SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja die hoeft er toch niks meer meequote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Oh ze laten even bij Reizen Waes zien hoe ze 25 kilo aan hun ballen hangen en ermee zwaaien en ook nog iemand van 87 jaar die 80 kilo eraan had hangen.
[ afbeelding ]
bijzonder welquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Oh ze laten even bij Reizen Waes zien hoe ze 25 kilo aan hun ballen hangen en ermee zwaaien en ook nog iemand van 87 jaar die 80 kilo eraan had hangen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook al best zwaar als je dit nooit eerder hebt gedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
das meer dan ik er aan zou willen hangen
Nee, dit klopt duidelijk als vuurwerk.quote:
dat zeker.. en op werk verkopen we ook wel van die gewichten om eraan te hangen, maar zelfs dat vind ik al heel wat als ik er over nadenkquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me ook al best zwaar als je dit nooit eerder hebt gedaan.
klopt zo op de deur?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit klopt duidelijk als vuurwerk.
Dat vuurwerk klopt want de bel doet het niet?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit klopt duidelijk als vuurwerk.
Klopt de deur eruit.quote:
zo met de deur in huis vallenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt de deur eruit.
Lolquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
@:ama
voor je tuinstoelen
[ afbeelding ]
Nou ik kan het niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Ziet er ook niet moeilijk uit om te maken
ja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vuurwerk klopt want de bel doet het niet?
leukquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
@:ama
voor je tuinstoelen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd getagd. Ik heb reclames. Er versprong iets. Ik weet niet waarom ik werd getagd.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Deze moet je halen bij de Kruidvat en ze hebben die Verkade repen (die op KitKat chunky lijken) ook in de aanbieding.
[ link | afbeelding ]
Iets over chocolade, niet belangrijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd getagd. Ik heb reclames. Er versprong iets. Ik weet niet waarom ik werd getagd.
Omdat Amerika.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:38 schreef Ama het volgende:
Waarom zijn de leukste Halloween en Nightmare Before Christmas spullen te koop in Amerika.
[ link | afbeelding ]
Best wel warmquote:
Neem aan dat hij gewoon met een wapen rondloopt daar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 01:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nice! veel plezier en houdt je berenspray paraat
ssssttt n iet wakker maken, ze hebben weekendquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ssssttt n iet wakker maken, ze hebben weekend
Herrie makertquote:
quote:
Morguhquote:
Morguh Stigquote:
Morguh Nattequote:
Hey Bos, hoe was de BBQquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey Bos, hoe was de BBQ
Mooi zo, dat nemen ze je niet meer af in ieder geval.quote:
Dotje lieverdquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Morguh Stig
[..]
Morguh Natte
[..]
Hey Bos, hoe was de BBQ
Nee. en ik heb een herinnering hier staanquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, dat nemen ze je niet meer af in ieder geval.
Het weer was gewoon prima. Geen regen gehad, maar lekker nazomer weer...quote:Viel het mee met het weer?
Fijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk eens normaal geslapen.
ahh, daar is mn slaap heen gegaanquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Leuk nog wat gewonnen ookquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. en ik heb een herinnering hier staan
Bomenverzameling in GC / [KSC #19235] Roze olifanten en paarse krokodillen
[..]
Het weer was gewoon prima. Geen regen gehad, maar lekker nazomer weer...
Dat is altijd lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Bij deze stand zijn jullie inderdaad gepromoveerdquote:
Ik moedig ze alvast aan voor de tweede wedstrijd van het seizoen. Ze begonnen erg goed vorige week.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij deze stand zijn jullie inderdaad gepromoveerd
Of is je kind kampioen??
Oeh.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestje met de hockey moeders nu?
🥵🥵🥵quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestje met de hockey moeders nu?
Had ze dat maar beter moeten uitleggenquote:
Ik eindelijk ook. Begin bijna te twijfelen of ik volgend voorjaar die hordeur weer terug moet plaatsen. Het fijne was wel dat ik vrijwel geen vliegen had in huis maar ik werd wel om 5 uur 's nachts elke keer wakker gemaakt omdat die kat aan de hordeur zat te kloten dat ze naar buiten wou.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
3D is volgens mij ook in de bioscoop op zn retourquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Vanavond naar de nieuwe Conjuring. Had nog vouchers dus voor ¤1.50 ga ik samen met een vriendin.Moest wel 75 cent per persoon bij betalen, wat natuurlijk geen ramp is maar ik weet niet zo goed waarom want het is geen 3D film (daar moet je sowieso extra voor betalen).
Trouwens wel lang geleden dat ik een film in de bioscoop ging kijken die niet in 3D te zien is (althans niet hier).Kan mij serieus niet herinneren welke film hier voor de laatste was die ik niet in 3D heb gekeken.
Echt? Jurassic World laatst was ook in 3D.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
3D is volgens mij ook in de bioscoop op zn retour
volgens mij welquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt? Jurassic World laatst was ook in 3D.
gratis kaartje, dus dan maar gewoon blind kiezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
En dan kan ik binnenkort ook nog gratis naar de film voor mijn verjaardag want als het goed is krijg ik dan gratis kaartje. Maar ik zag niet echt iets waar ik heen wil.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis kaartje, dus dan maar gewoon blind kiezen
Thank God.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
3D is volgens mij ook in de bioscoop op zn retour
Ja denk jij dat ook wat hij zegt? Toch lijkt horror in 3D mij wel vet.quote:
vroegah had je van die verrassingen. kocht je voor een gulden ofzo een kaartje voor zaal 3 ofzo en nergens stond aangegeven welke film het was, alleen of het kinderfilm, alle leeftijden, horror etc was werd bekend gemaakt..quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis kaartje, dus dan maar gewoon blind kiezen
alles kinderstoot proof maken maarquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Nou ik weet echt niet zo goed hoe ik dat gisteren voor elkaar heb gekregen met mijn duim toen ik het raampje open deed want er is dus een stuk vel af en tot twee keer toe komt het door de pleister heen.
En nu later die avond stootte ik mij ook nog echt vlak boven mijn oog aan het puntje van de metalen rek naast de koelkast. Waarom ben ik zo.
Ja begin bijna te denken dat dat nog niet eens zo'n gek idee is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
alles kinderstoot proof maken maar
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja begin bijna te denken dat dat nog niet eens zo'n gek idee is.
Zo oud ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroegah had je van die verrassingen. kocht je voor een gulden ofzo een kaartje voor zaal 3 ofzo en nergens stond aangegeven welke film het was, alleen of het kinderfilm, alle leeftijden, horror etc was werd bekend gemaakt..
Ja als het ziekenhuis mij niet verminkt dan doe ik het zelf wel.quote:
pathe heeft/had dat nog steeds, heette Pathe Sneak ofzo..quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroegah had je van die verrassingen. kocht je voor een gulden ofzo een kaartje voor zaal 3 ofzo en nergens stond aangegeven welke film het was, alleen of het kinderfilm, alle leeftijden, horror etc was werd bekend gemaakt..
Op die manier heb ik "My cousin Vinny" gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
pathe heeft/had dat nog steeds, heette Pathe Sneak ofzo..
officieel werd niet bekend gemaakt welke film het was, vaak was het een dag of 2 eerder wel al bekend
Sneak preview.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
waag het niet om het niet mooi te vindenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op naar Heerlen. Ben benieuwd of ik het een mooie musical ga vinden..
Muntjes gevonden?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Jaarlijkse vrijmarkt bij ouders in de straat
Even een rondje gedaan met mijn moeder. 4 1 persoons ovenschaaltjes, 2 met deksel, en een amusekookboekje voor samen ¤1,50 op de kop getikt
En met wat oude bekenden gebabbeld
Ik kwam laatst bij mijn ouders ook ineens allemaal oude bekenden tegen. Sommige mensen zijn ook echt niets veranderd in al die jaren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Jaarlijkse vrijmarkt bij ouders in de straat
Even een rondje gedaan met mijn moeder. 4 1 persoons ovenschaaltjes, 2 met deksel, en een amusekookboekje voor samen ¤1,50 op de kop getikt
En met wat oude bekenden gebabbeld
Nee, wel 2 muntjes uitgegevenquote:
Ja grappig is dat hequote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij mijn ouders ook ineens allemaal oude bekenden tegen. Sommige mensen zijn ook echt niets veranderd in al die jaren.
Zelfs niet 15 kilo aangekomen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij mijn ouders ook ineens allemaal oude bekenden tegen. Sommige mensen zijn ook echt niets veranderd in al die jaren.
vast wel. alleen had je toen nog nauwelijks internetquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Op die manier heb ik "My cousin Vinny" gezien.
Blijkbaar in 1992 want dat staat als jaartal dat hij in NL uit kwam op IMDB![]()
Toen deden ze nog niet aan spoileren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
denk ik mijn telefoon ergens in huis te hebben laten slingeren. In de keuken gekeken.
Op moment dat ik "Hey Google" zeg, zie ik hem gewoon liggen naast de plek waar ik nog geen 5min er voor gewoon zat toen ik mn foon zocht.
Dus maar even gewoon "Hoi" tegen google gezegd...
Krijg ik heel liefdevol terug.. "Hoi Nizno, er is zoveel aan de hand in de wereld. Ik hoop dat je een goede dag hebt vandaag"Lieve telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
denk ik mijn telefoon ergens in huis te hebben laten slingeren. In de keuken gekeken.
Op moment dat ik "Hey Google" zeg, zie ik hem gewoon liggen naast de plek waar ik nog geen 5min er voor gewoon zat toen ik mn foon zocht.
Krijg ik heel liefdevol terug.. "Hoi Nizno, er is zoveel aan de hand in de wereld. Ik hoop dat je een goede dag hebt vandaag"Niks mis om af en toe even hoi tegen Google te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Krijg ik heel liefdevol terug.. "Hoi Nizno, er is zoveel aan de hand in de wereld. Ik hoop dat je een goede dag hebt vandaag"Ik ben mijn telefoon nooit kwijt eigenlijk. Die ligt altijd op 1 van 3 plekken of aan de lader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zwarte telefoon op een zwarte kussen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoon nooit kwijt eigenlijk. Die ligt altijd op 1 van 3 plekken of aan de lader.
Herkenbaar. En ik heb mijn telefoon ook op stil staan, dus dat ding bellen met een andere telefoon schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwarte telefoon op een zwarte kussen.
daarvoor is google dus handig... of via de website of via mn nest.. zelfs als staat hij op niet storn. ze laat hem gewoon pingelen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Herkenbaar. En ik heb mijn telefoon ook op stil staan, dus dat ding bellen met een andere telefoon schiet ook niet op.
Mensen die dit soort services nodig hebben zouden niet met technolgische dingen moeten omgaan. Nog niet eens met een schaar of een schroevendraaier.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor is google dus handig... of via de website of via mn nest.. zelfs als staat hij op niet storn. ze laat hem gewoon pingelen.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die dit soort services nodig hebben zouden niet met technolgische dingen moeten omgaan. Nog niet eens met een schaar of een schroevendraaier.
dat deed ik uiteindelijk ookquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan mijn telefoon gewoon zoeken met mijn ogen.
ik had twee plakken suikerbrood en op 1 plak zat een cashewnoot. gevarieerde lunchquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens lunchgenotBroodje zalm en broodje bal gehakt onderweg
Had er inmiddels al mogen zijn. Staat edoch inmiddels op 11 minutenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens lunchgenotBroodje zalm en broodje bal gehakt onderweg
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had er inmiddels al mogen zijn. Staat edoch inmiddels op 11 minuten
Ik ook en andersom ookquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kan mijn telefoon zoeken met mijn horloge
Handig voor als je hem soms kwijt bent inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kan mijn telefoon zoeken met mijn horloge
Oh je telefoon kan jou ook vinden met je horloge, dat is wel fijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook en andersom ook
Ja preciesquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook en andersom ook
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Handig voor als je hem soms kwijt bent inderdaad.
Ik dacht bij mezelf: overkomt mij dat ooit? Nee ik ben te vies verslaafd(SAD)
Horloge ben ik nooit kwijtquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook en andersom ook
Ik moest hier ook aan denken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je telefoon kan jou ook vinden met je horloge, dat is wel fijn
Nou dan is het er dus niet bijna.quote:Het is er bijna...
Je bestelling wordt bereid
De bezorger is bij het restaurant.
als je er heen was gelopen had je je stapjes en je eten beide gehaaldquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Een uur wachten op twee broodjes voor 20 euro godverdomme.
Zijn ze er nu wel?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Een uur wachten op twee broodjes voor 20 euro godverdomme.
Ja dit gaan we voorlopig niet meer doen nee.quote:
quote:
quote:
Ja? Ze zijn straks 1,5 uur voor Fles in de weer geweest.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
fooi, voor 2 broodjes van 20 euro?
nicequote:Op zaterdag 13 september 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer naar de sportschool geweest. @:bitterbal kan trots op mij zijn.
Taste le sarkezzmquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
fooi, voor 2 broodjes van 20 euro?
Ik denk dat ze die fooi lekker in hun reet kunnen steken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn er straks toch flink lang mee bezig geweest, dus dan is een fooi wel op z'n plaats.
Moeten ze eerst wel komen opdagen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die fooi lekker in hun reet kunnen steken.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:56 schreef Recce het volgende:
Krijgen we zo wel een foto van de broodjes?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten ze eerst wel komen opdagen natuurlijk.
Met wie ben je daar geweest? En hoelang is het varen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vandaag op koh toa geweest, eiland hiernaast. Hebben we gesnorkeld en heb allemaal super leuke visjes gezien![]()
1 van een soort van metallic met groen paarse gloed
een uur en 15 min ongeveer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Met wie ben je daar geweest? En hoelang is het varen?
er is een AI chatbot.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:00 schreef Recce het volgende:
[..]Kun je niet bellen dat ze die broodjes in hun hol mogen stoppen?
Kun je daar ook een huisje huren?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een uur en 15 min ongeveer.
Was met vrienden. Vannochtend om half 9 de boot en nu net terug. Is ook een erg leuk eiland
Wilde net vragen of ze er al zojn5quote:
Wens 'm een deling door nul toe.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is een AI chatbot.
Nou ja geen AI maar gewoon standaard kutantwoorden uitkotsen.
oh ja hoor. Maar het is vrij kleinquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je daar ook een huisje huren?
Bommen op bakker bart.quote:Assistent
Assistent zegt:
Hallo Fles, ik ben de virtuele assistent van Thuisbezorgd.nl.
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je helpen?
zegt:
Ik zit al anderhalf uur op 2 broodjes te wachten. Drie kwartier geledenn was het er "bijna" en nu loopt het weer op van 8 naar 11 minuten?
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:05 geleverd moeten worden.
Ga naar je bestelpagina om de route van de bezorger te volgen.
Assistent zegt:
Is dit alles voor vandaag?
zegt:
WAT IS ER AAN DE HAND>
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:05 geleverd moeten worden.
Assistent zegt:
zegt:
Nee, terug
Assistent
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je ondersteunen?
zegt:
Waar is mijn bestelling?
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:06 geleverd moeten worden.
Assistent zegt:
zegt:
waardeloze klotezooi.
Assistent
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je ondersteunen?
hopelijk eerder dan de regen hierquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
Wat zou er eerder zijn
De regen hier of de broodjes van Fles
Wat ga je verorberen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Bestelling wordt bezorgd. 4 minuten.
broodje zalm en broodje balquote:
Na regen komt zonneschijn. #spreuk van de dagquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En daar is de volgende bui alweer. Maar de zon schijnt ook.
Vergroeide eiken moet je niet verplaatsenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:08 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)sloten-klooster.html
Mag vast niet meer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
action had geen busjes perslucht meer
Van de regen of van de jus?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:11 schreef Recce het volgende:
Wedden dat de broodjes helemaal zompig zijn?
Keizerin Sissiquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Fijne voorstelling. Waarover gaat ie?
Van de luchtvochtigheid omdat ze een eeuw onderweg waren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van de regen of van de jus?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Ik hoor wel hoe je het vond
Wat?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Ik hoor wel hoe je het vond
het begint hier nu erg bewolkt te worden, tijd om het raam dicht te doen bovenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
Meteen ook een hoosbui
Maar goed dat de meeste mensen al waren opgeruimd. Met dit weer ben je meteen doorweekt
quote:
Je hebt je polar nog niet gestept!quote:
Heb ook nog geen foto’s gemaaktquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt je polar nog niet gestept!
*Trekt dekentje nog wat verder over zich heenquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
Het is echt weer tijd om binnen onder een dekentje te chillen.
Ik laat hem ook maar weer standaard op de bank liggen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Trekt dekentje nog wat verder over zich heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
niet te hard meezingen hequote:
Dit soort berichten wil ik niet lezen 2 uur voordat ik op de fiets moet stappen.quote:
sinds wanneer ken ik jou?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
Ben wel erg benieuwd wat ik aan LEGO van een vriend krijg die obsessed is met LEGO. Hij stuurde in mijn verjaardagsapp een bericht dat iedereen die LEGO gaat kopen zich moet melden bij hem zodat ik niks dubbel krijg.
Hij had ook al gezegd tegen mij dat hij LEGO gaat kopen voor mij omdat hij het leuk vindt en volgens mij vindt hij het ook leuk dat we tegenwoordig een hobby delen.
Gaat dit over dat stukje een vriend die obsessed is met LEGO?quote:
ik ben aan het begin van de polder rechtsomkeert gegaan, kreeg de volle laag en moest nog 20 minuten met volle wind tegenquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort berichten wil ik niet lezen 2 uur voordat ik op de fiets moet stappen.
Dit motiveert ook niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben aan het begin van de polder rechtsomkeert gegaan, kreeg de volle laag en moest nog 20 minuten met volle wind tegen
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat dit over dat stukje een vriend die obsessed is met LEGO?
Het wordt steeds donkerder hier. Lijkt wel nacht zowat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort berichten wil ik niet lezen 2 uur voordat ik op de fiets moet stappen.
"Wat drijft daar door de straat?"quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
de achterdeur ook maar dicht gedaan, iets te fris tijdens deze hoosbui
ik woon ver boven NAP. dus voor het water hier in huis terecht komt is de rest van NL al verdronkenquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat drijft daar door de straat?"
"Oh, dat is Nizno. Die vergat haar deur dicht te doen."
Jij bewaart sowieso veel meer ook in dozen en dat doet hij niet echt.quote:
Dat dachten ze in Enschede vast ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik woon ver boven NAP. dus voor het water hier in huis terecht komt is de rest van NL al verdronken
Het lijkt het einde van de wereld wel. De Dag des Oordeels. De apocalyps!quote:
Hoge Noordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik woon ver boven NAP. dus voor het water hier in huis terecht komt is de rest van NL al verdronken
ja dat dusquote:
tussen 18u en 18:30 lijkt het daar bij haar droog te zijn, dus zal vast goed komen daarquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver je zal zo maar de deur uit moeten op de fiets of zo zeg![]()
Oh jammer zegquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
tussen 18u en 18:30 lijkt het daar bij haar droog te zijn, dus zal vast goed komen daar
Oké als dat niet zo is dan klaag ik jou aan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
tussen 18u en 18:30 lijkt het daar bij haar droog te zijn, dus zal vast goed komen daar
succesquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké als dat niet zo is dan klaag ik jou aan.
Ik heb vanmiddag tijdens code geel toch weer heerlijk in de zon gelopen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Al het onweer trekt gewoon weer netjes onder ons door, ongelofelijk.
@:haags @:wereldgozer
quote:
Zeg even tegen Hedwig dat ze niet op de knop moet springen.quote:
Bedoel je bliksem?quote:
Nou ik zal je vertellen dat het bovenste mandje van de krabpaal precies naast de lichtknop zit maar ze heeft het nog niet door.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg even tegen Hedwig dat ze niet op de knop moet springen.
Nou leuk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgende maand wintertijd genot
@:dr_flash
Gadverdammequote:Op zaterdag 13 september 2025 16:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd weer in het oostenquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Oké dat sloeg hier ergens vlak in de buurt in want dat was echt een zieke harde knal.
Ik zag 15 minuten geleden een extreem donkere lucht in het oostenquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd weer in het oosten@:Nattekat
Ik vind onweer wel leuk maar zo'n mega knal vlakbij ben ik minder fan van.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd weer in het oosten@:Nattekat
Ik bevind mij buiten de driehoekquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Al het onweer trekt gewoon weer netjes onder ons door, ongelofelijk.
@:haags @:wereldgozer
Dus er is een plek waar de buien zich spreiden alsof Mozes daar staat?quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik bevind mij buiten de driehoek
met gorgonzola ?quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Whahaha de zon schijnt hier.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking deprimerend als het nu al donker is buiten.
Nee dat is goorquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |