grond te hoeven zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:50 schreef DeeBee het volgende:
Ik zit klaar voor de Matje-show, die rijdt elke ronde een minuut dicht op die asfaltstrook.Voor een nieuwe fase van de sport hoop ik Martin, maar ik denk Koretzky en geef de gunfactor aan Koreztky. Nouja, eigenlijk aan N1n0, maar dat is niet realistisch meer, ondanks dat de kampioenschapsbenen ongetwijfeld weer uit de kuis zijn gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
5. Hij heeft geen ranking.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef Szura het volgende:
Op welke rij staat Tjeu eigenlijk? Hij zal toch rap naar voren moeten anders heb je hier al gauw een groot probleem.
Zoals vandaag wel duidelijk werd moet je bij de brug al flink opgeschoven zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef Szura het volgende:
Op welke rij staat Tjeu eigenlijk? Hij zal toch rap naar voren moeten anders heb je hier al gauw een groot probleem.
Kansloosquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef Szura het volgende:
Ik heb hem twee jaar geleden in een veldrit in een streep op het asfalt zowat de rest van het peloton al ingehaald zien worden tijdens de starthectometers.quote:
Is Martin inmiddels weer hersteld, voor zover je weet? Als hij nog altijd ziek is zoals voor de shorttrack wordt dat toch wel lastig..quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor een nieuwe fase van de sport hoop ik Martin, maar ik denk Koretzky en geef de gunfactor aan Koreztky. Nouja, eigenlijk aan N1n0, maar dat is niet realistisch meer, ondanks dat de kampioenschapsbenen ongetwijfeld weer uit de kuis zijn gehaald.
Geen idee, covid is een vreemd beest. De ene besmetting duurt twee dagen, de ander een maand.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is Martin inmiddels weer hersteld, voor zover je weet? Als hij nog altijd ziek is zoals voor de shorttrack wordt dat toch wel lastig..
Het is een smerige statpadster.quote:Op zondag 14 september 2025 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Holmgren veels te goed voor deze categorie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |