Ik laat hem ook maar weer standaard op de bank liggen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Trekt dekentje nog wat verder over zich heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
niet te hard meezingen hequote:
Dit soort berichten wil ik niet lezen 2 uur voordat ik op de fiets moet stappen.quote:
sinds wanneer ken ik jou?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
Ben wel erg benieuwd wat ik aan LEGO van een vriend krijg die obsessed is met LEGO. Hij stuurde in mijn verjaardagsapp een bericht dat iedereen die LEGO gaat kopen zich moet melden bij hem zodat ik niks dubbel krijg.
Hij had ook al gezegd tegen mij dat hij LEGO gaat kopen voor mij omdat hij het leuk vindt en volgens mij vindt hij het ook leuk dat we tegenwoordig een hobby delen.
Gaat dit over dat stukje een vriend die obsessed is met LEGO?quote:
ik ben aan het begin van de polder rechtsomkeert gegaan, kreeg de volle laag en moest nog 20 minuten met volle wind tegenquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort berichten wil ik niet lezen 2 uur voordat ik op de fiets moet stappen.
Dit motiveert ook niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben aan het begin van de polder rechtsomkeert gegaan, kreeg de volle laag en moest nog 20 minuten met volle wind tegen
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat dit over dat stukje een vriend die obsessed is met LEGO?
Het wordt steeds donkerder hier. Lijkt wel nacht zowat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort berichten wil ik niet lezen 2 uur voordat ik op de fiets moet stappen.
"Wat drijft daar door de straat?"quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
de achterdeur ook maar dicht gedaan, iets te fris tijdens deze hoosbui
ik woon ver boven NAP. dus voor het water hier in huis terecht komt is de rest van NL al verdronkenquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat drijft daar door de straat?"
"Oh, dat is Nizno. Die vergat haar deur dicht te doen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |