SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik ken heel die reclame nietquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Ik had "Hallo, ik ben Eva!" als TT verwacht!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
Wanneer komt de geliefde, ToT?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die linksen zijn echt sick-fucks.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ook op de Nederlandse Reddit-groepen wordt deze moord luid toegejuicht![]()
Over iets meer dan 3 weken!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Wanneer komt de geliefde, ToT?![]()
![]()
Oh mooi! Heb je MiniToTGod in de herstvakantie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter ja!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
Hier op Fok trouwens ook hoor. Danny heeft er al meerdere op Fok-vakantie gestuurd.![]()
50/50.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh mooi! Heb je MiniToTGod in de herstvakantie?
[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 12-09-2025 19:40:25 ]![]()
Jawel!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt dit een beetje op een bbq?![]()
![]()
Je schrijft alles daarover wel op in een dossier lijkt me?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
50/50.
Zijn moeder zal zich wel weer ziek melden om genoeg vrije dagen te hebben om hem te kunnen zien.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat ze zich ziek meldt heeft niets met mij te maken is mij al verteld; als op papier staat dat hij voor de helft bij haar moet zijn, is het mijn plicht daar voor te zorgen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je schrijft alles daarover wel op in een dossier lijkt me?
[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 12-09-2025 19:40:14 ]![]()
Komt ze vanzelf wel ooit eens achterquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze zich ziek meldt heeft niets met mij te maken is mij al verteld; als op papier staat dat hij voor de helft bij haar moet zijn, is het mijn plicht daar voor te zorgen. Dat ze haar werk zit te belazeren is niet mijn probleem.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het gaat al een aantal jaren goed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt ze vanzelf wel ooit eens achter![]()
dat si niet slim neequote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vergeten Nerve en Energy op te maken voor mijn UK reis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanmorgen ook al zo'n top actie.
Wilde de helft van de Hogwarts set naar beneden brengen. Valt onderweg die hele toren kapot op de grond![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
Wilde de helft van de Hogwarts set naar beneden brengen. Valt onderweg die hele toren kapot op de grondAiiiii!!!!!
![]()
was aan het kokenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
Die puntjes scoren ging ook voor een aantal minuten goed!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kun je opnieuw bouwplezier belevenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
Wilde de helft van de Hogwarts set naar beneden brengen. Valt onderweg die hele toren kapot op de grond
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja super zuur dus.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je opnieuw bouwplezier beleven
Bij die toren van Lord of the Rings had ik dat ook al. Daar missen nog steeds een aantal blokjes.![]()
*Lust geen koffie*![]()
Gamba's heerlijk! Eet smakelijkquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
afbeeldinge
bloemkool masala met garnaaltjes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja super zuur dus.
Bij die toren van Lord of the Rings had ik dat ook al. Daar missen nog steeds een aantal blokjes.![]()
![]()
de wat nouquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je beter neutronenbommenstickers op iemands nieuwe tas gaan plakken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
afbeeldinge
bloemkool masala met garnaaltjesDooie beesten!
![]()
![]()
Waar verdien je het meeste mee met vliegen in Torn? Ik dacht dat het geld voor het oprapen zou liggen, maar dat valt nog tegen, ik verdien nu maximaal iets van 60k per rondreis naar Cayman Islandsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
plushies en bloemen zijn goede handelquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waar verdien je het meeste mee met vliegen in Torn? Ik dacht dat het geld voor het oprapen zou liggen, maar dat valt nog tegen, ik verdien nu maximaal iets van 60k per rondreis naar Cayman Islands
xanax uit afrika
maar de fees op de item market zijn nekkend
gebruik je yata?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik weet niet wat yata isquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
plushies en bloemen zijn goede handel
xanax uit afrika
gebruik je yata?
mij werd ook gezegd 'vanaf lvl 15 verdien je makkelijk 2 mil per dag' maar dat is een leugenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben nu forel aan het handelen
Wow synchronicityquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in mijn boek vragen ze ook net om koffie![]()
Ja alle bestemmingen zijn een beetje het zelfde qua profit/hour van wat ik er van begrijp.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waar verdien je het meeste mee met vliegen in Torn? Ik dacht dat het geld voor het oprapen zou liggen, maar dat valt nog tegen, ik verdien nu maximaal iets van 60k per rondreis naar Cayman Islands
Heb je Torn Tools? Daarmee kun je zien hoeveel profit er op zit.![]()
Waarom ga je niet voor een bazaar?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
plushies en bloemen zijn goede handel
xanax uit afrika
gebruik je yata?![]()
Racen is crap, hoef je niet te kopen.
Maar bazaar en stocks moet je eigenlijk wel hebben.
Stocks als bank en bazaar om de fees te ontlopen.
@loveislikeakiss & @MooieTop6
Als we een manier vinden om die punten die ik over heb bij jullie te krijgen kunnen jullie ook voor een bazaar gaan.![]()
Nu welquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja alle bestemmingen zijn een beetje het zelfde qua profit/hour van wat ik er van begrijp.
Heb je Torn Tools? Daarmee kun je zien hoeveel profit er op zit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stocks heb ik al, wat kost een bazaar? Ik heb nog 20 puntenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss & @:MooieTop6
Als we een manier vinden om die punten die ik over heb bij jullie te krijgen kunnen jullie ook voor een bazaar gaan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zal eens kijken, moet toch wachten tot mijn xanax verkoopt en ik weer wat liquid cash hebquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss & @:MooieTop6
Als we een manier vinden om die punten die ik over heb bij jullie te krijgen kunnen jullie ook voor een bazaar gaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij 250 punten, maar kan ook 50 zijn. Kan ik nu niet zien, zit in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stocks heb ik al, wat kost een bazaar? Ik heb nog 20 punten![]()
Ik zit ook in het vliegtuigquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij 250 punten, maar kan ook 50 zijn. Kan ik nu niet zien, zit in het vliegtuig.
287,50 met 24 donoren
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
250 punten, man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik heb 530 punten.quote:
Die kan ik bv voor 1$ op de points market zetten en dan moeten jullie die snel kopen.![]()
$20 dollar dus mhmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar is zo'n bazaar echt goed dan? Ik heb nog nooit wat op de bazaar gekochtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zou er geen 20 euro voor neer klappen. Dan zou ik punten op de points market kopen van ingame geld.![]()
60 punten per pack a ¤4,50 ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan nooit zo duur zijn toch?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is anders.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar is zo'n bazaar echt goed dan? Ik heb nog nooit wat op de bazaar gekocht
Je hebt meer een winkeltje waar je mensen heen moet krijgen. Maar je hebt geen fees.![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Damn, dan zou ik gewoon langzaam punten kopen op de Points Market van ingame geld want een bazaar is geen 20 euro waard vind ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
60 punten per pack a ¤4,50 ofzo![]()
Ik ga er morgen eens induiken, thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is anders.
Je hebt meer een winkeltje waar je mensen heen moet krijgen. Maar je hebt geen fees.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stock-exchange was het wel waard, want anders was ik nu helemaal de moeder gemuggedquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn, dan zou ik gewoon langzaam punten kopen op de Points Market van ingame geld want een bazaar is geen 20 euro waard vind ik.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ff poepen, baard trimmen en douchen en dan keihard zuipen
In die volgordequote:Op vrijdag 12 september 2025 20:06 schreef MooieTop6 het volgende:
ff poepen, baard trimmen en douchen en dan keihard zuipen![]()
Excel goeroequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
steeds gemugged worden is wel vermoeiend
maar ze gaan gewoon allemaal op de hitlist voor laterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschienquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je had het ook bij de faction kunnen neer gooien. Maar dat is super irritant dat je iemand moet hebben die het voor je kan overmaken. En aangezien wij op andere tijden wakker zijn dan dat de bankers het zijn moet je soms uren wachten op je poen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stock-exchange was het wel waard, want anders was ik nu helemaal de moeder gemugged
Dan maar stocks met een kleine fee als je geld opneemt.![]()
![]()
Mwoa, het zit niet bonkvol microtransactions. Maar het is ook niet helemaal gratis.quote:
Vind dat de ontwikkelaars daar een goede balans in hebben gevonden.![]()
Die fee is maar 0,1% geloof ik, dat is het wel waard. Sowieso gaan koersen uiteindelijk altijd omhoog.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je had het ook bij de faction kunnen neer gooien. Maar dat is super irritant dat je iemand moet hebben die het voor je kan overmaken. En aangezien wij op andere tijden wakker zijn dan dat de bankers het zijn moet je soms uren wachten op je poen.
Dan maar stocks met een kleine fee als je geld opneemt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Yup! Dat had ik ook al ontdekt haha. Lange termijn is het mega goed. Niet zo goed als je geld vastzetten in de main bank though.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die fee is maar 0,1% geloof ik, dat is het wel waard. Sowieso gaan koersen uiteindelijk altijd omhoog.![]()
Had je nou toch maar het polio-vaccin genomenquote:
beetje goed kijken en je loopt met winst weg, ik heb gewoon 1000 in iedere stock gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je had het ook bij de faction kunnen neer gooien. Maar dat is super irritant dat je iemand moet hebben die het voor je kan overmaken. En aangezien wij op andere tijden wakker zijn dan dat de bankers het zijn moet je soms uren wachten op je poen.
Dan maar stocks met een kleine fee als je geld opneemt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als ik je een referal code geef en jij level 10 wordt dan is het gratis voor mijquote:
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb 52m in 1 stock zitten die bovenaan staat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje goed kijken en je loopt met winst weg, ik heb gewoon 1000 in iedere stock gedaan
Ik moet eens gaan nadenken over slim investeren.![]()
Ik ga trouwens mijn stealth levelen, lekker stiekem iedereen de moeder muggenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In ander goed nieuws, mijn lieflijke muis heeft me afgelopen 2 uur verblijdt met een paar honderd kuub aan methaan met aroma's van rottende shoarma, gefermiteerde vis die al 8 jaar over de datum is en vleugjes van rottende eieren![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
52m?quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb 52m in 1 stock zitten die bovenaan staat.
Ik moet eens gaan nadenken over slim investeren.
kunnen we niet een beter huis kopen dan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga trouwens mijn stealth levelen, lekker stiekem iedereen de moeder muggen![]()
diamond blade helpt ook enormquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga trouwens mijn stealth levelen, lekker stiekem iedereen de moeder muggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja zeker wel, dat probeerde ik eergisteren ook duidelijk te maken haha.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
52m?
kunnen we niet een beter huis kopen dan?![]()
![]()
Lucky youquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
In ander goed nieuws, mijn lieflijke muis heeft me afgelopen 2 uur verblijdt met een paar honderd kuub aan methaan met aroma's van rottende shoarma, gefermiteerde vis die al 8 jaar over de datum is en vleugjes van rottende eieren![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn!quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
Dat is een andere "DJ"quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze hun volgende hit een keer uitbrengen, "Kuthaan"?![]()
![]()
ja ik was eergisteren nog mentaal druk bezig over spoor 2 mevrouw -__- maar die is uit mijn leven geyeetquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker wel, dat probeerde ik eergisteren ook duidelijk te maken haha.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Begrijp ik, geeft niets.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik was eergisteren nog mentaal druk bezig over spoor 2 mevrouw -__- maar die is uit mijn leven geyeet
Maar we moeten dan even kijken wat we willen. Of een upgrade naar een paleis of het huren van een private island.
Mijn voorstel zou zijn om 10 dagen een private island te huren om te kijken wat het ons brengt.![]()
Ik kom net van buitenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel eens naar buiten gekeken?![]()
ja iemand anders zei dat ze dat huren ook een goede deal vondenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijp ik, geeft niets.
Maar we moeten dan even kijken wat we willen. Of een upgrade naar een paleis of het huren van een private island.
Mijn voorstel zou zijn om 10 dagen een private island te huren om te kijken wat het ons brengt.
is het wel waard, dan gebruik ik mijn volgende lading xanax voor choco jumpsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zal straks als ik terug in Torn ben even een private island nemen voor 10 dagen. Dan splitten we de kosten goed?quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja iemand anders zei dat ze dat huren ook een goede deal vonden
is het wel waard, dan gebruik ik mijn volgende lading xanax voor choco jumps![]()
50/50quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal straks als ik terug in Torn ben even een private island nemen voor 10 dagen. Dan splitten we de kosten goed?
maar jij hebt meer centjes
echt he, chivalry is dood
hoeveel kost het?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En @DerRabbit had last van METhaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
En net al die kuthaan [ afbeelding ]![]()
![]()
Hahaha weet je wat we doen, ik ga nog 1x ridderlijk zijn. Ik betaal deze huurperiode wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
50/50
maar jij hebt meer centjes
echt he, chivalry is dood
hoeveel kost het?
Maar bij echt grote bedragen (kopen van een eiland) gaan we wel ff 50/50 doen oke?![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
En @:DerRabbit had last van METhaan_!
![]()
ik kan wel wat lijden hoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha weet je wat we doen, ik ga nog 1x ridderlijk zijn. Ik betaal deze huurperiode wel.
Maar bij echt grote bedragen (kopen van een eiland) gaan we wel ff 50/50 doen oke?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil eigenlijk stiekem nu zo snel mogelijk dat eiland. Als ik zo terug ben in Torn ga ik het regelen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan wel wat lijden hoor
Vooral extra carry capacity en traveltime verminderen zit ik op te wachten.![]()
Dont forget to double check if the pi has a landing stripHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe ik!quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dont forget to double check if the pi has a landing strip![]()
ja dan kun je honderden knuffels per keer nemenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk stiekem nu zo snel mogelijk dat eiland. Als ik zo terug ben in Torn ga ik het regelen.
Vooral extra carry capacity en traveltime verminderen zit ik op te wachten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Precies, misschien komen we er wel achter dat we het makkelijk kunnen betalen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dan kun je honderden knuffels per keer nemen
Dan kunnen we wel voor een langere periode gaan als het bevalt. Dat is 80m voor 100 dagen geloof ik.![]()
Mijn muis krijst wel iedere ochtend harder dan een haanquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
En @:DerRabbit had last van METhaan![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De haan kraait harder dan de beerquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn muis krijst wel iedere ochtend harder dan een haan![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
25 donaties met een bedrag van 307,50
Nog even en ik kan m'n streefbedrag van 500 euro opnieuw naar boven bijstellen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
I love my FOK! family en mijn pleegfamilie
Voor degene die nog niet gedoneerd hebben : https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405
[Z]aan de wandel - in actie voor kankeronderzoek
@Rob sponsort mij uiteraard ook, maar zoals altijd achteraf, met een bedrag van 2,50 per gelopen kilometer. Ik ben dus in staat om vijf kilometer om te lopen en net te doen alsof ik verdwaald was omdat m'n GPS niet werkte
Uurtje over de begraafplaats slenteren waar we langs komen zal ook wel helpen. Hij weet hoe gek ik ben van begraafplaatsen, dus das nog een aannemelijker excuus ookquote:
Hij weet al precies wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uurtje over de begraafplaats slenteren waar we langs komen zal ook wel helpen. Hij weet hoe gek ik ben van begraafplaatsen, dus das nog een aannemelijker excuus ook![]()
![]()
* Rob gaf het al aan als optie. Eerst lopen, verdwalen en 20-25 km ipv 15 lopen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij weet al precies wat er gaat gebeuren![]()
Deze manquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:24 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob gaf het al aan als optie. Eerst lopen, verdwalen en 20-25 km ipv 15 lopen.![]()
![]()
Nah, ik zal wel even stoppen op de begraafplaats, maar ik ga niet achterlijk doen om iemand geld uit z'n zak te kloppen. Ik ben altijd transparant over m'n routes en kilometers.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij weet al precies wat er gaat gebeurenIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nah, ik zal wel even stoppen op de begraafplaats, maar ik ga niet achterlijk doen om iemand geld uit z'n zak te kloppen. Ik ben altijd transparant over m'n routes en kilometers.![]()
![]()
Ja maar @Sally loopt niet meequote:Op vrijdag 12 september 2025 21:24 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob gaf het al aan als optie. Eerst lopen, verdwalen en 20-25 km ipv 15 lopen.
De kans dat ik na 5 km al uitval is honderd maal kleiner dan dat ik meer loop dan de bedoeling isquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:26 schreef Rob het volgende:
maar als er uitval is na 5 km zijn het maar "vijf knaken"
M'n wandeling vanmiddag was ook maar 5,4 km, die uitkwam O bijna 7 omdat jij tijd nodig had om naar Beverwijk te rijden
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 3329 / +195 / +254 / 5436 / 5829 / 0.57
2. Dotteke / 699 / +50 / +84 / 1660 / 2012 / 0.35
3. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
4. KillemWieft / 618 / +54 / +72 / 383 / 560 / 1.1
5. kree / 423 / +97 / +0 / 1137 / 1411 / 0.3
6. Homijn / 354 / +0 / +0 / 82 / 161 / 2.2
7. devzero / 247 / +24 / +7 / 227 / 317 / 0.78
8. KoningWouter / 206 / +1 / +126 / 254 / 338 / 0.61
9. RedShoe / 186 / +9 / +0 / 725 / 794 / 0.23
10. hemarookworst / 186 / +5 / +10 / 358 / 498 / 0.37
11. Pinnenmutske / 152 / +16 / +6 / 259 / 347 / 0.44
12. _UserName_ / 139 / +8 / +20 / 188 / 271 / 0.51
13. ToT / 117 / +5 / +17 / 844 / 969 / 0.12
14. marc0871 / 106 / +8 / +7 / 631 / 808 / 0.13
15. Dr.Mikey / 97 / +0 / +0 / 97 / 156 / 0.62
16. greysbones / 97 / +7 / +1 / 946 / 1029 / 0.09
17. MooieTop6 / 93 / +7 / +7 / 1271 / 1439 / 0.06
18. Vino_Tinto / 85 / +26 / +10 / 255 / 292 / 0.29
19. sp3c / 83 / +0 / +5 / 17 / 23 / 3.61
20. StevenHyde / 81 / +0 / +8 / 321 / 410 / 0.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wel goed. Met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja op dit vlak wel. Ik loop, hij rijdt. Vullen elkaar echt perfect aan. Hij weet altijd exact waar ik hulp nodig heb in de vorm van rust, eten of drinken. Hoef ik niks voor te doen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zou ik ook worden van een hele dag bolken en werken tegelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja op dit vlak wel. Ik loop, hij rijdt. Vullen elkaar echt perfect aan. Hij weet altijd exact waar ik hulp nodig heb in de vorm van rust, eten of drinken. Hoef ik niks voor te doen.![]()
![]()
Ja is geen kattepis hoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik ook worden van een hele dag bolken en werken tegelijk.![]()
quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik weet het. Ik was toen ook kapot na een maand. En. An zat ik er niet eens zoveel als jij.quote:
Daarom vind ik het ook zo knap hoe jij dat zo volhoudt en er ook nog bij werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het moet in je aard liggenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik was toen ook kapot na een maand. En. An zat ik er niet eens zoveel als jij.
Daarom vind ik het ook zo knap hoe jij dat zo volhoudt en er ook nog bij werkt.![]()
![]()
Dat is waar. Heb jij dan nooit dat je denkt ga even wat anders doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt nog negen dagen om in te schrijvenquote:is op zondag 28 september.
Werken?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja soms wel. Drstraks ook ff 1,5 uur offline geweestquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb jij dan nooit dat je denkt ga even wat anders doen?![]()
![]()
Potjandorie. Als ik dat had gewetenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja soms wel. Drstraks ook ff 1,5 uur offline geweest
Bolwerken hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potjandorie. Als ik dat had geweten![]()
![]()
![]()
Volgende keer ff melden he 🤣😱quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dan moet ik een eindje lopen -quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt nog negen dagen om in te schrijvenis op zondag 28 september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zou het met mijn werk niet kunnen combineren en bedoel dit ook niet als verwijt of iets anders.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja soms wel. Drstraks ook ff 1,5 uur offline geweest![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dan moet ik een eindje lopen -Hey SallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dan moet ik een eindje lopen -Zwaait naar RhodosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morgen naar de rally van Hellendoorn!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja ik ook. Dan komen de nachtbolkers weerquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben straks ook flink wat uurtjes offlineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben straks ook flink wat uurtjes offlinepuntjes voor ons
![]()
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:45 schreef Bargehassus het volgende:
Morgen naar de rally van Hellendoorn!![]()
![]()
Zeker! Hopen op een beetje goed weer. Ziet er vooralsnog niet geweldig uit, maar daar kun je je op kleden.quote:
Want het is in...quote:
Juist ja.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik vind Briquebeque (of zo) als Fries ook wel grappig.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Brique wattuh?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik vind Briquebeque (of zo) als Fries ook wel grappig.![]()
![]()
Het gene waar je woorden uit voortkomen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Had jij al gedoneerd?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het gene waar je woorden uit voortkomen.
Ik weet t nog steeds nietquote:quote:The daisy chain became famous as a symbol of feminine beauty, mystique and even fertility(1), and also of the elite status imputed to a “Vassar girl”: if being a Vassar student was to be amongst the cream of the crop, then to be a “daisy” was to be la crème de la crème.Maar ok, bij het devices in serie koppelen kan ik wel bedenken waar je op doeldequote:The term daisy chain may refer either to large scale devices connected in series, such as a series of power strips plugged into each other to form a single long line of strips, or to the wiring patterns embedded inside of devices. Other examples of devices which can be used to form daisy chains are those based on Universal Serial Bus (USB), FireWire, Thunderbolt and Ethernet cables.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
The daisy chain became famous as a symbol of feminine beauty, mystique and even fertility(1), and also of the elite status imputed to a “Vassar girl”: if being a Vassar student was to be amongst the cream of the crop, then to be a “daisy” was to be la crème de la crème.quote:
[..]
Maar ok, bij het devices in serie koppelen kan ik wel bedenken waar je op doelde
[/quote]
Amy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben al jarenlang KWF donateur.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja, ik ga de airco aanzetten in de slaapkamer.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kwootverklootquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
The daisy chain became famous as a symbol of feminine beauty, mystique and even fertility(1), and also of the elite status imputed to a “Vassar girl”: if being a Vassar student was to be amongst the cream of the crop, then to be a “daisy” was to be la crème de la crème.
[..]
Maar ok, bij het devices in serie koppelen kan ik wel bedenken waar je op doelde
Amy![]()
![]()
![]()
Justy![]()
![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Amyquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
The daisy chain became famous as a symbol of feminine beauty, mystique and even fertility(1), and also of the elite status imputed to a “Vassar girl”: if being a Vassar student was to be amongst the cream of the crop, then to be a “daisy” was to be la crème de la crème.
[..]
Maar ok, bij het devices in serie koppelen kan ik wel bedenken waar je op doelde![]()
![]()
![]()
[/quote]![]()
![]()
Waterbed temperatuur is heerlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:59 schreef DJMO het volgende:
Ja, ik ga de airco aanzetten in de slaapkamer.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sluit je beide oogjes toe?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik kon altijd heel goed tegen warmte, en overdag nog steeds wel, maar 's avonds ga ik kapot door de warmte door overgangsklachten. Dan wil ik het zo koud mogelijk hebben in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Waterbed temperatuur is heerlijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kan ik me voorstellen. Nou ja, niet echt natuurlijk als man.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kon altijd heel goed tegen warmte, en overdag nog steeds wel, maar 's avonds ga ik kapot door de warmte door overgangsklachten. Dan wil ik het zo koud mogelijk hebben in de slaapkamer.
Links en rechts verschillende temperatuur een optie?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Niet veelquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, even bijlezen, kijken of ik wat gemist heb![]()
![]()
Eigenlijk drink ik alleen thee als ik ziek ben.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Jij bent JustinK.
Niets meer, niets minder.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Het is zeker geen koffie!quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
Af en toe 's middags rooibosthee (alhoewel dat ook geen echte thee is).![]()
Ah thx!quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:12 schreef Bargehassus het volgende:
Jij bent JustinK.
Niets meer, niets minder.![]()
![]()
Had je dat zelf nog niet door?quote:
Ik weet het soms niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Had je dat zelf nog niet door?![]()
![]()
Troost je. Ik ook niet.quote:
Ik draai 's nachts regelmatig m'n hoofdkussen om op de koele kant te kunnen gaan liggen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Nou ja, niet echt natuurlijk als man.
Links en rechts verschillende temperatuur een optie?
Maar het zal mij benieuwen, ben vandaag gestart met hormoon therapie, dus hopelijk zijn die idiote opvliegers snel van de baan. Ik kan ze missen als kiespijn. (tenzij ik op Schiphol sta om naar een verre vakantie te vliegen, dan vlieg ik graag op!)Ik heb er één en ik ben er trots op
Ervaring.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij wist het mij anders net wel te vertellen
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: