Zijn ze er nu wel?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Een uur wachten op twee broodjes voor 20 euro godverdomme.
Ja dit gaan we voorlopig niet meer doen nee.quote:
quote:
quote:
Ja? Ze zijn straks 1,5 uur voor Fles in de weer geweest.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
fooi, voor 2 broodjes van 20 euro?
nicequote:Op zaterdag 13 september 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer naar de sportschool geweest. @:bitterbal kan trots op mij zijn.
Taste le sarkezzmquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
fooi, voor 2 broodjes van 20 euro?
Ik denk dat ze die fooi lekker in hun reet kunnen steken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn er straks toch flink lang mee bezig geweest, dus dan is een fooi wel op z'n plaats.
Moeten ze eerst wel komen opdagen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die fooi lekker in hun reet kunnen steken.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:56 schreef Recce het volgende:
Krijgen we zo wel een foto van de broodjes?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten ze eerst wel komen opdagen natuurlijk.
Met wie ben je daar geweest? En hoelang is het varen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vandaag op koh toa geweest, eiland hiernaast. Hebben we gesnorkeld en heb allemaal super leuke visjes gezien![]()
1 van een soort van metallic met groen paarse gloed
een uur en 15 min ongeveer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Met wie ben je daar geweest? En hoelang is het varen?
er is een AI chatbot.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:00 schreef Recce het volgende:
[..]Kun je niet bellen dat ze die broodjes in hun hol mogen stoppen?
Kun je daar ook een huisje huren?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een uur en 15 min ongeveer.
Was met vrienden. Vannochtend om half 9 de boot en nu net terug. Is ook een erg leuk eiland
Wilde net vragen of ze er al zojn5quote:
Wens 'm een deling door nul toe.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is een AI chatbot.
Nou ja geen AI maar gewoon standaard kutantwoorden uitkotsen.
oh ja hoor. Maar het is vrij kleinquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je daar ook een huisje huren?
Bommen op bakker bart.quote:Assistent
Assistent zegt:
Hallo Fles, ik ben de virtuele assistent van Thuisbezorgd.nl.
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je helpen?
zegt:
Ik zit al anderhalf uur op 2 broodjes te wachten. Drie kwartier geledenn was het er "bijna" en nu loopt het weer op van 8 naar 11 minuten?
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:05 geleverd moeten worden.
Ga naar je bestelpagina om de route van de bezorger te volgen.
Assistent zegt:
Is dit alles voor vandaag?
zegt:
WAT IS ER AAN DE HAND>
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:05 geleverd moeten worden.
Assistent zegt:
zegt:
Nee, terug
Assistent
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je ondersteunen?
zegt:
Waar is mijn bestelling?
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:06 geleverd moeten worden.
Assistent zegt:
zegt:
waardeloze klotezooi.
Assistent
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je ondersteunen?
hopelijk eerder dan de regen hierquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
Wat zou er eerder zijn
De regen hier of de broodjes van Fles
Wat ga je verorberen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Bestelling wordt bezorgd. 4 minuten.
broodje zalm en broodje balquote:
Na regen komt zonneschijn. #spreuk van de dagquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En daar is de volgende bui alweer. Maar de zon schijnt ook.
Vergroeide eiken moet je niet verplaatsenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:08 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)sloten-klooster.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |