gratis kaartje, dus dan maar gewoon blind kiezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
En dan kan ik binnenkort ook nog gratis naar de film voor mijn verjaardag want als het goed is krijg ik dan gratis kaartje. Maar ik zag niet echt iets waar ik heen wil.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis kaartje, dus dan maar gewoon blind kiezen
Thank God.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
3D is volgens mij ook in de bioscoop op zn retour
Ja denk jij dat ook wat hij zegt? Toch lijkt horror in 3D mij wel vet.quote:
vroegah had je van die verrassingen. kocht je voor een gulden ofzo een kaartje voor zaal 3 ofzo en nergens stond aangegeven welke film het was, alleen of het kinderfilm, alle leeftijden, horror etc was werd bekend gemaakt..quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis kaartje, dus dan maar gewoon blind kiezen
alles kinderstoot proof maken maarquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Nou ik weet echt niet zo goed hoe ik dat gisteren voor elkaar heb gekregen met mijn duim toen ik het raampje open deed want er is dus een stuk vel af en tot twee keer toe komt het door de pleister heen.
En nu later die avond stootte ik mij ook nog echt vlak boven mijn oog aan het puntje van de metalen rek naast de koelkast. Waarom ben ik zo.
Ja begin bijna te denken dat dat nog niet eens zo'n gek idee is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
alles kinderstoot proof maken maar
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja begin bijna te denken dat dat nog niet eens zo'n gek idee is.
Zo oud ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroegah had je van die verrassingen. kocht je voor een gulden ofzo een kaartje voor zaal 3 ofzo en nergens stond aangegeven welke film het was, alleen of het kinderfilm, alle leeftijden, horror etc was werd bekend gemaakt..
Ja als het ziekenhuis mij niet verminkt dan doe ik het zelf wel.quote:
pathe heeft/had dat nog steeds, heette Pathe Sneak ofzo..quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroegah had je van die verrassingen. kocht je voor een gulden ofzo een kaartje voor zaal 3 ofzo en nergens stond aangegeven welke film het was, alleen of het kinderfilm, alle leeftijden, horror etc was werd bekend gemaakt..
Op die manier heb ik "My cousin Vinny" gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
pathe heeft/had dat nog steeds, heette Pathe Sneak ofzo..
officieel werd niet bekend gemaakt welke film het was, vaak was het een dag of 2 eerder wel al bekend
Sneak preview.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
waag het niet om het niet mooi te vindenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op naar Heerlen. Ben benieuwd of ik het een mooie musical ga vinden..
Muntjes gevonden?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Jaarlijkse vrijmarkt bij ouders in de straat
Even een rondje gedaan met mijn moeder. 4 1 persoons ovenschaaltjes, 2 met deksel, en een amusekookboekje voor samen ¤1,50 op de kop getikt
En met wat oude bekenden gebabbeld
Ik kwam laatst bij mijn ouders ook ineens allemaal oude bekenden tegen. Sommige mensen zijn ook echt niets veranderd in al die jaren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Jaarlijkse vrijmarkt bij ouders in de straat
Even een rondje gedaan met mijn moeder. 4 1 persoons ovenschaaltjes, 2 met deksel, en een amusekookboekje voor samen ¤1,50 op de kop getikt
En met wat oude bekenden gebabbeld
Nee, wel 2 muntjes uitgegevenquote:
Ja grappig is dat hequote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij mijn ouders ook ineens allemaal oude bekenden tegen. Sommige mensen zijn ook echt niets veranderd in al die jaren.
Zelfs niet 15 kilo aangekomen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij mijn ouders ook ineens allemaal oude bekenden tegen. Sommige mensen zijn ook echt niets veranderd in al die jaren.
vast wel. alleen had je toen nog nauwelijks internetquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Op die manier heb ik "My cousin Vinny" gezien.
Blijkbaar in 1992 want dat staat als jaartal dat hij in NL uit kwam op IMDB![]()
Toen deden ze nog niet aan spoileren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |