quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja begin bijna te denken dat dat nog niet eens zo'n gek idee is.
Zo oud ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroegah had je van die verrassingen. kocht je voor een gulden ofzo een kaartje voor zaal 3 ofzo en nergens stond aangegeven welke film het was, alleen of het kinderfilm, alle leeftijden, horror etc was werd bekend gemaakt..
Ja als het ziekenhuis mij niet verminkt dan doe ik het zelf wel.quote:
pathe heeft/had dat nog steeds, heette Pathe Sneak ofzo..quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroegah had je van die verrassingen. kocht je voor een gulden ofzo een kaartje voor zaal 3 ofzo en nergens stond aangegeven welke film het was, alleen of het kinderfilm, alle leeftijden, horror etc was werd bekend gemaakt..
Op die manier heb ik "My cousin Vinny" gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
pathe heeft/had dat nog steeds, heette Pathe Sneak ofzo..
officieel werd niet bekend gemaakt welke film het was, vaak was het een dag of 2 eerder wel al bekend
Sneak preview.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
waag het niet om het niet mooi te vindenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op naar Heerlen. Ben benieuwd of ik het een mooie musical ga vinden..
Muntjes gevonden?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Jaarlijkse vrijmarkt bij ouders in de straat
Even een rondje gedaan met mijn moeder. 4 1 persoons ovenschaaltjes, 2 met deksel, en een amusekookboekje voor samen ¤1,50 op de kop getikt
En met wat oude bekenden gebabbeld
Ik kwam laatst bij mijn ouders ook ineens allemaal oude bekenden tegen. Sommige mensen zijn ook echt niets veranderd in al die jaren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Jaarlijkse vrijmarkt bij ouders in de straat
Even een rondje gedaan met mijn moeder. 4 1 persoons ovenschaaltjes, 2 met deksel, en een amusekookboekje voor samen ¤1,50 op de kop getikt
En met wat oude bekenden gebabbeld
Nee, wel 2 muntjes uitgegevenquote:
Ja grappig is dat hequote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij mijn ouders ook ineens allemaal oude bekenden tegen. Sommige mensen zijn ook echt niets veranderd in al die jaren.
Zelfs niet 15 kilo aangekomen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij mijn ouders ook ineens allemaal oude bekenden tegen. Sommige mensen zijn ook echt niets veranderd in al die jaren.
vast wel. alleen had je toen nog nauwelijks internetquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Op die manier heb ik "My cousin Vinny" gezien.
Blijkbaar in 1992 want dat staat als jaartal dat hij in NL uit kwam op IMDB![]()
Toen deden ze nog niet aan spoileren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
denk ik mijn telefoon ergens in huis te hebben laten slingeren. In de keuken gekeken.
Op moment dat ik "Hey Google" zeg, zie ik hem gewoon liggen naast de plek waar ik nog geen 5min er voor gewoon zat toen ik mn foon zocht.
Dus maar even gewoon "Hoi" tegen google gezegd...
Krijg ik heel liefdevol terug.. "Hoi Nizno, er is zoveel aan de hand in de wereld. Ik hoop dat je een goede dag hebt vandaag"Lieve telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
denk ik mijn telefoon ergens in huis te hebben laten slingeren. In de keuken gekeken.
Op moment dat ik "Hey Google" zeg, zie ik hem gewoon liggen naast de plek waar ik nog geen 5min er voor gewoon zat toen ik mn foon zocht.
Krijg ik heel liefdevol terug.. "Hoi Nizno, er is zoveel aan de hand in de wereld. Ik hoop dat je een goede dag hebt vandaag"Niks mis om af en toe even hoi tegen Google te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Krijg ik heel liefdevol terug.. "Hoi Nizno, er is zoveel aan de hand in de wereld. Ik hoop dat je een goede dag hebt vandaag"Ik ben mijn telefoon nooit kwijt eigenlijk. Die ligt altijd op 1 van 3 plekken of aan de lader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zwarte telefoon op een zwarte kussen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoon nooit kwijt eigenlijk. Die ligt altijd op 1 van 3 plekken of aan de lader.
Herkenbaar. En ik heb mijn telefoon ook op stil staan, dus dat ding bellen met een andere telefoon schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwarte telefoon op een zwarte kussen.
daarvoor is google dus handig... of via de website of via mn nest.. zelfs als staat hij op niet storn. ze laat hem gewoon pingelen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Herkenbaar. En ik heb mijn telefoon ook op stil staan, dus dat ding bellen met een andere telefoon schiet ook niet op.
Mensen die dit soort services nodig hebben zouden niet met technolgische dingen moeten omgaan. Nog niet eens met een schaar of een schroevendraaier.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor is google dus handig... of via de website of via mn nest.. zelfs als staat hij op niet storn. ze laat hem gewoon pingelen.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die dit soort services nodig hebben zouden niet met technolgische dingen moeten omgaan. Nog niet eens met een schaar of een schroevendraaier.
dat deed ik uiteindelijk ookquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan mijn telefoon gewoon zoeken met mijn ogen.
ik had twee plakken suikerbrood en op 1 plak zat een cashewnoot. gevarieerde lunchquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens lunchgenotBroodje zalm en broodje bal gehakt onderweg
Had er inmiddels al mogen zijn. Staat edoch inmiddels op 11 minutenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens lunchgenotBroodje zalm en broodje bal gehakt onderweg
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had er inmiddels al mogen zijn. Staat edoch inmiddels op 11 minuten
Ik ook en andersom ookquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kan mijn telefoon zoeken met mijn horloge
Handig voor als je hem soms kwijt bent inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kan mijn telefoon zoeken met mijn horloge
Oh je telefoon kan jou ook vinden met je horloge, dat is wel fijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook en andersom ook
Ja preciesquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook en andersom ook
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Handig voor als je hem soms kwijt bent inderdaad.
Ik dacht bij mezelf: overkomt mij dat ooit? Nee ik ben te vies verslaafd(SAD)
Horloge ben ik nooit kwijtquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook en andersom ook
Ik moest hier ook aan denken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je telefoon kan jou ook vinden met je horloge, dat is wel fijn
Nou dan is het er dus niet bijna.quote:Het is er bijna...
Je bestelling wordt bereid
De bezorger is bij het restaurant.
als je er heen was gelopen had je je stapjes en je eten beide gehaaldquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Een uur wachten op twee broodjes voor 20 euro godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |