SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja die hoeft er toch niks meer meequote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Oh ze laten even bij Reizen Waes zien hoe ze 25 kilo aan hun ballen hangen en ermee zwaaien en ook nog iemand van 87 jaar die 80 kilo eraan had hangen.
[ afbeelding ]
bijzonder welquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Oh ze laten even bij Reizen Waes zien hoe ze 25 kilo aan hun ballen hangen en ermee zwaaien en ook nog iemand van 87 jaar die 80 kilo eraan had hangen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook al best zwaar als je dit nooit eerder hebt gedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
das meer dan ik er aan zou willen hangen
Nee, dit klopt duidelijk als vuurwerk.quote:
dat zeker.. en op werk verkopen we ook wel van die gewichten om eraan te hangen, maar zelfs dat vind ik al heel wat als ik er over nadenkquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me ook al best zwaar als je dit nooit eerder hebt gedaan.
klopt zo op de deur?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit klopt duidelijk als vuurwerk.
Dat vuurwerk klopt want de bel doet het niet?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit klopt duidelijk als vuurwerk.
Klopt de deur eruit.quote:
zo met de deur in huis vallenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt de deur eruit.
Lolquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
@:ama
voor je tuinstoelen
[ afbeelding ]
Nou ik kan het niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Ziet er ook niet moeilijk uit om te maken
ja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vuurwerk klopt want de bel doet het niet?
leukquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
@:ama
voor je tuinstoelen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd getagd. Ik heb reclames. Er versprong iets. Ik weet niet waarom ik werd getagd.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Deze moet je halen bij de Kruidvat en ze hebben die Verkade repen (die op KitKat chunky lijken) ook in de aanbieding.
[ link | afbeelding ]
Iets over chocolade, niet belangrijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd getagd. Ik heb reclames. Er versprong iets. Ik weet niet waarom ik werd getagd.
Omdat Amerika.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:38 schreef Ama het volgende:
Waarom zijn de leukste Halloween en Nightmare Before Christmas spullen te koop in Amerika.
[ link | afbeelding ]
Best wel warmquote:
Neem aan dat hij gewoon met een wapen rondloopt daar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 01:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nice! veel plezier en houdt je berenspray paraat
ssssttt n iet wakker maken, ze hebben weekendquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ssssttt n iet wakker maken, ze hebben weekend
Herrie makertquote:
quote:
Morguhquote:
Morguh Stigquote:
Morguh Nattequote:
Hey Bos, hoe was de BBQquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey Bos, hoe was de BBQ
Mooi zo, dat nemen ze je niet meer af in ieder geval.quote:
Dotje lieverdquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Morguh Stig
[..]
Morguh Natte
[..]
Hey Bos, hoe was de BBQ
Nee. en ik heb een herinnering hier staanquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, dat nemen ze je niet meer af in ieder geval.
Het weer was gewoon prima. Geen regen gehad, maar lekker nazomer weer...quote:Viel het mee met het weer?
Fijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk eens normaal geslapen.
ahh, daar is mn slaap heen gegaanquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Leuk nog wat gewonnen ookquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. en ik heb een herinnering hier staan
Bomenverzameling in GC / [KSC #19235] Roze olifanten en paarse krokodillen
[..]
Het weer was gewoon prima. Geen regen gehad, maar lekker nazomer weer...
Dat is altijd lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Bij deze stand zijn jullie inderdaad gepromoveerdquote:
Ik moedig ze alvast aan voor de tweede wedstrijd van het seizoen. Ze begonnen erg goed vorige week.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij deze stand zijn jullie inderdaad gepromoveerd
Of is je kind kampioen??
Oeh.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestje met de hockey moeders nu?
🥵🥵🥵quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestje met de hockey moeders nu?
Had ze dat maar beter moeten uitleggenquote:
Ik eindelijk ook. Begin bijna te twijfelen of ik volgend voorjaar die hordeur weer terug moet plaatsen. Het fijne was wel dat ik vrijwel geen vliegen had in huis maar ik werd wel om 5 uur 's nachts elke keer wakker gemaakt omdat die kat aan de hordeur zat te kloten dat ze naar buiten wou.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
3D is volgens mij ook in de bioscoop op zn retourquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Vanavond naar de nieuwe Conjuring. Had nog vouchers dus voor ¤1.50 ga ik samen met een vriendin.Moest wel 75 cent per persoon bij betalen, wat natuurlijk geen ramp is maar ik weet niet zo goed waarom want het is geen 3D film (daar moet je sowieso extra voor betalen).
Trouwens wel lang geleden dat ik een film in de bioscoop ging kijken die niet in 3D te zien is (althans niet hier).Kan mij serieus niet herinneren welke film hier voor de laatste was die ik niet in 3D heb gekeken.
Echt? Jurassic World laatst was ook in 3D.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
3D is volgens mij ook in de bioscoop op zn retour
volgens mij welquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt? Jurassic World laatst was ook in 3D.
gratis kaartje, dus dan maar gewoon blind kiezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
En dan kan ik binnenkort ook nog gratis naar de film voor mijn verjaardag want als het goed is krijg ik dan gratis kaartje. Maar ik zag niet echt iets waar ik heen wil.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis kaartje, dus dan maar gewoon blind kiezen
Thank God.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
3D is volgens mij ook in de bioscoop op zn retour
Ja denk jij dat ook wat hij zegt? Toch lijkt horror in 3D mij wel vet.quote:
vroegah had je van die verrassingen. kocht je voor een gulden ofzo een kaartje voor zaal 3 ofzo en nergens stond aangegeven welke film het was, alleen of het kinderfilm, alle leeftijden, horror etc was werd bekend gemaakt..quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis kaartje, dus dan maar gewoon blind kiezen
alles kinderstoot proof maken maarquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Nou ik weet echt niet zo goed hoe ik dat gisteren voor elkaar heb gekregen met mijn duim toen ik het raampje open deed want er is dus een stuk vel af en tot twee keer toe komt het door de pleister heen.
En nu later die avond stootte ik mij ook nog echt vlak boven mijn oog aan het puntje van de metalen rek naast de koelkast. Waarom ben ik zo.
Ja begin bijna te denken dat dat nog niet eens zo'n gek idee is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
alles kinderstoot proof maken maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |